Remspoor in onderbroek

20-05-2011 18:03 238 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat de meeste vrouwen onder ons de was doen in huis. ik vroeg me af of elke man nou remsporen in ze onderbroek heeft? hebben ze dan allemaal jeuk aan hun reet? het is namelijk al de tweede relatie dat ik het zie..
Iew. Hij kan toch wel normaal afvegen?
mneeeee dat hebben ze niet allemaal!! IEHW!
Als je goed afveegt maakt reet krabben niet uit denk ik.

Kan me wel voorstellen dat het juist jeuk geeft als je niet goed afveegt.

*blech*
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Geen idee, hier donkere boxershorts.
Mijn reactie: * ril*

Dochters reactie: Ieuw!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Eh, nee. Ken het godzijdank niet. Maar blijkbaar voelen de mannen zich zo bij je op hun gemak, dat goed afvegen geen prioriteit meer heeft.

Dus bekijk het positief: het betekent vast dat je relatie op een goed (rem)spoor zit.
1 man, 2 zoons: nee.

Jak jak jak, zou ook nooit meer hun was doen.

Als het echt een probleem zou zijn zou ik eisen:

Als het niet met gewoon wc papier lukt.

(of je konthaar scheren)

De enigste gore onderbroeken die hier in huis acceptabel zijn zijn de onderbroeken van mijn kinderen wanneer ze buikgriep hebben

Gatverdamme.

De fik erin, ritueel verbranden.
Ik word eigenlijk al niet goed van de topictitel!
"I'll tell you one thing, when your boyfriend is so comfortable he can't be bothered to wipe his ass, that's the end of romance, right there. ..."

Wijsheid uit Sex and the City waar ik verder niks aan toe te voegen heb.
kijk mijn man is turks, en we wonen in turkije, hij maakt ze kont na het poepen dus schoon met water in plaats met papier..dus je zou toch zeggen dat het dan schoon moet zijn..kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dat heeft...
quote:robo schreef op 20 mei 2011 @ 18:12:

"I'll tell you one thing, when your boyfriend is so comfortable he can't be bothered to wipe his ass, that's the end of romance, right there. ..."

Wijsheid uit Sex and the City waar ik verder niks aan toe te voegen heb.Ja, heb ik vorige week gezien, die aflevering. Miranda en Steve!
quote:robo schreef op 20 mei 2011 @ 18:12:

Wijsheid uit Sex and the City waar ik verder niks aan toe te voegen heb.Juist.
quote:bronte schreef op 20 mei 2011 @ 18:10:

Eh, nee. Ken het godzijdank niet. Maar blijkbaar voelen de mannen zich zo bij je op hun gemak, dat goed afvegen geen prioriteit meer heeft.

Dus bekijk het positief: het betekent vast dat je relatie op een goed (rem)spoor zit.
Gadverdamme.. Hier gelukkig geen last van. Man is moslim en wast zich hele dag door. Heb nog nooit zo'n frisse vriend gehad Plus: hij doet zijn eigen was. Dat is mssch nog mooier.
.
quote:gekky schreef op 20 mei 2011 @ 18:13:

kijk mijn man is turks, en we wonen in turkije, hij maakt ze kont na het poepen dus schoon met water in plaats met papier..dus je zou toch zeggen dat het dan schoon moet zijn..kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dat heeft...

Sorry hoor, maar plakpoep valt niet weg te spoelen met water.

Dan moet er toch nog een 'mechanische' handeling aan te pas komen met papier of doekjes.

Wat ontzettend ranzig.
dubbelop
.
Whaaaaat? Nee, natuurlijk niet. Ik heb toch ook geen bruine remsporen in mijn ondergoed? Mijn vriend ook niet.

Ranzig zeg. Maar misschien heeft ie aambeien, dan kun je -ehm- poepvocht nalekken na het poepen en schoonmaken, zonder dat je er eigenlijk wat aan kan doen met vegen.
Gatver... alleen die topictitel al..

Ik zie ineens ook weer de voordelen van een LATrelatie... Geen remsporen uit de plee boenen en al helemaal geen vieze onderbroeken van een ander hoeven wassen

Thanks
quote:gekky schreef op 20 mei 2011 @ 18:13:

kijk mijn man is turks, en we wonen in turkije, hij maakt ze kont na het poepen dus schoon met water in plaats met papier..'ze kont'? Serieus?
oke mensen ik weet genoeg
[quote]_jessie_ schreef op 20 mei 2011 @ 18:16:

Whaaaaat? Nee, natuurlijk niet. Ik heb toch ook geen bruine remsporen in mijn ondergoed? Mijn vriend ook niet.

Ranzig zeg. Maar misschien heeft ie aambeien, dan kun je -ehm- poepvocht nalekken na het poepen en schoonmaken, zonder dat je er eigenlijk wat aan kan doen met vegen.[/quote]

ik wil geen man meer
Ah jouw man is ook moslim? Dan wast hij zn kont kennelijk met de franse slag. Scoort ie geen puntjes mee bij Allah!
.
quote:_newwoman_ schreef op 20 mei 2011 @ 18:17:

Gatver... alleen die topictitel al..

Ik zie ineens ook weer de voordelen van een LATrelatie... Geen remsporen uit de plee boenen en al helemaal geen vieze onderbroeken van een ander hoeven wassen

Thanks Poept jouw vriend dan nooit bij jou? Of pakt ie netjes de borstel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven