Miskraam; fysiek en mentaal pijnlijk
dinsdag 24 mei 2011 om 00:10
Beste Viva-lezeressen,
Ik wil op deze manier even mijn emotie en verhaal kwijt. Zo juist heb ik thuis een natuurlijke miskraam ondergaan. Het was een moeilijke en pijnlijke avond.
De zwangerschap duurde hooguit 8 weken. Verdriet en ongeloof heerst op dit moment.. maar hoe dan ook ga ik positief de toekomst in.
Denk dat ik nu mijn ogen dicht ga doen zodat ik vanavond kan afsluiten.
Ik wil op deze manier even mijn emotie en verhaal kwijt. Zo juist heb ik thuis een natuurlijke miskraam ondergaan. Het was een moeilijke en pijnlijke avond.
De zwangerschap duurde hooguit 8 weken. Verdriet en ongeloof heerst op dit moment.. maar hoe dan ook ga ik positief de toekomst in.
Denk dat ik nu mijn ogen dicht ga doen zodat ik vanavond kan afsluiten.
dinsdag 24 mei 2011 om 00:14
Lieve lezeres,
Hele dikke knuffel en heel veel sterkte....geef het de tijd. Huil als je verdrietig bent en praat veel met je partner en familie..ook hier kan je je verhaal kwijt zovaak als je wilt.
Ik weet hoe je je voelt...en geloof me...het word beter..en je gaat het een plaatsje geven. Maar voor nu..uit je gevoel.
Hele dikke knuffel en heel veel sterkte....geef het de tijd. Huil als je verdrietig bent en praat veel met je partner en familie..ook hier kan je je verhaal kwijt zovaak als je wilt.
Ik weet hoe je je voelt...en geloof me...het word beter..en je gaat het een plaatsje geven. Maar voor nu..uit je gevoel.
dinsdag 24 mei 2011 om 03:50
Wat een naar bericht... Ook ik weet helaas hoe je je voelt en wat bolletje zegt, het wordt beter. Het gevoel dat, die hele grote wens, toch niet in vervulling gaat nu is zwaar.
Probeer de komende dagen een beetje rustig aan te doen en morgen een afspraak te maken bij je huisarts of verloskundige.
Heel veel sterkte.
Probeer de komende dagen een beetje rustig aan te doen en morgen een afspraak te maken bij je huisarts of verloskundige.
Heel veel sterkte.
dinsdag 24 mei 2011 om 09:17
pppffffffff.... moeilijk hoor!! helemaal eens met bolletje, geef het de tijd en neem de tijd om te huilen en om erover te praten, dat helpt om het te verwerken. En houd in gedachten dat het ongelooflijk pijnlijke gevoel dat je op dit moment hebt, gaat slijten. Dat kun je je op dit moment misschien niet voorstellen, maar toch gaat dat redelijk snel gebeuren. Vooral als je er veel over praat en het een plekje geeft. Cliché, ik weet het, maar toch is het zo.
Heel veel sterkte, meid!
Heel veel sterkte, meid!
dinsdag 24 mei 2011 om 14:21
Aller eerst dankjewel iedereen voor de lieve reacties
Ik ben inmiddels naar de verloskundige geweest voor een spoed echo. Alles ging gisteren via de natuurlijke weg dus vandaag was er niets meer te zien. Het is toch iets positief hieruit omdat ik bang was om onder curretage te gaan.
Vandaag is het nog steeds mentaal en fysiek moeilijk en dat zal de komende dagen nog zo blijven maar zoals jullie zeggen; het verdriet zal slijten.
Met mijn familie en mijn partner praat ik veel hierover. Voor hun zijn het ook moeilijke dagen.. maar we hebben veel steun aan elkaar. Naar mate van tijd zal ik 23-5-2011 een plek in mijn hart geven zie de toekomst positief tegemoet. Ik dank nogmaals voor alle reacties.
Groet,
Lezeres26
Ik ben inmiddels naar de verloskundige geweest voor een spoed echo. Alles ging gisteren via de natuurlijke weg dus vandaag was er niets meer te zien. Het is toch iets positief hieruit omdat ik bang was om onder curretage te gaan.
Vandaag is het nog steeds mentaal en fysiek moeilijk en dat zal de komende dagen nog zo blijven maar zoals jullie zeggen; het verdriet zal slijten.
Met mijn familie en mijn partner praat ik veel hierover. Voor hun zijn het ook moeilijke dagen.. maar we hebben veel steun aan elkaar. Naar mate van tijd zal ik 23-5-2011 een plek in mijn hart geven zie de toekomst positief tegemoet. Ik dank nogmaals voor alle reacties.
Groet,
Lezeres26
dinsdag 24 mei 2011 om 23:20
Ik wil je nog even zeggen: er is geen tijd aangebonden aan het verwerken. Het kan zijn dat de ander er veel sneller over heen is dan de ander of dan jou, ook de mensen in je omgeving en je niet vragen hoe het met je is.
Overhaast niks, je zult zelf merken hoe je je voelt en wanneer het beter wordt.
Gelukkig dat alles goed was, en de volgende keer komt het helemaal goed;)
het moest nu helaas zo zijn..
Knuffel!!
Overhaast niks, je zult zelf merken hoe je je voelt en wanneer het beter wordt.
Gelukkig dat alles goed was, en de volgende keer komt het helemaal goed;)
het moest nu helaas zo zijn..
Knuffel!!