Lijf & Lijn alle pijlers

Dikke kuiten!

22-05-2011 18:23 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas heb ik vrij dikke kuiten (moet laarzen meestal kopen met een brede schacht). Verder ben ik gewoon slank (58 kilo bij 1.65m). Ik baal behoorlijk van die kuiten, heel veel leuke laarzen kan ik niet aan. Kun je plaatselijk afvallen (kuiten) door te trainen of bepaalde oefeningen te doen? Iemand een idee? Bedankt vast!
ik lees mee, precies hetzelfde probleem. Leuke laarzen gaan aan mijn neus voorbij want zelfs de wijde schacht is nog te krap.
Ik heb hetzelfde probleem en nee, je kuiten kan je bij mijn weten niet af laten slanken.

Ik haal mijn laarzen altijd bij een speciale dikke kuitenwinkel (online). Ik vind het ook wel vaak erg jammer, want inderdaad: vaak moet je de leuke laarzen laten staan.
Liep er gisteren weer tegenaan bij het passen naar laarzen. Zo jammer!
Ik heb mijn kuiten laten liposuccen, heerlijk kan gewoon alle laarzen aan, maar dat is natuurlijk niet waar je naar op zoek bent...
Ahhh heerlijk meer mensen met het zefde probleem! Ik heb geen oplossing voor je, maar koop mijn laarzen altijd bij Duoboots (in UK) op schachtmaat. Ik vind eigenlijk laarzen niet zo'n probleem meer, want ik kijk en pas gewoon geen laarzen meer, maar hoe doen jullie dat met mooi weer? Ik bedoel rokjes tot op/ boven/ onder de knie en hoe zorg je dat dat nog elegant staat en niet als een paar balonnetjes onder een rok?
quote:winkelfanaat schreef op 22 mei 2011 @ 18:36:

Ik heb mijn kuiten laten liposuccen, heerlijk kan gewoon alle laarzen aan, maar dat is natuurlijk niet waar je naar op zoek bent...Mijn kuiten zijn gewoon 'dik' van de spieren, zit weinig vet aan... daar valt weinig aan te liposuccen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bij een rokje trek ik meestal hakken aan, waardoor mijn kuiten al een stuk slanker lijken (vind ik zelf), maar trek ook vaak genoeg gewoon slippers aan en denk dan: schijt aan de wereld.

Ik ben op zoek naar cognackleurige laarzen, maar kan het wel vergeten. Kan het niet laten om er toch elke keer naar te kijken. Online bestellen durf ik niet zo goed denk ik.

Zijn er nog winkels waar ze laarzen verkopen met brede schacht (behalve bijvoorbeeld Dolcis of Manfield)?
juist door niet te trainen..

althans, als ik een tijd weinig getraind heb (ik doe aan lopen/fietsen/dansen dus die kuiten moeten wel wat werk verzetten zeg maar) slinken ze als vanzelf.
[quote]winkelfanaat schreef op 22 mei 2011 @ 18:36:

Ik heb mijn kuiten laten liposuccen, heerlijk kan gewoon alle laarzen aan, maar dat is natuurlijk niet waar je naar op zoek bent...[/quot

Ik heb het omgekeerde probleem .
Door te trainen worden ze eerder dikker dan dunner.

Zelfde probleem hier. Het enige wat bij mij misschien zou kunnen helpen is afvallen. Maar aangezien ik bovenaan beginnen met vet kwijt raken ben ik een graatje tegen de tijd dat m'n kuiten in zicht komen..

Ach. Er zijn mannen die mijn kuiten wensen. Tja.
Trainen wil ik wel blijven doen (sport nu vier keer per week). Dus ja, niet meer sporten is geen optie voor mij.
Ev_76, ik weet niet waar je woont.

Maar bij bagoes (grote maten winkel), verkopen ze best een hoop laarzen in kuitmaten. Ze zitten alleen in Alkmaar, Hoorn of Utrecht, dus dat moet maar net bij je in de buurt zijn.
Woon toevallig in 1 van de steden die je noemt!
Dan zou ik er gewoon eens een keer binnen lopen als ik jouw was. Heb mijn laarzen er ook vandaan en ben er echt super tevreden mee.

Ik heb al wel gemerkt dat er veel verloop zit in (de hoeveelheid van) het aanbod. Ben nog op zoek naar een tweede paar, dus loop af en toe eens binnen om te kijken of ze wat leuks in mijn maat hebben.

Succes met je zoektocht in elk geval! Ik weet hoe frustrerend het kan zijn.
Ga eens kijken, bedankt voor je tip.
Kuiten worden eigenlijk altijd dik omdat het gewicht dat ze moeten dragen te groot is.
quote:himalaya schreef op 22 mei 2011 @ 18:40:

[...]

Mijn kuiten zijn gewoon 'dik' van de spieren, zit weinig vet aan... daar valt weinig aan te liposuccen Herkenbaar. Ik heb wandelkuiten.
quote:Sorcha_ schreef op 22 mei 2011 @ 18:59:

Ik heb het omgekeerde probleem .http://www.duoboots.com/nl/ voor dikke en dunne kuiten, brede en smalle voeten.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:babsbed schreef op 22 mei 2011 @ 20:04:

Kuiten worden eigenlijk altijd dik omdat het gewicht dat ze moeten dragen te groot is.Tuurlijk. Daarom had ik toen ik 59 kilo woog ook al plofkuiten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Er is wel een oefening voor slanke kuiten!

Je moet `m wel dagelijks doen maar dan zie je ook resultaat.

Je gaat op een traptree staan met je tenen. Eerst ga je helemaal omhoog met je hiel en dan terug naar het midden. Dit een keer of 20 (opbouwen!) Daarna doe je hetzelfde maar dan ga je helemaal naar beneden met je hiel en terug naar het midden.

Uitbouwen tot 40 keer!

Bij mijn vriendin helpt het.
quote:babsbed schreef op 22 mei 2011 @ 20:04:

Kuiten worden eigenlijk altijd dik omdat het gewicht dat ze moeten dragen te groot is.Onzin, mijn moeder was flink rond haar middel, maar haar benen en kuiten waren sprietjes.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
hier ook het omgekeerde probleem en ik zweer ook bij duoboots, weet ik zeker dat ze passen.

levering is prima. Vroeger hadden ze ook een paswinkel in adam, maar die bestaat niet meer. Maar online bestellen is super. Ik had ze zelfs al na 2 dagen!
quote:himalaya schreef op 22 mei 2011 @ 18:40:

[...]

Mijn kuiten zijn gewoon 'dik' van de spieren, zit weinig vet aan... daar valt weinig aan te liposuccen Dat kan inderdaad ook ja, daar kan je weinig aan succen inderdaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven