ontbijt hotspot in Rotterdam centrum?

22-05-2011 13:21 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,

aanstaande dinsdag ga ik lekker shoppen in Rotterdam. Omdat we er echt een volle dag van willen maken, is het de bedoeling er al vroeg te zijn. Dus no time to waste met saai thuis ontbijten...dat wil ik in Rotterdam doen zodat bij de eerste open winkeldeur ik gevoed en wel naar binnen kan rennen met manlief achtr mij aan :-D

Heeft iemand hier een leuke tip voor ontbijt? Het enige dat bij mij in me opkwam was Dudok (en dan dus vooral vanwege de openingstijd)

Ben benieuwd!
Het restaurant van Hotel New York is vanaf 7 uur geopend.
Wentelteefjes in het Westerpaviljoen!
Even kijken vanaf hoelaat Bazaar open is? Ze hebben echt heerlijke ontbijtjes met fruit, yoghurt en heerlijke hapjes!
hoihoihoi binnen 5 min al twee drie reacties!

Westerpaviljoen,w aar is dat?

Hotel NY, en dan met de watertaxi naar het centrum ook leuk!
Bazaar is idd wel lekker
even gecheckt: open vanaf 8u, maar je zit dan al op de Witte de Witstraat, dus kunt direct doorshoppen

website Bazar
ik spam gewoon even door

de ontbijtjes
haha lekker spammen Webs, ik zal je niet staffen hoor!
Ik zou ook voor Bazaar gaan :-) Helemaal leuk!
hmm net even op de site bij Bazar gekeken, ga toch liever voor iets traditionelers. het avondmenu spreekt me meer aan (en tadaa daar is een tip voor de lunch).

Wentelteefjes van het westerpaviljoen lijken me bijv. heerlijk!
Bazaar is erg leuk, maar ik las laatst dat ze bij hotel pincoffs ook heerlijke ontbijtjes serveren, wel van te voren reserveren staat er op de site.

Vanaf het hotel kun je over de erasmusbrug naar de stad lopen wat een leuke wandeling is, maar je kunt ook 3 haltes de tram nemen.
Misschien is Staal iets? Dat zit naast de trappen van het WTC, direct aan de koopgoot, ik weet alleen niet hoe laat ze open gaan. Je kan er in ieder geval wel koffie halen 's ochtend vroeg maar dan zou je even op hun site moeten kijken of ze ook ontbijt hebben. Anders is het in ieder geval wel een goed idee voor de lunch. Verder zit er in de koopgoot zelf (in het midden, bij de ingang van de metro) een broodjeszaak. Veel kantoormensen halen daar ook hun ontbijt of tussendoor.
Kom je met de trein of met de auto?
we komen met de auto. Ik heb net gelezen dat de maastunnel dicht is, dus dat er in de stad zelf veel drukte is 's ochtends. WIl de locatie daarom toch echt tot het centrum beperken. Hotel NY en omgeving vallen daardoor af

Staal ken ik wel van de lunch. Vind het alleen leuk als het zonnetje schijnt en je buiten kunt zitten. We denken eraan om echt al vroeg naar Rotterdam te gaan (rond 8 uur daar) dus dan is Staal echt nog te koud

Dat zaakje in de koopgoot vind ik niet echt sfeervol eigenlijk. Meer voor een hapsnap iets, ik wil wel gewoon op mn gemakje eten.

Westerpaviljoen klinkt dan nog steeds het beste in mijn oren. NIet te ver lopen, toch in het centrum...en wentelteefjes
Picknick (Mariniersweg) of Vlaamsch Broodhuys (Meent)!
quote:Zarah schreef op 22 mei 2011 @ 13:26:

Wentelteefjes in het Westerpaviljoen!Die zijn echt heerlijk!
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
de wentelteefjes waren Super!
Mooi, verder een leuke dag gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven