Eindelijk een date!!!!!!!

18-05-2011 09:04 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanavond een date met de leukste jongen die er is ;)

Begin nu langzaam een beetje zenuwachtig te worden. Hoe krijg ik die zebuwen vanavond onder controle??? Ik ga altijd trillen en kom niet uit m'n woorden... tenminste de eerste paar minuten, daarna is het goed... Maar die eerste paar minuten !!!! Vre-se-lijk, ik heb mezelf dan niet onder controle. Wat kan ik daartegen doen???

Had ik al gezegd dat ie de leukste jongen is die er bestaat??
Viel zeker tegen.
ze zijn gelijk getrouwd en nu op huwelijksreis.
wij slapen nooit.
quote:swirly schreef op 18 mei 2011 @ 13:06:

Jaaa tuurlijk laat ik weten hoe 't was!

[...]Leuk! Vertel!
Geen sex op de eerste date geen sex op de eerste date nee geen sex op de eerste date geen sex op de eerste date geen sex op de eerste date nooit sex op de eerste date nooit never sex op de eerste date never nooit geen sex op de eerste date...
quote:Zamirah schreef op 21 mei 2011 @ 13:19:

Geen sex op de eerste date geen sex op de eerste date nee geen sex op de eerste date geen sex op de eerste date geen sex op de eerste date nooit sex op de eerste date nooit never sex op de eerste date never nooit geen sex op de eerste date...
Nah, toch jammer dat we niet even het vervolg kunnen lezen.. .

TO, hoe wassut?
je komt verliefd over, irrationeel bijna..niet aan je bibberen en knikkende knieen denken, wees jezelf in deze verliefde toestand, niet zo rationeel willen doen..succes verzekerd..be yourself in love

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven