Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Ik zou het heeeeel graag willen. Dat heb je goed opgemerkt. Ben ook emo laatste 2 dagen. Herken mezelf bijna niet...
char, dan hoop ik voor je dat je maandag positief test!

(en kunnen je vriends twijfels niet samenhangen met jouw werk/werkeloosheid en de financiele consequenties?)
Ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt... ik voel me soms een beetje een zeur...

Char, daar zat ik ook al aan te denken, misschien twijfelt je vriend daarom wel...

Hus volgens mij kan je R. al insmeren (al moet ik eerlijk zeggen dat ik dat ook pas ben gaan doen toen M. ouder was)
volgens mij mag luuf nog niet bij baby's (was laatst volgens mij ook nog weer een artikel over).

Je kunt wel evt. een paar druppels bv in haar neusje druppen, dat werkt ook heel goed ontstoppend!
Echt waar GW? Nou de bv spuit toch aan alle kanten eruit dus als ik goed mik is die neus zo helemaal los
Ja, bv is echt een wondergoedje! Dus mikken maar zou ik zeggen
Fan. Ik zou furieus zijn als N friet en chocolade krijgt op het Kdv. N krijgt veel te vaak koemelkproducten op het Kdv en eigenlijk ben ik daar niet zo blij mee maar ze reageert er nu wel redelijk op. Gelukkig is de eigenaresse van het Kdv een hele goede vriendin van ons en kan ik dat ook best goed zeggen.
Char misschien dinsdag toch positief testen!
Husk, luuf in een bakje met heet water?? Das de tip geweest die je me zelf hebt gegeven volgens mij.
Kwartet
Becky maar als je bij het kdv doorgeeft dat ze geen koemelk mag dan hebben ze zich daar toch maar aan te houden? Ik gaf I. dan haar eigen melkvrije brood mee en voor de rest kreeg ze ook echt geen melkproducten. Eén keer had I. een cracker met smeerkaas van een ander kindje afgepakt en een hap van gegeten en toen bood de leidster zelfs haar excuses aan omdat ze het niet op tijd af had kunnen pakken.
Letten ze daar dan helemaal niet op becks?? ze weten toch dat N. er last van heeft???
Klopt Becky, luuf oplossen in kokend water heb ik wel gedaan. Alleen R. insmeren met luuf dus nog niet gedaan.
haha, mijn go is juist heel voorzichtig qua koemelkprodukten, ik kwam er laatst achter dat H daar nog steeds geen vla/yoghurt kreeg (nu wel dus)
Kijk, het kdv waar M. zit is verder echt een heel goed kdv hoor. Heb verder echt geen klachten... maar dit hoeft van mij niet allemaal zo. De friet was 1 keer omdat ze een speciale gelegenheid hadden... M. is bijna 18 maanden en blijkbaar gaan ze er dan vanuit dat ze alles al te eten krijgt (want laten we eerlijk zijn, bij het grootste deel is dat ook zo).

Maar ik denk dat ik er toch iets van ga zeggen dat ik niet meer wil dat ze bijv. chocola krijgt... Ik weet dat ze kijken naar het kind... als die interesse toont in het stuk voedsel dan bieden ze het ook aan aan het kind. Maar M. is een alles willen eter... natuurlijk heeft ze interesse...
Over alles eten... I. wilde van de week een augurk toen man een augurk at. Bij de eerste hap keek ze heel vies en daarna at ze 'm helemaal op. Bah, ik vind augurken zo vies!
N kreeg een wit bolletje en een cakeje. Ze heeft er geen last van gehad. Ik geef het regelmatig aan.

N lust bijna alles. Olijven. Tomaat. Vis. Tuinbonen. Ik vind het wel leuk.
Hmpf dubbel
Zo, op weg naar huis. Zakte door mijn rug. Beha knelt. Hoofdpijn speelde weer op door de muziek. Kortom, klaar mee. Sjaak lag al om half zeven te slapen, die zal er morgen dus ook weer lekker vroeg bij zijn.
Fan, ik wacht trouwens op de dag dat sjaak gaat brullen bij mijn weggaan op kdv. De eenkennigheid is nu vnl als er mensen aandacht aan hem geven die hij niet heul veul ziet. Zoals dus deze vrienden en mijn schoonfamilie. Ook al zitten wij er dan bij, echt hysterie is het dan.
Wát!!! Ik kon vanaaf niet op het forum komen, en heb dus gewoon de tribune gemist!!!

Jammer char, dat hij negatief was! Zo te lezen wil je wel graag een 2e, dus ik hoop toch op een positieve test maandag/dinsdag!

Spannend hoor!

Fan: ohw, ik zou ook NIET blij zijn als ze me vertelden dat T dat op het kdv had gekregen!! Zooo.... 1 van die dingen, oke, maar alle 3!!

Moom: die fase van eenkennigheid herken ik enorm, heeft T ook gehad, toen ze de leeftijd had die A nu heeft! Echt hysterie ook! Alleen deed zij het op het KDV ook nog bij bepaalde leidsters.. Vervelend is dat he!

Verder weet ik het niet meer... Ga nu op bed, moe moe moe!

Trusten!!
H had afgelopen weekend dat ze ging huilen toen ik naar mijn werk ging en ze alleen bij man bleef, ze liep toen de hele tijd naar de voordeur... benieuwd hoe dat morgen gaat.
Ja, ik herken het Moom... M. had er ook zo'n last van... en nu heeft ze het weer... als er mensen tegen haar praten en ze heeft er geen zin in of ze kent ze niet dan draait ze haar hoofd om....

Ik heb 1 keer gehad dat ze heel erg had gehuild op het KDV... de leidsters wisten niet wat ze meemaakten, M. is altijd zo vrolijk, maar die dag wisten ze echt niet wat ze met haar aanmoesten..
*had ook neg test van char gemist.
ebp

h slaapt gewoon nog! Waarom doet ze dat niet op mijn vrije dag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven