Goedkope & goede smartphone

22-05-2011 13:38 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zelf door de bomen het bos niet meer. Dus hopelijk vind ik hier aanbevelingen

Ik heb een nieuwe telefoon nodig en zag bij telfort een redelijk goedkope aanbieding voor internet op de telefoon, geloof iets van 5 euro per maand. Nou dat wil deze vrek er nog wel voor betalen. Maar de nieuwe telefoon moet dan ook wel een beetje internetproof zijn.

Heb ik nog niet eerder gehad..Ik wil graag sites (nu, ns, etc) kunnen bekijken, email checken, sociale media sites bekijken.. En uh wat is nog meer handig? Oh ja; dat whatsapp lijkt me ook wel erg handig.

Budget is zo rond de 100 euro (hoop ik).

Wie heeft tips, ervaringen,... ?

Ik heb bv gezien de samsung chat

http://www.neck.nl/produk ... iew%3Dlister&welt=defaultsamsung chat

En de lg cookie lg cookie

(hoop dat het linken goed gaat:)
quote:AmyS schreef op 22 mei 2011 @ 14:51:

[

Hmm, ik moet eerliijk zeggen dat ik nog nooit met deze op youtube ben geweest. En pinge / whatsappen doe ik ook niet. Ik heb er geen internetabbo bij overigens, ik gebruik wifi om (sporadisch) op internet te gaan. Facebooken gaat wel makkelijk en goed! Maar ik denk wel dat deze een tikje te 'licht' is voor wat jij er mee wil....[/quote]

Ik wil heul veel, maar neem gewoon genoegen wat binnen het budget ligt; dus zo veel mogelijk voor zo weinig mogelijk..

Maar wat was dan voor jou de reden een smartphone te nemen als je die functies niet gebruikt? Heb je de viva site al geprobeerd? (het is natuurlijk wel een mooie telefoon:))

Sowieso moest ik een nieuw toestel hebben, de oude was stuk. Ik wilde een toestel met een qwerty-toetsenbord en met een groot scherm. En ik wilde er (af en toe) mee op internet kunnen. En het moest een prepaid van telfort zijn (ik heb telfort sim only), dus deze kwam (ook na veel info via het topic dat ik had geopend) uit de bus. Was 82 euro, en het is een fijn ding.

Bij de Makro hebben ze regelmatig simlockvrije toestellen in de aanbieding, daar kan je elke sim in stoppen die je maar wil.

Ohja, en ja, je kan er mee op het VF...

Ik zie nu overigens dat je er wat betreft instant messanger mee op MSN, yahoo en palringo (??) kan. En dus mee op FB en twitter, myspace, flickr, photobucket, picasa, friendster *gaat handleiding zoeken*
quote:VivaPepsi schreef op 22 mei 2011 @ 14:42:

Samsung en touchscreen = dikke shit. Echt niet te doen. Hun touchscreen werkt heel anders dan de iPhone. (Die is gewoon veel fijner.)

Ik scrolde teveel, of juist bijna niet. Klikte dingen aan die ik niet aan wilde klikken.Is toch echt persoonsafhankelijk hoor: ik ben ook niet zo handig met touchscreen, maar bij deze telefoon gaat het prima!
Ohja, daarom wilde ik ook deze: ik ben echt een ramp met die touchscreens.... ik zit nu op de iPad, en zelfs daar heb ik een draadloos toetsenbord op aangesloten.....
thanks voor alle input; ik moet nu even weg, maar zal vanavond even bijlezen en bestellen:)
quote:Jarek03 schreef op 22 mei 2011 @ 14:14:

Nope, hier de Samsung Galaxy mét whats app.. Gebruiksduur veel korter dan Nokia, maar verder een kekke telefoon, ook wel bekend als de I-phone voor sloebers De iPhone voor sloebers? iPhone kan niet tippen aan de Galaxy S.
Hier dezelfde vraag.

Ik ben al een tijd op zoek naar een andere telefoon. Maar weet nog niet welke. Ik ben niet zo van het 'whatapp'. Dat hoeft dus niet persé.

Wat ik deze keer wel graag wil is af en toe op internet kunnen. (Twitter o.a) .Op welke specificaties moet ik dan letten?
Hoi Fleur! Kunnen we samen zoeken:). Ik heb de komende dagen een telefoon in bruikleen, met touchscreen; dus ben benieuwd hoe het gaat..Gister werd ik er helemaal gek van, vandaag gaat het al ietsje beter..dus wie weet. Maar wil nog graag even een keer die samsung chat in handen houden.

Welke telefoons heb/had jij in gedachte/
Hai Amy, ik ben er al uit. Heb de Samsung ch@t gekocht.

Mede n.a.v. van wat reacties hier. (over touchscreen e.d)

Ik ben heel enthousiast en voor de prijs (88 euro) is 't een heel mooi telefoontje.
Hoi Fleur. Gefeliciteerd met je aanschaf!:)

Ik ben nog in gevecht met telfort om een internetabonnement mét korting. En dan ga ik volgende week ook de keuze maken. Moet zeggen dat ik ondertussen al een beetje gewend ben aan mijn leentoestel met touchscreen (samsung pixon). Maar hoor graag nog van je hoe hij bevalt; batterij, internet etc.. Heb je een internetabonnement erbij trouwens?
Amy, ik moet het internetabonnement er nog bij nemen. Surf&mail voor 10 euro. Ik wacht hier nog even mee. Uit financieel oogpunt.

De telefoon bevalt goed. Hij is erg licht. Verder zeer makkelijk in gebruik. Middelste knop heeft een soort van touch/scrol-systeem. Erg handig.

Ik vind het scherm ook fijn. Lekker groot. Temminste vergeleken bij wat ik had dan.
De Ch@t is een leuk toestel. Wel even rekening mee houden dat je er niet mee kan pingen/Whatsapp'en. Het wordt officieel niet ondersteund.
Als je whatsapp of zoiets wil gebruiken zou ik ff kijken wat de mensen die je veel smst hebben. Als jij bv whatsapp hebt en al je vrienden iets anders dan heeft het weinig zin. Je moet nl beide die app erop hebben staan, wil je het kunnen gebruiken. En volgens mij ondersteunen de iPhone en de HTC wel whatsapp maar samsung weer niet. En bekijk je abbo, want bv vodafone gaat het binnenkort niet meer ondersteunen en zo zijn er meer. Ik heb zelf een iPhone 3GS met t-mobile en ben heel tevreden over hun beide. Goed internet en de telefoon werkt super!
gaat vodafone whatsapp niet meer ondersteunen?

waar heb je dat gelezen of gehoord Ivetje?
en samsung heeft het wel, de android toestellen van samsung.
Bedacht me idd ook dat samsung het wel heeft. Maar bedoelde meer dat to daar iig ff op moet letten. Straks zit je met whatsapp te kijken en pingen al je vrienden haha!

Dat vodafone het eruit wil gooien was laatst op het nieuws ergens. Willen al die gratis dingen zoals whatsapp en pingen eruit hebben. Weet niet of dat nu al is, maar geldt alleen voor nieuwe abbo's ofzo. Weet er niet het fijne van maar heb er iig iets over gelezen laatst. Ik heb ook whatsapp maar gebruik het niet zo vaak eigenlijk. Terwijl genoeg vrienden het ook hebben. Weet niet waarom, ik stuur sneller een sms. Heb met whatsapp ook vaker vertraging. Of berichten komen niet aan ofzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven