Remspoor in onderbroek
vrijdag 20 mei 2011 om 18:49
quote:gekky schreef op 20 mei 2011 @ 18:47:
misschien is dat het ja, dat ie het niet droogmaakt na het wassen met water...Nou, nee, maar als hij het droogmaakt - én even kijk hoe hiet papiertje eruit ziet - dan is het in ieder geval schoner dan met alleen een plens of een straaltje water.
misschien is dat het ja, dat ie het niet droogmaakt na het wassen met water...Nou, nee, maar als hij het droogmaakt - én even kijk hoe hiet papiertje eruit ziet - dan is het in ieder geval schoner dan met alleen een plens of een straaltje water.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 20 mei 2011 om 18:52
vrijdag 20 mei 2011 om 19:02
quote:gekky schreef op 20 mei 2011 @ 18:44:
kijk als je het alleen met een papiertje schoonmaakt dan veeg in principe de stront gewoon door je naad heen, meet water is zo ie zo schoner..
Als je de stront alleen maar door je naad zou vegen zou na al die jaren het wc-papier inmiddels wel afgeschaft zijn.
Volgens mij moet je man eerst wc-papier gebruiken en pas als het laatst gebruikte vel helemaal wit blijft met water spoelen en daarna nadrogen met een stukje wc-papier.
En dan tussendoor geen natte winden laten natuurlijk.
kijk als je het alleen met een papiertje schoonmaakt dan veeg in principe de stront gewoon door je naad heen, meet water is zo ie zo schoner..
Als je de stront alleen maar door je naad zou vegen zou na al die jaren het wc-papier inmiddels wel afgeschaft zijn.
Volgens mij moet je man eerst wc-papier gebruiken en pas als het laatst gebruikte vel helemaal wit blijft met water spoelen en daarna nadrogen met een stukje wc-papier.
En dan tussendoor geen natte winden laten natuurlijk.
vrijdag 20 mei 2011 om 19:16
http://www.janvantienen.nl/archives/83
Mannen en poep.................
Mannen en poep.................
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 20 mei 2011 om 19:26
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 mei 2011 @ 18:43:
Ik Google op van álles.
Dat blijkt! Jouw plaatjes in dit en andere topics vind ik vaak treffend!
Remsporen zijn bij mij uiterst zeldzaam. Na een dag lijkt mijn onderbroek nog steeds schoon door afwezigheid van een remspoor.
Ik doe mijn eigen was. Als ik samen zou wonen blijf ik mijn eigen was doen.
Een veeg na het poepen vind ik niet voldoende. Ik ga door met vegen totdat het closetpapier na grondig vegen schoon is.
Een remspoor in de WC verwijder ik altijd na poepen.
Ik Google op van álles.
Dat blijkt! Jouw plaatjes in dit en andere topics vind ik vaak treffend!
Remsporen zijn bij mij uiterst zeldzaam. Na een dag lijkt mijn onderbroek nog steeds schoon door afwezigheid van een remspoor.
Ik doe mijn eigen was. Als ik samen zou wonen blijf ik mijn eigen was doen.
Een veeg na het poepen vind ik niet voldoende. Ik ga door met vegen totdat het closetpapier na grondig vegen schoon is.
Een remspoor in de WC verwijder ik altijd na poepen.
World of Warcraft: Legion
vrijdag 20 mei 2011 om 19:47