Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Jeetje, J2 nu al tandjes, lekker vroeg! heeft hij last gehad van het doorbreken? En arme J1 met zijn eczeem. Zalfjes helpen niet echt?

En I koorts, arm meissie. on je het een beetje goed meten met oorthermometer? Denk erom dat je niet direct na slaapje meet daarmee, want dan kan het oor wat warm zijn, omdat ze erop gelegen heeft.

Leuk maya en speec dat jullie nu zo genieten van jullie mannetjes

GW: oh lekker bijna vakantie ook. balen he als de feestdagen op je vrije dagen vallen. eb ik ook steeds: ik ben op maandag vrij, maar dan heb je natuurlijk 2e paasdag en 2e pinksterdag.

Wij gaan vrijdag weg trouwens. En ik kan geen link naar tuinset vinden.
Ik hou ook niet zo van onverwacht bezoek. Vind het erg leuk als mensen langskomen, maar wel van te voren aangekondigd, zodat ik wat in huis kan halen enzo.
Het zijn vooral veel shirtjes (heb ik op mijn werk altijd aan onder mijn jas en dan is navelvrij toch niet zo geschikt )

plaatje plakken lukt niet maar

heb o.a.

broek
hmm linkje doet het ook niet echt...

in deze kleur en ook nog in het aqua

En nog 2 andere shirtjes en nog een bh-setje (en de broek ook nog in het bruin, ga nog even kijken of ik ze beide hou of niet).
moe? dat komt me nou helemaal niet bekend voor.

*heeft net een uur op de bank geslapen, en ligt nu alweer in bed.

leuke shopjes gw! reminds me dat ikd e C+O order nog even deels moet retouren.
Visite is er is best gezellig.

Heb al vanaf eisprong kramp onderin buik...

Kramp is nog niet weggeweest...

Ik wacht nog even af.
Zo, ik heb weer een half uur op de cross-trainer gestaan, best vermoeiend. Maar dan heb ik de 1e keer deze week tenminste weer gehad.

Char, je weet de spanning wel op te bouwen zo
wat een rustige kleding GW, jij was toch van de wat drukkere kleding?

Arme I. hoe is het nu met haar? En hoe gaat het als mama van twee als er 1 ziek is? Wat fijn dat R. er al zolang tussen laat 's nachts! Goed hoor. En ik kan me voorstellen dat je onzeker bent of ze goed groeit, logisch dat je het even laat checken, ze groeit goed iig! Chapeau toch!

Jeetje Maya, J2 al twee ondertanden, wat snel! (en fijn dat je geen bv meer geeft of zal dat meevallen?).

Ik heb hier gelukkig bijna nooit dat mijn vrije dag tegelijk valt met een vakantiedag. Wel vielen alle vrije dagen precies in mijn zwangerschapsverlof vorig jaar.

Mijn lieve kleine N. heeft zo'n last van haar eczeem. Had ik een afspraak gemaakt met de dermatoloog en krijg ik gewoon geen verwijzing van mijn huisarts. Moet ik eerst langs huisarts. Snap het ook wel, ik wilde ook alleen wat vragen aan de dermatoloog toen ik belde (of ik een afspraak moest maken voor die silk pakjes) en ik kreeg meteen een afspraak ingepland. Maar nu dus eerst naar de ha donderdag. Ik smeer al een jaar hormooncreme bij N. en dat lijkt me ook niet goed. En ze heeft zonder die hormooncreme zo veel jeuk dat ze alles kapot krabt.

Verder gaat het wel prima met N. Ze is zo superlief en wil heel veel knuffelen en kusjes geven. Ze laat ons echt wel merken dat ze van ons houdt en dat vind ik zo leuk. En als ik dan vraag "waar is N." dan wijst ze foto's aan van zichzelf. Of wijst ze naar zichzelf.

Pff en met onze uitbouw schiet het ook niet op, enniewee, genoeg troubels in paradise haha.

en weet je, af en toe maar ik me daar zo druk om terwijl er zo veel ergere dingen zijn. Dan vind ik mezelf zo stom, waarom ik me daar zo druk om maak. Verder gaat alles goed, heb een baan, een superlieve vriend, een schat van een dochter, ik ga trouwen, mijn familie is zo lief voor ons dus wat een gezeur he.
Haha becky, ik heb van alles in de kast hoor, heel rustig en ook heel bont, maar qua werkkleding houdt ik wel van iets neutralere shirtjes.
Ja zeg Beck, zo kun je alles wel gaan zitten relativeren... Dan mag je nooit klagen, omdat je in het rijke westen bent geboren. Ik bedoel, het is heel goed dat je je bewust bent van alle fijne dingen in je leven, maar dat neemt nog niet weg dat je af en toe eens flink van je af moet zeuren. Toch? En een jaar lang eczeem bij je dochter en een uitbouw waar je de financiën door een blunder van de adviseur niet geregeld voor kunt krijgen zijn mijns inziens wel onderwerpen waar je over mag klagen hoor.

Leuke kleren GW. Ik hou ook wel van esprit.

Char, je maakt er wel een mooie cliffhanger van.

Hier ook op maandag m'n vrije dag. Is dus inderdaad samen met tweede pinksterdag enzo, maar ach, ik kan me er niet zo druk om maken.
zou de hema buggy wat zijn?
Fijn dat ik even mag klagen

Moom, wij hebben de allergoedkoopste buggy die er is volgens mij (nou ja, deze was 70 euro geloof ik) en volgens mij maakt het echt niets uit namelijk. We hebben ook nog de wandelwagen voor lange stukken maar die staat op zolder..... zegt genoeg toch.
dat zegt zeker genoeg, beck! dacht er over om mee te nemen in vliegtuig, en naar zwembad (de moetsie is voor zwembad te groot, lijkt me handig als ik buggy onder bank in kleedkamer kan laten liggen. en op vakantie wil ik niet dat er met mijn moetsie gesmeten wordt...)
Speec, van de ene kant heb je gelijk hoor. Maar ik ben de laatste paar maanden zo emotioneel dat ik me dingen veel sneller aantrek dan voorheen. Ik kan ook gewoon (zoals nu) in janken uitbarsten omdat iedereen zo lief is. N. inclusief, ze toch het allermooiste en liefste wat ons kan overkomen.... wat loop ik dan te zeuren.

GW, vriend wil inderdaad niet vanwege het gedoe met N, en het slapen. Daarbij zijn we alletwee avonddieren en is N. een ontzettend ochtend EN avondmens dus die vroege ochtenden vinden we echt heel zwaar worden nu. Maar goed, we gaan ooit wel voor een tweede, over een jaar of zo.
Geen idee of de hema-buggy wat is, mij moeder heeft via een vriendin van haar een buggy gescored voor ons. Staat nog steeds bij hen thuis. Ik hoop alleen dat de rugleuning plat kan, dan vind ik het wel prima. Ik wil hem hier eigenlijk alleen hebben voor vakanties. Verder gebruik ik eigenlijk altijd de wandelwagen, staat hier nog standaaard in de gang, alhoewel ik die soms dagenlang ook niet gebruik. Verder gebruik ik mijn manduca ook nog echt vaak.
Met een goedkope buggy mogen ze ook niet gooien heur! Maar eigenlijk is het zonde dat onze Maxi Cosi boven staat te verstoffen maar beneden hebben we geen plek.
Moom, wij hebben een speciale buggy gekocht voor mee op vakantie. We hebben een Macl@ren van 200 euro. En vind het te zonde als ze daar mee gaan gooien.

Dus in prijzenc1rcus heb ik een buggy van Ch1cco gekocht, voor 40 euro of zo. Die staat nu bij schoonmoeder voor als M. daar is. En die gaat straks mee op vakantie.

Becks, zonde van je Mura.... wij gebruiken hem nog steeds heel veel. Bij ons staat hij in de woonkamer trouwens (we hebben een gang van niks...)
ja, een buggy van 200 eur vind ik dus echt belachelijk.

hier staat moetsie ook vaak in de woonkamer, omdat de berging een grote teringzooi is zeker na het boodschappen doen, als we de volle wagen doorrijden naar de keuken.
Ja, vond het ook heel veel geld, maar wij zitten hier met groot lengte verschil tussen mij en vriend. Er vielen al een paar buggy's af, die eigenlijk net te hoog waren voor mijn armen.

En deze is gewoon echt heel goed.. ze zit er ook super goed in. Is echt een comfortabel ding (mag ook wel voor dat geld)
200 euro voor een buggy?????!!!!!!!!!!!!

Echt ammenooitniet, ik heb het ding nog geen dag gemist. Zou hem puur en alleen voor op het vliegveld willen zodat we hem tot de gate mee kunnen nemen.
Ja en ik zou hem dus wel missen. Het was echt een heel gedoe om de mura in mijn auto te krijgen. Dus ik vind het met een buggy veel makkelijker. En de mura gebruik ik als ik in de buurt blijf, of als we een dagje weg gaan ergens heen.

We hebben allebei geen giga grote auto, en met de mura zit je halve auto al vol...
GW snap ik maar ik vind het wandelwagen gedeelte van de kinderwagen ook heel groot. Als je goede reden hebt om een goede buggy te kopen dan snap ik dat ook wel. Ik heb 90 euro uitgegeven aan een draagdoek die ik nauwelijks gebruik. Ook zonde haha

Ps draag jij H ook op je rug?
Wij hebben Kees buggy voor in t dorp en op de fiets enzo (en als kinderstoel as we ergens naartoe gaan ). De wandelwagen hebben we idd ook nog, maar staat in logeerkamer. Die gebruiken we voor de echte wandelingen door bos etc, omdat dat toch wat beter loopt met de groteren wielen.
http://www.baby-dump.nl/i ... 331&groep_id=66&merk=4237

Heeft geen ligstand, maar s wil toch niet in de buggy slapen, is veel te nieuwsgierig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven