Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
IK draag H tegenwoordig alleen nog maar op mijn rug, buik is lastiger, zit ze in de weg voor mijn gevoel, rug is veel handiger en kan ze zelf ook meer zien.

En ik vind mijn bugab@@ niet heel groot, tuurlijk wel veel groter dan een buggy, maar hij stuurt wel heerlijk licht. En voor kleine stukjes als we even weg gaan neem ik meestal een draagzak mee.

(dragers zijn trouwens wel veel waardevaster dan buggy's, je kunt denk ik nog best een aardig bedrag voor je bondo krijgen als je hem wegdoet).
Ja ik ben nooit aan dragen begonnen. Als ik boodschapjes ga doen met haar samen hier op het plein dan pak ik de mura. Ga ik naar een ander winkelcentrum om boodschappen te doen dan pak ik de buggy.
Zo, visite weer weg... Vent nog op klus. Hij was al onderweg, maar werd gebeld dat er nog koppeling lekt...

Dan denk ik: pak je waterpomptang en fix dat zelf ff...

Maar nee vent moest terugkomen.....

Ik ben zo moeeeeeee.....

Ga lekker op bed, dan is het des te sneller dinsdag

Dan nog een dagje en dan testen
dragen is zo gezellig, zit ze lekker op mijn rug te kriebelen met haar handjes in mijn nek das eigenlijk nog leuker dan toen ze zo heel klein was en eigenlijk meteen in slaap viel als ik haar voor knoopte.
Ga het met N nog wel proberen. Rugdragen. Nu ga ik een dutje doen. Vriend is bij vrienden, N ligt overheerlijk te slapen en ik moet er morgen weer vroeg uit.

Xxx
Ik ga ook op bed. Tot morgen!
Moom en Annika, dragen jullie eigenlijk nog?
Nee, wilde eigenlijk net zeggen day we dat dus eigenlijk nooit meer gedaan hebben. Alleen de eerste 3 maanden heeeeel veel. En dan vooral thuis als ze onrustig was, maar niet echt als we weg gingen.

Maar ik bedacht wel dat ik de doek weer meeneem op vakantie, misschien toch weer eens proberen nu.
N al drie kwartier wakker. Volgens mij wil ze alleen aandacht en niet meer slapen maar ja das dan jammer. Ook voor de buren.
Becky, hoop dat ze snel weer is gaan slapen.

pff, ben moe.... maar goed, ik ga kind zo maar uit bed vissen, ze slaapt godzijdank tegenwoordig weer iets langer dan 6 uur (voor zo lang het duurt)
5.45 hier...
Ze ging om vijf uur weer slapen nadat we haar een flesje melk hadden gegeven. En dan nog niet van harte. Heb haar uiteindelijk in slaap gewiegd en in haar bedje kunnen leggen.

Toen werd ik om zeven uur wakker van vriends wekker en N sliep nog. Dus te laat op het werk nu. Maar das niet erg.
Annika ook lekker vroeg. Morgen ga ik N's ramen afplakken. Kijken of dat werkt.
Hier moesten we om half 7 opstaan, man moest werken en zou T naar het kdv brengen, en ik moest om 8u met de auto bij de garage zijn, die moet voor de apk en beurt vandaag...

Verder ben ik vrij vandaag, dus ik ga even van de gelegenheid gebruik maken om eens flink wat in huis te doen, want het is al lang geleden dat ik op een vrije dag even geen kind in huis had..
quote:germanwings schreef op 23 mei 2011 @ 22:38:

Moom en Annika, dragen jullie eigenlijk nog?

nee, eigenlijk nooit meer. de eerste max 6mnd echt heel veel. maar hij is te groot/beweeglijk nu voor de FWCC. en moet dus eigenlijk achterop. Dat heb ik tot nu toe 1 keer geprobeerd (op bed), en toen was mijn knoop niet strak genoeg, dus toen klapte hij zowat achterover, beetje eng dus. Ik zal vanavond eens oefenen met Rick. Kan me voorstellen dat het op vakantie oid wel weer even makkelijk is.

6uur trouwens, half uur gerekt met wat muziek uit babyfoon, toen is vent pap gaan voeren. (daddydaycare vandaag).
Nog geen bloed. Wel erg buikpijn, dus wacht vandaag nog af
Husk, wou dat wat met oorthermometer? Ik heb dat bij J1 ook wel eens geprobeerd maar dat wou nog moeilijker dan rectaal

Speec, J2 komt meestal voor 4 voedingen, heel soms maar voor 3. hij heeft wel bewezen dat hij zich wel meldt voor voedingen dus hij zal er wel genoeg aan hebben.

