Stel hier je vraag aan een medeforummer

zondag 13 januari 2008 om 17:12
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar soms wil ik weleens iets vragen aan een forummer omdat ik bijvoorbeeld weet dat diegene in een bepaald vakgebied werkt, over een persoonlijke situatie, een bepaald recept, maar kan dat niet in een topic zonder compleet off-topic te gaan. En een anoniem e-mailaccount aanmaken vind ik teveel moeite...
Ik zal dus beginnen met een vraag aan Dhelia; heb jij misschien nog raio-tips voor mij?!
Andere vragen zijn natuurlijk hartstikke welkom! Wellicht kunnen we ook forummers voor elkaar opsporen als er hier aan hen een vraag wordt gesteld.
Ik zal dus beginnen met een vraag aan Dhelia; heb jij misschien nog raio-tips voor mij?!
Andere vragen zijn natuurlijk hartstikke welkom! Wellicht kunnen we ook forummers voor elkaar opsporen als er hier aan hen een vraag wordt gesteld.

dinsdag 15 januari 2008 om 14:37
quote:lara1978 schreef op 14 januari 2008 @ 20:39:
[...]
Heb ik ook gehad, vreselijk irritant! Je kunt het toetsenbordje eraf halen en aan de onderkant schoonmaken (hoewel je dat misschien beter direct had kunnen doen...).
Bij sommige laptops moet je eerst wat schroefjes achterop losdraaien en bij anderen kun je hem er met een schroevendraaier uitwippen (als je tenminste geen garantie hebt, want die vervalt dan denk ik wel).Dank voor de tip, maar ik heb manlief hem ondertussen maar weg laten brengen. Ik breng meestal meer schade toe.
[...]
Heb ik ook gehad, vreselijk irritant! Je kunt het toetsenbordje eraf halen en aan de onderkant schoonmaken (hoewel je dat misschien beter direct had kunnen doen...).
Bij sommige laptops moet je eerst wat schroefjes achterop losdraaien en bij anderen kun je hem er met een schroevendraaier uitwippen (als je tenminste geen garantie hebt, want die vervalt dan denk ik wel).Dank voor de tip, maar ik heb manlief hem ondertussen maar weg laten brengen. Ik breng meestal meer schade toe.

dinsdag 15 januari 2008 om 15:58
Jongensa, meisjes. dit is het topic er echt niet voor en ik wil de aandacht niet op mezelf vestigen. Ik blow trouwens niet, slik geen rommel meer en een glaasje af en toe...moet kunnen. Vooral als je eventjes bent gaan buurten bij je nieuwe huisgenootjes en daar gezellig genoeg wat wijntjes aan te pas kwam. En sigaretten, die doen niets engs op geestelijk niveau. Als mensen me nog steeds wat kwalijk nemen, mail me liever, adres kun je aan Yas vragen, of aan DonkeyShot. Of aan Prada natuurlijk. Shining, je verwoordt het echt prima. Ik ben zelf erg dom geweest om mee te gaan in de AD-maffia, en dat veel te laat in te zien. Er is achteraf bezien een manie en een psychose vastgesteld, uitgelokt door Prozac. En God, wat voel ik mij beter na het kappen hiervan. Ik besef dat ik elke schijn tegen me heb, maar het feit dat ik er alles aan doe om keihard terug te vechten, mezelf niet meer als zielig patientje zie (Geve, dat deed ik wel degelijk, ik verschool me achter aandoeningen die eigenlijk geen aandoeningen waren, want ik heb me eens in verwarring 'aangemeld' bij de arts die me meteen een AD voorscrheef waar ik drie jaar mee door ben gegaan, elke keer iets nieuws, elke keer engere gedachten, iets wat niet bij me paste voorheen. Nu besef ik dat ik me niet lekker voelde omdat ik verhuisde naar weer een ander land en ditmaal voelde ik me verloren, wat wel meer emigranten hebben). Nee, ik ben niet spontaan genezen, ik ben gestopt met mezelf zielig te vinden, enge medicatie te nemen en zelfs gestopt met iets waaraan ik wel degelijk verslaafd was: xanax. Ik ben geen perfect wezen en op bepaalde punten (studeren) voel ik me soms veel te faalangstig, maar ik kom uit een uiterst moeilijke tijd (en niet in het minst vanwege de schaamte, richting Fleurtje bijvoorbeeld hier op het forum en Mastermind, die ik eens heel erg moet gaan verwennen met een zeer verdiend cadeautje, de schat). Ik schaam mij nog steeds erg, wil er niet meer mee geassocieerd worden en ben aan het informeren hoe ik mijn littekens weg kan krijgen. Ik ben niet perfect en wel zoekende, maar niet depressief en automutilatie zal ik niet meer doen en ook zeker geen behoefte aan. Mijn familie heeft me de afgelopen maanden geholpen door wat taken uit handen te nemen en me een logeerplek aan te bieden, en daar ben ik hen extreem dankbaar voor. Dus geen spontane genezing, maar na een maand kan ik zeggen dat ik me kiplekker voel en resultaten boek.
Dus mensen: ik begrijp jullie angst, woede en afkeer, en ik bied mijn welgemeende excuses aan en het was zeker niet de bedoeling dit op te rakelen, dat is iets wat jullie op mijn woord moeten geloven. Ik wil niet in de schijnwerpers staan, tenzij met leuke dingen. Die negativiteit heb ik echt gehad.
xxx
Dus mensen: ik begrijp jullie angst, woede en afkeer, en ik bied mijn welgemeende excuses aan en het was zeker niet de bedoeling dit op te rakelen, dat is iets wat jullie op mijn woord moeten geloven. Ik wil niet in de schijnwerpers staan, tenzij met leuke dingen. Die negativiteit heb ik echt gehad.
xxx

dinsdag 15 januari 2008 om 16:03
dinsdag 15 januari 2008 om 16:07
Lieve Digi,
Stop nu met jezelf verdedigen. Oke het is gebeurd en heel naar. Maar niemand wil ooit in zo'n positie komen. Delete hier alles en ga lekker zo door op de goede weg die je bent ingeslagen. Niet steeds maar verantwoorden. Jij zegt dat je een nieuwe start hebt gemaakt en die is je gegunt en zet door, ook in moeilijke tijden.
Komt goed, laat het verleden nu maar rusten van het topic : hug:
Stop nu met jezelf verdedigen. Oke het is gebeurd en heel naar. Maar niemand wil ooit in zo'n positie komen. Delete hier alles en ga lekker zo door op de goede weg die je bent ingeslagen. Niet steeds maar verantwoorden. Jij zegt dat je een nieuwe start hebt gemaakt en die is je gegunt en zet door, ook in moeilijke tijden.
Komt goed, laat het verleden nu maar rusten van het topic : hug:
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 15 januari 2008 om 16:08
Dank Prada, maar ik wilde dit even zeggen en kap er nu mee. Het is prima dat mensen denken dat ik nog steeds een psychisch wrak ben, en ik begrijp dat ook nog eens. Gelukkig weet ik zelf beter. Het wordt hard aanpoten om mijn real life contacten weer op te pikken en mijn studie, maar dat komt wel. Ik ga mezelf niet overhaasten, vandaar dat ik mijn examens ook niet allemaal meedoe. Ik laat me niet onder druk zetten. Ik maakte mezelf hier enkel bekend omdat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen dat mensen hier mij opeens noemden en zich zorgen maakten.
Case closed, wat mij betreft en stel gerust weer vragen aan forummers die veel meer weten dan ik
Case closed, wat mij betreft en stel gerust weer vragen aan forummers die veel meer weten dan ik
dinsdag 15 januari 2008 om 16:57
quote:Digitalis schreef op 15 januari 2008 @ 15:58:
...en Mastermind, die ik eens heel erg moet gaan verwennen met een zeer verdiend cadeautje...
Lieve Digitalis, dat het nu een heel stuk beter met je gaat vind ik al een prachtig cadeau. Want dát is waar het echt om gaat: de mensen die in ons leven zijn.
Vind het heel fijn dat ik je ook irl heb leren kennen, al was de aanleiding misschien niet zo leuk, de klik daarentegen was dat zeer zeker wél. Hoop echt je nog eens in mi casa te mogen begroeten.
Fijn ook te lezen dat je van de AD en allerhande troep af bent, ben er zoals je weet zelf ook mee gekapt (tijd geleden al) en kan dus ook uit ervaring vertellen dat je je zónder soms veel beter voelt dan mét. Gewoon, omdat je weer met open vizier de wereld inkijkt, weer een heldere blik hebt, 'overlever' bent ipv 'slachtoffer'. Een rol die over het algemeen veel beter bevalt!
Meissie, ik heb alle vertrouwen in je: je bent jong, mooi, intelligent en hebt nog een heel leven vóór je. Wat geweest is, is geweest, en zoals iemand eerder hier al zei: nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ben echt blij je weer op het forum te kunnen begroeten, een welgemeend welcome back vanaf deze kant van de telefoonlijn.
,
MM
...en Mastermind, die ik eens heel erg moet gaan verwennen met een zeer verdiend cadeautje...
Lieve Digitalis, dat het nu een heel stuk beter met je gaat vind ik al een prachtig cadeau. Want dát is waar het echt om gaat: de mensen die in ons leven zijn.
Vind het heel fijn dat ik je ook irl heb leren kennen, al was de aanleiding misschien niet zo leuk, de klik daarentegen was dat zeer zeker wél. Hoop echt je nog eens in mi casa te mogen begroeten.
Fijn ook te lezen dat je van de AD en allerhande troep af bent, ben er zoals je weet zelf ook mee gekapt (tijd geleden al) en kan dus ook uit ervaring vertellen dat je je zónder soms veel beter voelt dan mét. Gewoon, omdat je weer met open vizier de wereld inkijkt, weer een heldere blik hebt, 'overlever' bent ipv 'slachtoffer'. Een rol die over het algemeen veel beter bevalt!
Meissie, ik heb alle vertrouwen in je: je bent jong, mooi, intelligent en hebt nog een heel leven vóór je. Wat geweest is, is geweest, en zoals iemand eerder hier al zei: nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ben echt blij je weer op het forum te kunnen begroeten, een welgemeend welcome back vanaf deze kant van de telefoonlijn.
,
MM
dinsdag 15 januari 2008 om 18:21
Mmh. Ik heb echt wat gemist dan.
Iniedergeval Digitalis, fijn dat je je weer beter voelt, wij waren niet altijd vriendinnen hier, maar toch heb ik altijd met je meegeleefd omdat je zo duidelijk aan het worstelen met jezelf was. Ik hoop dat je deze positieve gevoelens vast kunt houden.
Je had mijn bewondering altijd vanwege je fantastische schrijfstijl.
Liefs Jacky79
Iniedergeval Digitalis, fijn dat je je weer beter voelt, wij waren niet altijd vriendinnen hier, maar toch heb ik altijd met je meegeleefd omdat je zo duidelijk aan het worstelen met jezelf was. Ik hoop dat je deze positieve gevoelens vast kunt houden.
Je had mijn bewondering altijd vanwege je fantastische schrijfstijl.
Liefs Jacky79
dinsdag 15 januari 2008 om 18:45
En natuurlijk heb ik alles weer eens als laatste door
Hoi Digitalis! Ik heb je gemist!:hug: Had je je een beetje misdragen? Ik ben blij dat je er weer bent en ik hoop dat het je goed blijft gaan.
Hoi Digitalis! Ik heb je gemist!:hug: Had je je een beetje misdragen? Ik ben blij dat je er weer bent en ik hoop dat het je goed blijft gaan.
anoniem_37707 wijzigde dit bericht op 15-01-2008 18:47
Reden: Toevoeging; ik heb alle 'opwinding' ook gemist
Reden: Toevoeging; ik heb alle 'opwinding' ook gemist
% gewijzigd
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
dinsdag 15 januari 2008 om 18:52
dinsdag 15 januari 2008 om 19:52
Hoe zit het met iedereen krijgt een tweede kans?
Ik ben misschien nog niet zo lang op het forum, maar ken Festen alleen in deze nick en als grappig en leuk. Ga me dus ook niet laten beïnvloeden door verhalen die andere geluiden laten horen. Doe ik met Digitalis ook niet en ik weet wél wie dat in andere nick was/is. Fijn om te horen dat het nu zoveel beter gaat trouwens en welkom terug
Ik ben misschien nog niet zo lang op het forum, maar ken Festen alleen in deze nick en als grappig en leuk. Ga me dus ook niet laten beïnvloeden door verhalen die andere geluiden laten horen. Doe ik met Digitalis ook niet en ik weet wél wie dat in andere nick was/is. Fijn om te horen dat het nu zoveel beter gaat trouwens en welkom terug
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

woensdag 16 januari 2008 om 09:11
woensdag 16 januari 2008 om 09:24
quote:mastermind schreef op 15 januari 2008 @ 19:47:
Doen jullie eens lief zijn tegen Festen
Jaaaaaaa, als ze nog steeds mag schrijven zal dat wel met reden zijn, ik ken er wel die geband zijn en daar was dan ook een dikke reden voor !!!!!!
Lief zijn voor elkaar, Als je hier mag schrijven , dan mag je hier schrijven , klaar met gegronde redenen.
DIGI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik lees van jou dingen waar ik in het geniep kaarsjes voor heb gebrand, t werkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meis wat ga je de goede kant op!!!!!
Kicken!!!!!!
(sto)
Doen jullie eens lief zijn tegen Festen
Jaaaaaaa, als ze nog steeds mag schrijven zal dat wel met reden zijn, ik ken er wel die geband zijn en daar was dan ook een dikke reden voor !!!!!!
Lief zijn voor elkaar, Als je hier mag schrijven , dan mag je hier schrijven , klaar met gegronde redenen.
DIGI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik lees van jou dingen waar ik in het geniep kaarsjes voor heb gebrand, t werkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meis wat ga je de goede kant op!!!!!
Kicken!!!!!!
(sto)