cyste borst of iets anders wie ervaring
zondag 8 mei 2011 om 16:35
Hoi Meiden
Ik moet morgen voor een echo van me borst. ik heb sinds 3 weken een bult in me borst (ei vorm) deze is in die 3 weken wel wat gegroeid, nu gaan ze morgen kijken, ik ben hier best gespannen voor.
Het is namelijk niet goed te voelen want ik heb 13 jaar geleden een borst verkleining gehad en het zit achter / onder het litteken weefsel. Ik heb begrepen van mensen om me heen dat het positief is dat het pijn doet als je er een tik tegen krijg of er aan zit (dat het dan geen kanker is). ik ben geen type die meteen denkt aan het ergste maar ben behoorlijk gespannen want het zit toch achter me litteken weefsel en niet goed te voelen is.
ik hoop dat jullie reacties kunnen geven
groetjes quinta
Ik moet morgen voor een echo van me borst. ik heb sinds 3 weken een bult in me borst (ei vorm) deze is in die 3 weken wel wat gegroeid, nu gaan ze morgen kijken, ik ben hier best gespannen voor.
Het is namelijk niet goed te voelen want ik heb 13 jaar geleden een borst verkleining gehad en het zit achter / onder het litteken weefsel. Ik heb begrepen van mensen om me heen dat het positief is dat het pijn doet als je er een tik tegen krijg of er aan zit (dat het dan geen kanker is). ik ben geen type die meteen denkt aan het ergste maar ben behoorlijk gespannen want het zit toch achter me litteken weefsel en niet goed te voelen is.
ik hoop dat jullie reacties kunnen geven
groetjes quinta
zondag 8 mei 2011 om 16:45
Dat als het pijn doet als je er een tik tegen geeft positief is,is niet waar. Ik heb 2 maal een cyste in mijn borst gehad en dat deed geen pijn. Nu zit er nog eentje achter mijn tepel,maar die is zo klein dat die er niet uit hoeft,pas als ik er last van krijg wordt die verwijderd.
Die andere zijn er met een naald uitgezogen en daar heb ik niks van gevoeld en het was niet eens verdooft.
Ook ik heb die cyste's nooit gevoeld,maar kwam met het bevolkingsonderzoek eruit en ja dan schrik je,maar het viel uit eindelijk allemaal erg mee.
Laat je niet gek maken door praatjes,maar dat je gespannen bent is niet zo raar hoor,maar luister niet teveel naar die verhalen van een ander.
Er is een mooi gezegde:
Een mens lijdt het meest,voor het lijden dat hij vreest.
Ik hoop voor je dat het allemaal mee zal vallen en wens je voor morgen,sterkte en succes!
Die andere zijn er met een naald uitgezogen en daar heb ik niks van gevoeld en het was niet eens verdooft.
Ook ik heb die cyste's nooit gevoeld,maar kwam met het bevolkingsonderzoek eruit en ja dan schrik je,maar het viel uit eindelijk allemaal erg mee.
Laat je niet gek maken door praatjes,maar dat je gespannen bent is niet zo raar hoor,maar luister niet teveel naar die verhalen van een ander.
Er is een mooi gezegde:
Een mens lijdt het meest,voor het lijden dat hij vreest.
Ik hoop voor je dat het allemaal mee zal vallen en wens je voor morgen,sterkte en succes!
zondag 8 mei 2011 om 16:48
Ik hoop voor je dat het meevalt en dat het een cyste is of zelfs helemaal niks. Dat had ik afgelopen week namelijk. Had al een tijd last van 1 borst (o.a. met sporten) en dacht ook een bobbeltje te voelen. Huisarts voelde ook een bobbeltje en stuurde me door, hij dacht aan een cyste. Mammografie en echo gehad: niks aan de hand, was gewoon klierweefsel.
zondag 8 mei 2011 om 16:59
ik heb ook een keer een cyste gehad en die deed ook zeer. volgens mij heb je wel gelijk hoor,dat het positief is als het zeer doet, als het iets anders zou zijn (dus inderdaad kanker) voel je meestal alleen een bobbeltje en geen pijn toch? in ieder geval sterkte morgen en ik hoop dat het allemaal wel mee zal vallen!
zondag 8 mei 2011 om 20:52
Ik heb een aantal jaar geleden enorm veel last en pijn gehad ivm mastopathie, begon ook met wat cystevormige bulten maar soms ook helemaal over hele oppervlakte pijnlijke borsten. Het wisselde enorm en heb regelmatige onderzoeken gehad maar was dus verder niets ernstigs en ging na een tijdje ook weer vanzelf weg...
Sterkte morgen, hopelijk een positieve uitslag!
Sterkte morgen, hopelijk een positieve uitslag!
vrijdag 13 mei 2011 om 09:16