Becky, J1 had ook met 4mnd al zn 1e tandjes, die heeft wel eens inmn tepel gebeten niet fijn. maar met voeden zelf verneem je t niet.

Moom, ik heb een goedekope buggy van kidsriver (35 euro ofzo bij babypark) voldoet prima. Zitten 2 standen op. En een beugel ervoor langs. Mijn moeder heeft dat niet, maar vind met beugel toch prettiger.

De buggy ligt hier standaard in de auto (samen met draagzak) en als ik thuis ga wandelen pak ik de wandelwagen en doek. J2 past namelijk nu al niet meer en babynestje vd duowagen en los in t achterste zitje kan ook nog niet

Char, blijft spannend bij jou!

J2 was om 6 uur wakker, was gewoon wakker wilde pas tegen 7uur voeding. J1 was om half 7 wakker. ligt nu op mn schoot te slapen, zal ik zo wakker maken, dan heeft hij half uurtje geslapen, anders wil hij vanmiddag niet meer op bed
Ik heb vanmorgen ha gebeld, kon volgens assistente niet via telefonisch spreekuur. Grrr nu moet ik donderdgochtend met J1 weer langs. zalfjes helpen echt niets. eens kijken wat ze nu weer te zeggen heeft....
Ja, ik hou de spanning er nog even in. Vind het zonde om test te doen en paar uur later ongesteld te worden.

Morgen op zn vroegst... Ik heb daar wel moeite mee móet ik eerlijk bekennen
Maya, wat irritant dat het niet telefonisch kan...
Maya oorthermometer ging heel goed, vooral ook omdat het maar een seconde duurt denk ik.

I. had vanochtend geen koorts meer dus vond ik dat ik wel met beide dames naar de stad kon even winkelen. R. heeft ongeveer de hele tijd geslapen en I. zat voorop in de duowagen met een stukje kaas in haar knuistje Heb een zomerjasje voor R. gekocht, want I. had een winterjasje in die maat, voor I. een boekje van Nijntje in de dierentuin, voor de rest niet veel bijzonders, maar het was wel lekker om er even uit te zijn. Vanmiddag met I. (en dus ook R.) naar het cb.

Over de buggy's, wij hebben voor de vakantie toen we naar Alaska gingen op marktpl@@ts een buggy gekocht voor een tientje. Wilde niet de goede buggy meenemen in het vliegtuig voor als er mee gesmeten wordt...
Nog geen bloed.... Geduld word op proef gesteld
Hus, wat voor duowagen heb jij? Ik heb een 2e hands Phil&T’s gekocht.

Wat fijn dat je uitstapjes met de meiden zo goed gaan.

De buggy hebben we van vrienden overgenomen. Deze heeft wel een ligstand. Dat was ideaal op het vliegveld. Tip: neem een hydrofielluier en wat wasknijpers mee om aan de zonnekap te hangen dan zijn ze wat meer afgesloten van alle prikkels. N. heeft zo nog een uurtje geslapen. We konden hem ook meenemen tot in de sluis.

Charlot, spannend hoor. Ik voelde ook al ver voor ik ongesteld moest worden van alles gebeuren, veel gerommel enzo.

Maya, irritant dat je langs moet komen als je zelf het idee hebt dat je het net zo goed telefonisch kan uitleggen.

Hadden jullie trouwens voor jezelf ook een oorthermometer voor in de kraamtijd? Ik werd altijd anaal gemeten door de kraamhulp maar een oorthermometer lijkt me ook wel wat. Al moet ze ook regelmatig naar de hechtingen kijken (ik ga er maar vanuit dat die er weer komen).

Becky, het zou heel goed door het licht kunnen komen dat N. al wakker is. Ik word tegenwoordig zelf ook vaak tussen 5 en 6 wakker omdat het licht is. Zowel bij ons als bij N. hebben we niet-licht-doorlatende-rolgordijnen (ik kan niet op een andere omschrijving komen) met overgordijnen. Maar dan hou je nog kleine kiertjes aan de zijkant over waar licht doorheen komt.
Ranzige modus aan: hadden meer van jullie veel afscheiding? Of misschien standaard voor ongesteld worden?
Wat is het trouwens rustig hier... Als ik er niet ben moet ik er soms tegenaan lezen en nu ben ik er....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven