mis mijn zoon

22-05-2011 06:24 284 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er ook nog vaders,die hun zoon missen.

Ben weekend vader,zie mijn zoon van bijna 4 alleen eens in de 2 weken.Ik ga daar kapot aan.

Ook als ik hem terug breng naar het weekend dan ben ik emotioneel gebroken.Word er mee wakker en ga er mee slapen,het gemis van mijn zoon beinvloed mijn hele dag.
quote:iry schreef op 23 mei 2011 @ 01:02:

[...]

Eh......

Niet erg hoor, topic wordt toch niet meer gebruikt en dan ben je het maar kwijt toch?

Vind het trouwens top dat ik dat gewoon tegen je kan zeggen Iry!

Daar krijg je een voor.
Dat is ook weer zo batwom

Forum doet raar bij the way, of is dat alleen op dit topic?

Mysterieus.
Bij mij is het traag als ...... hopeloos gewoon!
Ik merk er niets van hoor (forum raar doet) maar ik heb een macbook. schijnt bij windows met IE nogal veel aan de hand te zijn.

En Iry, ik neem aan dat je begrijpt dat ik je niet belachelijk maak, maar idd vind dat je projecteert, en mijn verhalen (hoe apart ook) net zo mogelijk zouden kunnen zijn.

Wil je anders even praten op je eigen topic?
Ik weet wel dat je mij niet belachelijk maakt, zo las ik het niet.

Kan zijn dat het ook daadwerkelijkniet voor mij was bedoelt, of dat ik een gebrek aan zelfreflectie heb

Aannames, aannames
Het was idd niet specifiek naar jou bedoeld, maar naar alle verhalen die ik gelezen heb over wat TO mankeert en doet in zijn vrije tijd e.d.

Je weet(hoop ik) dat ik je steun, en aan je denk :flower;
Ik heb ook een mac.

Alleen als ik quote gaat iedere keer tijdens het schrijven mijn hele scherm op wit.

Gewoon alles weg, slechts 1 groot wit beeld.

Mysterieus
quote:_yellowlove_ schreef op 23 mei 2011 @ 01:14:

Het was idd niet specifiek naar jou bedoeld, maar naar alle verhalen die ik gelezen heb over wat TO mankeert en doet in zijn vrije tijd e.d.

Je weet(hoop ik) dat ik je steun, en aan je denk :flower;weet ik en waardeer ik enorm
quote:iry schreef op 23 mei 2011 @ 01:14:

Ik heb ook een mac.

Alleen als ik quote gaat iedere keer tijdens het schrijven mijn hele scherm op wit.

Gewoon alles weg, slechts 1 groot wit beeld.

Mysterieus Ah toe mag ik enkele logische verklaringen geven?
Had je de aanvulling gelezen in mijn vorige post Iry?
quote:_yellowlove_ schreef op 23 mei 2011 @ 01:16:

[...]

Ah toe mag ik enkele logische verklaringen geven?Nou?? Hou ons niet zo in spanning
Nu wel batwom en thanks

Moet wel zeggen dat heeft jaren forum ervaring opdoen gekost om de toon op de juiste manier te kunnen lezen.
quote:_yellowlove_ schreef op 23 mei 2011 @ 01:16:

[...]

Ah toe mag ik enkele logische verklaringen geven?Als je maar niet weer over uienringen begint vind ik alles best.
Iry's mac wordt in de gaten gehouden door de AIVD. Sterker nog, de TO is een infiltrant die Iry in de gaten houdt in verband met haar vermeende banden met Al Qaida (en laten we wel wezen, daar is ze af en toe net iets te loslippig over op het forum) Elke keer als zij iemand wil quoten, is er een link naar de database van de AIVD waar Beatrix herself ondertussen kort de tijd heeft om in Iry's mac te neuzen.
Het is soms ook wel moeilijk zo in zwart wit,

zonder intonatie en beeld van iemand.
Iry's mac lijkt een mac, maar is eigenlijk een upgrade van een tosti ijzer. Quoten is niet iets wat tosti ijzers over het algemeen doen. Je kunt er iets met uien meedoen, maar daar mag ik het niet meer over hebben, dus dat doe ik dan ook niet .

Daarom was de mac ook maar 15 euro en staat er een plaatje van sponge bob op.

Iry is eigenlijk het gehele moderatieteam van de Viva, en nog 5 andere forummers, en haar computer kan het niet meer aan dat het elke keer moet wisselen van account.
quote:_yellowlove_ schreef op 23 mei 2011 @ 01:22:

Iry's mac wordt in de gaten gehouden door de AIVD. Sterker nog, de TO is een infiltrant die Iry in de gaten houdt in verband met haar vermeende banden met Al Qaida (en laten we wel wezen, daar is ze af en toe net iets te loslippig over op het forum) Elke keer als zij iemand wil quoten, is er een link naar de database van de AIVD waar Beatrix herself ondertussen kort de tijd heeft om in Iry's mac te neuzen.

Dat gaat wel erg ver!
quote:iry schreef op 23 mei 2011 @ 01:21:

[...]

Als je maar niet weer over uienringen begint vind ik alles best.

En even serieus ik was er zo'n 3 jaar geleden denk ik, 2,5 jaar geleden ook bij toen je een dipje had, en je staat nu idd veel meer open voor 'commentaar'
Ach ze neuzen maar, ik ga toch niet zeggen dat Osama alive and kicking bij mij in de garage woont en elke dag aardbeien gaat plukken om aan de kost en inwoning bij te dragen.
Is het voor ons nog wel veilig hier Yellow?!
quote:_yellowlove_ schreef op 23 mei 2011 @ 01:25:

[...]

En even serieus ik was er zo'n 3 jaar geleden denk ik, 2,5 jaar geleden ook bij toen je een dipje had, en je staat nu idd veel meer open voor 'commentaar'

Oh echt?

Goh..dan ben ik toch "gegroeid". Altijd leuk om te lezen
quote:batwom schreef op 23 mei 2011 @ 01:26:

Is het voor ons nog wel veilig hier Yellow?! Jawel hoor * MWOEHAHAHA <------- evil lach
Nee , da's wel echt waar Ier. Eerst was je soms een beetje op de kast (ben ik nog steeds trouwens, dus niet per se een slechte eigenschap ) als iemand kritisch was. Nu probeer je het meer te bekijken van alle kanten
Batwom zolang je af en toe laat vallen dat je ook van dingen houdt die met O beginnen zit je volgens mij wel goed
quote:_yellowlove_ schreef op 23 mei 2011 @ 01:29:

Batwom zolang je af en toe laat vallen dat je ook van dingen houdt die met O beginnen zit je volgens mij wel goedOh oke, ben gek op Olijven, Olienoten, Oraal, Onzin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven