Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!

woensdag 16 februari 2011 om 04:34
Die laatste is een open vraag. Dat zou voor iemand als Annemarie uiterst verwarrend kunnen zijn. We hebben te maken met iemand die elke vorm van spontaniteit ontbeert namelijk.
Ik zou dan gaan voor; koekje of plakje cake?
Hoe is het met je fake balkon en je Dalai Llama?
Val het weer mee in Peru of is het regenseizoen?
Ik zou dan gaan voor; koekje of plakje cake?
Hoe is het met je fake balkon en je Dalai Llama?
Val het weer mee in Peru of is het regenseizoen?
woensdag 16 februari 2011 om 19:06
Aardig dat je ernaar vraagt Leo. Dat fakebalkon is van de overburen en voorzover ik kan zien, gaat het er prima mee. Met mij trouwens ook.
Twee weken geleden heb ik die oude tentjes en luchtbedden uit de kelder van het clubhuis meegenomen. Ze passen perfect in de Llamafietstassen die ik van de winter heb genaaid. Nu alleen nog wat potten en pannen aanschaffen en ik kan beginnen met de Llama Trektochten! Het weer is heerlijk (20 graden!) en de eerste overspannen managers met poen hebben zich al aangemeld. Ik zal hun foto's natuurlijk even rondmailen zodat jullie kunnen kijken of je ook interesse hebt om langs te komen.
Twee weken geleden heb ik die oude tentjes en luchtbedden uit de kelder van het clubhuis meegenomen. Ze passen perfect in de Llamafietstassen die ik van de winter heb genaaid. Nu alleen nog wat potten en pannen aanschaffen en ik kan beginnen met de Llama Trektochten! Het weer is heerlijk (20 graden!) en de eerste overspannen managers met poen hebben zich al aangemeld. Ik zal hun foto's natuurlijk even rondmailen zodat jullie kunnen kijken of je ook interesse hebt om langs te komen.

donderdag 17 februari 2011 om 18:00

zaterdag 19 februari 2011 om 19:09
Dat verklaart een hele hoop. Heeft ze mij dan als enige de juiste data doorgegeven dit jaar?!
En ja, vorig jaar ging het stukken beter. Dat mag gezegd.
Vraag me alleen nog steeds af wie ons nou had opgegeven bij die stand van Sexclusively. Stond er ineens een Heleen van Rooyen met dozen vol dildo's in het clubhuis te schreeuwen tijdens een jongerenbijeenkomst van Ware Liefde Wacht.
En ja, vorig jaar ging het stukken beter. Dat mag gezegd.
Vraag me alleen nog steeds af wie ons nou had opgegeven bij die stand van Sexclusively. Stond er ineens een Heleen van Rooyen met dozen vol dildo's in het clubhuis te schreeuwen tijdens een jongerenbijeenkomst van Ware Liefde Wacht.

zaterdag 19 februari 2011 om 23:17
Blij?! Absoluut niet!
Ze verzekerden me dat ik ze door dat geintje nooit-en-te-nimmer, ook niet in het hiernamaals, zou tegenkomen. Een hele opluchting dus.
Wat vervelender was, was dat ik alleen achterbleef met die krijsende van Rooyen die haar target nog moest halen. Zowel qua dildoverkoop als qua drankinname.
Ze verzekerden me dat ik ze door dat geintje nooit-en-te-nimmer, ook niet in het hiernamaals, zou tegenkomen. Een hele opluchting dus.
Wat vervelender was, was dat ik alleen achterbleef met die krijsende van Rooyen die haar target nog moest halen. Zowel qua dildoverkoop als qua drankinname.

zondag 20 februari 2011 om 10:44
nou dat is dan inderdaad fijn (van dat hiernamaals)
En wat Heleen betreft: gewoon doen wat onze zusterorganisatie uit Delfzijl ook gedaan heeft. Zorgen dat ze dat dranktarget haalt (flesje wodka erin gieten) en dan kun je haar wijsmaken dat ze haar dildotarget ruimschoots gehaald hebt.
Andersom heeft geen kans van slagen en dan wil ze ook nog blijven slapen. Nooit doen dus, want je krijgt haar, eenmaal in je huis, er niet meer uit.
(je hebt die dildo's toch niet zelf gekocht hè.
Nu ja, in dat geval kunnen we ze met kerst verkopen als alternatieve kerstboom
als hondenspeelgoed
of als dronkenmans-fietszadel (dan val je er njiet zo gemakkelijk van af)
En wat Heleen betreft: gewoon doen wat onze zusterorganisatie uit Delfzijl ook gedaan heeft. Zorgen dat ze dat dranktarget haalt (flesje wodka erin gieten) en dan kun je haar wijsmaken dat ze haar dildotarget ruimschoots gehaald hebt.
Andersom heeft geen kans van slagen en dan wil ze ook nog blijven slapen. Nooit doen dus, want je krijgt haar, eenmaal in je huis, er niet meer uit.
(je hebt die dildo's toch niet zelf gekocht hè.
Nu ja, in dat geval kunnen we ze met kerst verkopen als alternatieve kerstboom
als hondenspeelgoed
of als dronkenmans-fietszadel (dan val je er njiet zo gemakkelijk van af)

zondag 20 februari 2011 om 17:29
Die laatste fiets wil ik hebben en dan met dildoformaatje foto twee. Ik ben al oud dus de boel is niet zo strak meer.
Handig hoor.
Mijn evenwicht is niet zo best en de BR blijft regelmátig tussen de spaken zitten.
Nou, dan is zo'n dildofiets handig hoor, wat er ook gebeurt, ik zit rotsvast op mijn rijwiel!
Pom belde, Heleen ligt in het clubhuis op de schapenvachten van de ecologische spin en weefclub te slapen.
O en de wodka is op.
Handig hoor.
Mijn evenwicht is niet zo best en de BR blijft regelmátig tussen de spaken zitten.
Nou, dan is zo'n dildofiets handig hoor, wat er ook gebeurt, ik zit rotsvast op mijn rijwiel!
Pom belde, Heleen ligt in het clubhuis op de schapenvachten van de ecologische spin en weefclub te slapen.
O en de wodka is op.

zondag 20 februari 2011 om 19:05
Er was nog spiritus toen ik wegging, maar ik had echt geen zin om te wachten tot Heleen er genoeg van had. Geen idee of je de ramen nu met wodka moet doen, Star. Geloof dat Heleen niet eens merkte dat ik vertrok. Toen ik tien minuten later nog even terug kwam om mijn vergeten schoenen aan te trekken, lag ze nog steeds in een deuk om een van haar eigen verhalen.
woensdag 23 februari 2011 om 16:11
Heleen was vanochtend eindelijk weer verdwenen en heeft een doos dildo's achtergelaten. Geen idee of die nog terug moeten of een betaling in natura zijn voor de genuttigde alcohol. In dat laatste geval moeten jullie maar verzinnen of je er een workshop mee bedenkt of dat je ze meeneemt naar de een of andere voorjaarsmarkt. Misschien kan iemand Heleen er even over bellen? Ik ben weer op weg naar Peru, dus dat wordt me te duur.
Ik hoefde de ramen trouwens alleen maar even na te doen met een trekker.
Ik hoefde de ramen trouwens alleen maar even na te doen met een trekker.

donderdag 24 februari 2011 om 03:02
Voor zo ver ik weet woont Heleen in Portugal, da's óók buitenland, voor jou dus goekoper dan voor ons.
Portugal zit bij mij niet in mijn bundel.
Meds verjaart binnenkort, die kan wel een paar dildo's gebruiken.
Op dit moment rolschaatst ze naar Lourdes. Ik snapte het niet helemaal maar ze wil daar eens een 'ander geluid' gaan laten horen.
Ze heeft het plan om de bezoekers tot het atheïsme te bekeren. Vandaar ook de rolschaatsen. In geval van agressiviteit bij de
pelgrims is ze zo vertrokken.
Er hoeft er maar één een kruk uit te steken en ze ligt ondersteboven maar ze is vastbesloten en heeft hansaplast bij zich zei ze.
Portugal zit bij mij niet in mijn bundel.
Meds verjaart binnenkort, die kan wel een paar dildo's gebruiken.
Op dit moment rolschaatst ze naar Lourdes. Ik snapte het niet helemaal maar ze wil daar eens een 'ander geluid' gaan laten horen.
Ze heeft het plan om de bezoekers tot het atheïsme te bekeren. Vandaar ook de rolschaatsen. In geval van agressiviteit bij de
pelgrims is ze zo vertrokken.
Er hoeft er maar één een kruk uit te steken en ze ligt ondersteboven maar ze is vastbesloten en heeft hansaplast bij zich zei ze.