Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Het moet wel heel erg zijn Yet.

De champignons van het tuinieren in de vagina gingen er anders in als koek tijdens de kaasfondue met kerst.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me nu al maanden afvraag: wat betekent BEO? Ik ken maar één beo (god hebben zijn ziel) en die vroeg altijd of we koffie wilden.
BEO betekent Broekrok Er Onder, Frankie. Gewoon om aan te geven dat we ook iets boven ons favoriete kledingstuk dragen.
Ik draag zelf ook graag iets boven mijn broekrok. 's Winters bij voorkeur een wollen borstrok in gerstekorrelsteek en zomers een zalmkleurige blouse van Vögele. Een topic naar mijn hart dus.
Frankie, hoi!

Je lijkt me een BEO bij uitstek maar ik laat het aan jou over het daar al dan niet mee eens te zijn natuurlijk.

Elynn, honey!

Ein-de-lijk ben je er ook bij de BEO!

Wat een feest dat je mee komt doen!

Er is nog plaats in het BEO koor. Bij de alten.
In mijn enthousiasme twee keer posten natuurlijk, ik ken mijn eigen muissnelheid niet.
*Schrapt keel en chant wat*

Ehm, met het oog op dat koor... Kan die Schubertbloesemtherapie ook stem- en toonvastheidtechnisch ook een en ander betekenen? Of werkt het puur op de geest?
Volgens mij moet de rest van het koor dan een Schuberttinctuurtje nemen, Elynn.
En trouwens, vroeger moest ik als kind bij de kerstnachtdienst altijd achteraan staan. Ik was een van de langsten en zong bovendien vals. Als ik eraan terugdenk bloedt mijn hart en welt er traanvocht op.

Ik zou in het koor dus graag een plekje vooraan willen. Of in het midden. Ook prima. En als Meds dat niet goed vindt, zou ik graag vernemen hoe ik de pijn die deze herinnering met zich meebrengt kan bolwerken.
Ah, Yette. Heb je nog een mooie Amishkaasreportage weten te schieten?
Nee, ik had wat vertraging vandaag omdat mijn klompen vannacht buiten in de regen hebben gestaan, ik vertrek zodra ze droog zijn
Voor het 'koren' nemen we allemaal een fikse bel pastinakenlikeur. No worries Elynn, dan kan iedereen zingen.

Meds gaat niet over het koor. Die gaat over de graancirkels, de gierput en de slootslempcompetitie.

O ja, en over de zweethut.
Je mag van mij vooraan of in het midden, maar als je langer bent dan de rest moet je wel door de knieën.

Als het publiek ons gaat bekogelen met rotte tomaten lof toezwaait door tomaten aan te bieden, mag je rechtop gaan staan.
Meds heeft me gisteravond kwaad gebeld.

Ze gaat óók nog over de tuinfakkels en de bladhark.

Of ik dat even wilde vermelden.

Bij deze.
Tjonge, tjonge, het valt nog niet mee om me alle basisbeginselen van de BEO eigen te maken.

Note to herself: Meds gaat over het gooien met tomaten en ik moet bij het koren als een tuinfakkel en bladhark rechtop gaan staan.
oja, en als nieuwkomer heb je meteen de eer de BEO-stand op de Libelle zomerweek te bevrouwen.
O, joy.

Wanneer is het precies? Heb namelijk nog een cursus Koken met hondsdraf in het verschiet en moet hoognodig (voordat we op vakantie gaan) aan de slag met Ban de Tom Tom-gekte, navigeren met je wichelroede.
Interessant Elynn, laat ik bij mijn volgende poging om naar Holland te komen het wichelroede-navigeren maar eens proberen. Dankzij die ellendige TomTom (die ik voorheen GodGod pleegde te noemen omdat hij doorgaans zo goed de weg wees) zit ik nu heel ergens anders.

Enniewee, mijn klompen waren vanmorgen droog, dus ik kon naar Klaas Meijer:

Vandaar.
$5,49 voor krap 200 gram kaas? Damn, die Amish hanteren bepaald geen ouderwetse prijzen.
Amish gaan best met hun tijd mee hoor. Voor touristen is dat vaak wel teleurstellend, die verwachten ouderwetse romantiek en geen Amisch puber die achter haar boerenmarktkraampje zit te smssen

waarvan ik me overigens ook afvraag hoe ze die foon oplaadt.
da's makkelijk. Met een solar charger natuurlijk

Daar heb je tegenwoordig van alles voor, hoor Yette. Zou ook best eens kunnen dat ze zo'n opwindmechaniek gebruikt.

Hebben jullie de blokkage optie al ontdekt? (zie icoontjes linksboven bij de postings).

Kun je elkaar blokkeren!

Handig!

Voor als ik dat oeverloze geleuter over lama's van Yette bijvoorbeeld helemaal zat ben, of Starshines gezeur over vals zingen bij het koor. Hup, gewoon blokkeren en geen centje pijn meer.

Ik vind het slim!
ja goed hè en jouw betweterigheden ongevraagde adviezen kunnen we dan ook mooi negeren.
oja, ik lees net in de blogs dat Oprah W. ermee stopt. Moeten wij daar iets mee? Met z'n allen naar de laatste show, of een 'op zoek naar the next Oprah'-programma pluggen. Spui maar mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven