Afscheidscadeautje?
vrijdag 20 mei 2011 om 09:08
Eindelijk heb ik een 'echte' baan, na enige tijd te zijn blijven hangen bij m'n bijbaantje! Ik heb hier in totaal 6 jaar, vaak met veel plezier gewerkt (op sommige ergernissen na).
Is het gebruikelijk dat ik bij vertrek ook nog iets geef/doe? Richting baas/bazin of richting overige collega's (waar ik gewoon erg goed mee op kon schieten)?
Misschien hebben jullie hier ervaring mee/tips/ideeën over?! X
Is het gebruikelijk dat ik bij vertrek ook nog iets geef/doe? Richting baas/bazin of richting overige collega's (waar ik gewoon erg goed mee op kon schieten)?
Misschien hebben jullie hier ervaring mee/tips/ideeën over?! X
-
vrijdag 20 mei 2011 om 09:14
Ligt aan de verhoudingen op het werk.. Ik heb wel eens een grote Indische maaltijd gekookt voor collega's en werkgever, vond het jammer dat ik daar weg ging en vond het op die manier een leuke afsluiter. (is overigens een heel klein bedrijfje met in totaal 6 mensen, dus dan kan zoiets ook), maar ook wel eens gewoon een doos chocolaatjes meegenomen voor mijn directe collega's...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor