Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Nee, ik wacht nog even af.

Ik snap vent heel goed qua werk voor mij.

We zullen het zien in de loop van de week...
Fan, wat goed van M!

Moom, wij hebben een tijdje iedere 2-3 mnd ketel moeten bijvullen. Meestal wel teken dat er ergens water weglekt. Bij ons zaten de verwarmingsbuizen bij de verwarmings niet goed aangedraaid.

Arme I!

Husk, wel lekker dat R er al 1x 6 uur tussen de voeding laat.

Succes vandaag, toen J1 ziek was vond ik t wel pittig met 2 van die kleintjes

J1 was om half 7 wakker, druk aan t kletsen in bed. Hij had gepoept maar wilde daarna niet slapen, om 7 uur er maar afgegaan. Hij heeft echt veel last van zn eczeem zo zielig. Wrijft er steeds over heen en zegt dan au en hij heeft het ook al open gekrabd, moest na 2 weken weer contact opnemen, heb vandaag geen tijd dus morgen maar even bellen voor telefonisch spreekuur, hoef er niet weer heen hoor. Ze kijkt er toch niet naar luistert alleen naar wat ik er over te vertellen heb nou dat kan over de foon ook wel. Anders moet ik weer met 2 kids die kant op.

J2 ligt hier nog steeds te slapen. Slaapt echt super goed nu ik over ben op kv. Slaapt nu hele nachten door (gister om 22 uur laatste fles gehad en nu slaapt hij dus nog steeds) en hij heeft nog maar 3-4 voedingen per dag (ipv de 7 die hij tot 2-3 weken terug nog had met bv).

Hij kan ook zo heerlijk brabbelen en lachen en probeert zich om te draaien, onder lichaam ligt dan al omgedraaid krijgt zn handjes nog niet mee. En hij graait heel gericht naar speeltjes en schud met rammelaars. T is nu zo’n heerlijk makkelijk ventje (een heerlijk ventje was hij al, maar makkelijk kon ik hem de eerste 10 weken niet echt noemen).
Had ik trouwens verteld dat J2 al tandjes heeft! 2 stuks onder.
Huh? Nu al tandjes? Dat is op tijd! Fijn dat het met kv beter gaat!

Heel veel beterschap voor I!

Hier is S ook niet fit vandaag. Wil alleen maar op schoot zitten.

Straks maar even naar buiten met dr.
Zó, dik uur gewandeld. Pfff. Staat harde wind...

Zó S op bed. en dan ga ik ook weer even liggen
Charlotte je noemt de naam van S.!
Maya wat fijn dat het slapen nu zoveel beter gaat! En wat stoer, nu al 2 tandjes!!

Huisarts al gesproken? Kun je niet naar een dermatoloog dan met J1? Eczeem is zo zielig, ik weet nog wel dat I. vorige zomer de hele tijd lange mouwen en lange broeken aan heeft gehad, zodat ze minder kapot zou krabben.

Was net even naar de apotheek geweest een oor thermometer gehaald, I. wordt helemaal panisch van een normale thermometer, dus in het oor in 1 seconde leek me dan maar beter. Mijn ouders hebben even opgepast. Dus als ze straks uit bed komt maar weer eens kijken.

Naast de apotheek zit het cb dus had ik R. even meegenomen en laten wegen (onzekere muts die ik ben) want ze hebben op maandag inloopspreekuur. Maar nu geloof ik wel echt dat ze genoeg drinkt, want in de afgelopen 6 dagen weer 215 gram aangekomen.
Wow, J2 heeft al tandjes! Wat een snelle jelle! En soms dus maar 3 voedingen per dag? Is dat niet te weinig? (vraag ik uit interesse hoor, niet uit betweterigheid ). Leuke leeftijd is dit he? Ik vind het nu echt zó genieten, met al dat gegein, die draaipogingen en het grijpen naar het speelgoed.

Hus, heerlijk dat R het zo goed doet. Berend viel ook altijd in slaap, dus die verschoonde ik altijd na 1 borst, zodat ie weer wakker was voor de volgende. Beterschap voor I.!

Ik ben aangestoken door m'n zoon. Blweeh, zere keel en veel snot...

Man zit in het buitenland voor z'n werk, dus ik ben de komende dagen alleen. Bah, vind ik niks aan.

Moom, fijn dat de wasmachine niet kapot was. Dat is hier tenminste momenteel hét belangrijkste apparaat in huis!
Hello!!!!

Rustig hier geweest vandaag! Iedereen druk aan het werk? Of aan het genieten van het mooie weer?

Hier net nog even met H op de fiets paar boodschapjes gedaan, ze was zo vrolijk, van alles aanwijzen en sinds kort kan ze ook auto zeggen.

Heb samen met de go besloten dat H later proffesioneel handbalster wordt, ze kan echt al heel goed gooien!

Verder ben ik vooral een beetje aan het aftellen naar mijn vakantie, nog 4 weken, ben er wel aan toe. Bovendien is volgende week ook nog op mijn vrije dag een feestdag, dus niks geen extra vrije dag, voel me dan wel een beetje genaaid, vooral omdat het 3 weken later hier weer een feestdag is op mijn vrije dag.
Dat is balen GW dat het net op je vrije dagen valt.

Ik ben vanavond alleen thuis (S op bed) móet nog even verzinnen wat ik ga doen..
Zo, ik kom ook even buurten !! Ben moe van het werken !! Vriend is ook een beetje moe, die voelt zich een beetje grieperig. Hij zit nu met M. op de bank een verhaaltje voor te lezen.
zo maar een ideetje char.... testen
Ik wacht nog even af...
Tot woensdag of donderdag... (als ik dat zolang volhou)
aaaaaaaaah..toe?;) no pressure..maar nog steeds niet ongesteld dus?
kom op char.... gooi er een test tegenaan
Nee nog niet... Maar wel gevoel dat het eraan zit te komen.

Maar ken genoeg mensen die dat gevoel hadden en toch zwanger bleken te zijn
Werd net gebeld, krijg zo visite.... Eigenlijk geen zin in, maar goed...
Ik bouw de spanning hier even op. Haha
Als je er geen zin in hebt dan zeg je toch gewoon dat je je niet goed voelt?
haha, ben blij dat ik dat eigenlijk nooit heb, hier wordt bezoek meestal weken van te voren aangekondigd.
Heb er ook zo'n hekel aan, of dat ze al voor je deur staan..blegh

ik had trouwens ook het gevoel dat ik ongesteld moest worden char! Nu had ik dat al een paar weken, maar toch..

Toen ik zwanger was van D heb ik ook veel menstruatie krampen gehad..
Zo, ik heb mezelf maar eens verwend, en eindelijk weer eens kleren voor mezelf besteld, ik heb ineens nog maar zo weinig t-shirts, ben niet eens zwanger en veel t-shirts zijn ineens navelshirtjes geworden.

Dus ik heb een lekkere bestelling bij de e#sprit gedaan, is echt een van mijn lievelingsinternetshops.
Leuk gw, plaatjes?

heb nu ook een leuk zwangerschapsjurkje bij e#sprit gezien!
Ik vind E#sprit ook een hele fijne webshop hebben !!! Zit er regelmatig op te neuzen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven