Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Ik ga even wat op Hyves zetten.
Sanne
Ciao! (ff oefenen )

Sanne, gereageerd op hyves.

Ik ben altijd ook zo klaar met die stomme katten! Poepen constant in onze tuin, bah! Zou onze hond eens moeten doen, dan breekt de pleuris uit. Onze hond loopt altijd los, maar ik heb altijd een zakje bij me, zo vaak al aangesproken over poep die niet van ons was. Zie ik al die mensen die netjes aanlijnen zo wachten bij het poepen en doorlopen. Ook stom!

Hip, lekker weekend dus! Ossegal ken ik niet eens, erg he?

Ik heb al een half jaar onderbroekjes voor Tim, werd gek van die stomme rompers en nu is het wel makkelijk met het zindelijk maken, snel broek open, onderbroek en luierbroekje tegelijk naar beneden en op het potje maar. Al doet hij het de ene dag veel beter dan de andere dag. had 'm zaterdag in zijn blote billen lopen in de keuken, doet hij het op de triptrap stoel, jammer! Maar elke dag 1 plasje op het potje ben ik al blij en misschien duurt het nog 6 tot 8 maanden dat zien we dan wel.
Even een kort bericht vanuit Drenthe, Hof van Saksen. We willen dadelijk gaan zwemmen, maar ik ben mijn badpak vergeten ontdekte ik net bij het verzamelen van de spullen. Man was net met Tirza boodschappen aan het doen dus die gaat nu een bikini of badpak uitzoeken. Ik ben heeel benieuwd waar hij mee thuiskomt.

Kindjes zijn trouwens heeeeel lief allebei. Gisteren al lekker uit eten geweest, ging weer super. Erg leuk om mijn verlof zo af te sluiten.

Hier trouwens nog gewoon rompers. Dacht ook rond de zindelijkheid met broekjes te beginnen... Hopelijk duurt dat niet zo lang meer. Ben wel een beetje klaar met de luiers voor haar. Vooral de poepluiers. Yuk!!
Overigens bleef het tuinbroekje geel ondanks een nacht Vanish. Mijn schoonmoeder heeft het nu meegenomen als persoonlijk project.
RR, veel plezier in Drente! Hopelijk komt man met een fatsoenlijke bikini thuis. Fijn dat ze allebei zo lief zijn.

Ik heb natuurlijk wel een troef achter de hand voor als hij bijna zindelijk is. Tadaaaa, Cars onderbroeken die vind hij veel gaver dan de Bjorn Borg onderbroeken die hij nu draagt. (hahaha dat is op zijn 10e wel heel anders denk ik)

Tim is nu even op het kdv, ze heb daar een feestdag (alle leidsters zijn tegelijk "jarig"), en hij mocht om half 10 een uurtje komen. Maar omdat hij een moeder heeft die vanmorgen al de cadeautjes voor de leidsters ging uitdelen namens de oudercommissie, zat hij om half negen al heerlijk te spelen op de groep. Dat wordt huilen als hij om half elf mee naar huis moet.
Oh en ik kan niet op Hyves. Hopelijk niets al te ergs Sanne!
quote:Rozerood schreef op 24 mei 2011 @ 09:46:

Overigens bleef het tuinbroekje geel ondanks een nacht Vanish. Mijn schoonmoeder heeft het nu meegenomen als persoonlijk project. Dat is balen! Ik heb echt goede ervaringen met Vanish wit.
Dit was Vanish roze. Maargoed, schoonmoeder ging met ossegal en groene zeep aan de slag ofzo dus het komt vast goed!

Lief dat Tim graag cars-onderbroeken wil. Heeft hij de film gezien ofzo? En die bjorn-borg onderbroeken zijn als hij zestien is toch vast uit de gratie. Hahaha.
quote:Rozerood schreef op 24 mei 2011 @ 10:04:

Lief dat Tim graag cars-onderbroeken wil. Heeft hij de film gezien ofzo? En die bjorn-borg onderbroeken zijn als hij zestien is toch vast uit de gratie. Hahaha.Dan past 86-92 vast niet meer om zijn billen.
Ja nadat hij 1 x de film (met man) had gekeken, was hij al helemaal gek van Cars. Heeft nu 3 x de film gezien denk ik.
Ik kan helaas ook niet op hyves. Laptop thuis doet een beetje raar.

Heb net als Doggie ook hele goed ervaringen met Vanish wit icm ossegal. Nou ja schoonmoeder mag het fijn proberen

Is man al terug met badpak / bikini, RR ?! Veel plezier nog ! Idd heerlijk zo'n afsluiting van je verlof. En het is nog lekker weer ook !

Pfff, Sofie was vanmorgen om 5 uur klaarwakker ! Ze wilde echt niet meer slapen ... Uiteindelijk maar even tussenin genomen, doen ik echt nooit, maar dat vond ze alleen nog maar veel interessanter. Vriend ging er uiteindelijk om 6 uur uit en was de eerste op het kdv vanmorgen (normaal zijn we een van de laatsten ) Ik heb nog tot half 9 geslapen, was half 10 op mijn werk, viel me nog mee.
RR, ben erg benieuwd met wat voor bikini/zwempak je man thuis komt, zie al de gekste crea's voor me, hahaha!!

Heerlijk nog even een midweekje vakantie, lekker van genieten met je gezin!

Ik geef ook altijd kleding met hardnekkige vlekken mee aan mijn moeder. Ze krijg thet altijd schoon.

Doggie, leuk voor Tim, totdat hij weer mee naar huis moet dan! Maar morgen mag hij weer toch??

Hier zijn de kids bij schoonouders, dochter vannacht wat overgegeven, gelukkig niet veel. Vandaag gewoon weer naar de peuter, morgen mag ze voor het eerst naar de basisschool om te wennen. Volgens mij heeft ze wel wat last van de spanningen, misschien dat ze daardoor ook schildpadden op haar bedje zag en 2 nachten terug lag er iets op de grond en er waren wespen????? Afgelopen nacht heeft ze bij zoon op de kamer geslapen, matras op de grond, vond ze een veilig idee, het zal vanaf morgen wel weer beter gaan denk ik.

Vanmiddag moet dochter met kleding aan zwemmen voor c, ze gaan dan bekijken of ze af mag zwemmen deze week. Het zwembad moet tijdelijk sluiten (per 1 juni) omdat de gemeente niet meer wil investeren, kreeg ze net vorige week een briefje mee om met kleren aan te zwemmen, heb dus maar gebeld of ze voor mag zwemmen. Hoop zo dat ze het kan (denk het wel) , dan zijn we er van af en anders moeten we een ander zwembad opzoeken of 3 maanden wachten, ik zwem nu op hun kosten dus wil niet naar een ander zwembad, daar weer 150 euro betalen terwijl ze w.s. nog maar hooguit 3 zwemlessen nodig heeft.

Bobbie, wat vroeg!!! Fijn dat je man er dan uit gaat! Lekkere tijd om half 10 beginnen, kan vast niet altijd??!
Spannend Janets voor je dochter ! Zou wel lekker zijn als je al mag afzwemmen. Ze is toch pas voor B geslaagd ?

Half 10 is wel laat maar kan ik wel verantwoorden nu ik bijna met verlof ga
Bobbie, kan makkelijk voor een keer ja..... Fijn dat je nog even door kon slapen.

Nu je niet op hyves kan: geef je nou nog even de verzendkosten door? (daar ging het om!) ik zit nu klaar met mijn pas!

janet,spannend hoor het zwemmen! Lekker als je er dan vanaf bent. Kan me voorstellen dat je niet meer bij een ander bad gaat. Moet je ook echt niet doen, zonde van je geld. Ik moet hier nog steeds beginnen met dat zwemmen. Zie er echt tegenop eigenlijk. Dochter kan wel goed zwemmen maar ze MOET gewoon dat A diploma halen. Zoon is echt nog een beginner. Had het eigenlijk voor de zomer gehad willen hebben maar dat is dus niet gelukt.... jammer! Zit je daar ook in zo'n zwembad met 3 kinderen.......pfff. Misschien toch wel die bij sanne doen kan ik nog eens bij haar langs tijdens het lesuurtje.....!

Zelf begin ik pas met zindelijkheidstraining nadat ze 2,5 zijn. Anders heeft het naar mijn mening geen zin en heb je telkens ongelukjes. Bij de oudste twee was het zo gepiept en eigenlijk nooit een ongelukje gehad.

Zoonlief had een halve dag vandaag dus die heb ik thuis, tess slaapt dus ik ga even een spelletje met hem doen.
Hip, Tim wil zelf steeds een plas doen. Ik ben van mening dat als ik het nu laat gaan, hij met 3,5 nog niet zindelijk is. Dan slaan ze het weer over zeg maar, dat heb ik bij vrienden gezien. Misschien dat het nu wat langer duurt bij hem dan als je later begint. Maar ik was net voor mijn 2e verjaardag helemaal zindelijk dus het kan wel.

Janets, wat spannend van je dochter. Groot gelijk dat je niet naar een ander zwembad wil. Maar alleen A en B is toch ook al goed?
Ow Hip hahaha lekker slim van mij ¤ 6 !!
Doggie, ik zou het ook gewoon zo proberen hoor bij Tim. Als hij het aangeeft...

De juf van het kdv gaf als tip om gewoon een weekend te kiezen en dan geen luier aan, maar wel gewoon aankleden.

Zij heeft op die manier haar dochter binnen een paar dagen zindelijk gekregen.

Ik moet het nog even zien hoe wij het doen. Eline is vooral erg goed in aangeven als ze gepoept heeft ....

Hoewel, ze is vandaag weer bij opa en oma, dus ze zal vandaag wel weer op het potje poepen.... (eigenwijs vorige week ook al twee keer)

Janets, spannend. Ik hoop dat ze mag afzwemmen, dan ben je er lekker klaar mee.

Wel lief dat als je dochter bij je zoon op de kamer slaapt dat ze zich dan veilig voelt.. erg schattig.

Hij redt haar wel van de schildpadden.

RR veel plezier daar! ben benieuwd hoe het met het persoonlijke projectje van je schoonmoeder gaat.

Ik heb wel even ossengal op het boodschappenlijstje gezet want ik heb nu helemaal niets eigenlijk. Laat je even weten waar je man mee thuiskomt? ik ben erg benieuwd

Ik heb net vrij genomen voor vrijdag. Wij vieren zaterdag Eline haar verjaardag en hebben een boel mensen uitgenodigd.... gisteravond in bed lag ik te denken wat ik allemaal nog moest regelen en toen heb ik besloten dat het niet zou gaan lukken als ik geen vrij zou nemen

Ik wil heel graag zelf een taart maken, dus leuk spulletjes gekocht en van het weekend alvast geoefend.
Hippie, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet om met 3 kids naar het zwembad. Je kan de oudsten natuurlijk wel tegelijk doen.

Doggie, als je kind zelf aangeeft dat hij o pde pot/wc wil dan altijd doen, verder idd geen drama van maken. Alles wat hij op de wc plast heb je maar!! Hier nog helemaal geen aanstalten hoor, laat het gewoon komen, zoon was met 2,5 zindelijk overdag, met 5/6 jaar s'nachts pas, oudste dochter net voor haar derde overdag en s' nachts zindelijk, andere dochter voor haar 3-de overdag en met 3,5 jaar s' nachts ook zindelijk. Het komt vanzelf. Ik doe er het liefst niet teveel moeite voor.

En A en B is op zich genoeg hoor maar ze is al zo dicht bij C en wil zelf zo graag, vind het sneu als we dan niet doorgaan.

Julia, leuk om zelf de taart te maken!! Lekker een dag vrij om alles voor te bereiden.

POTSIE, VAN HARTE GEFELICITEERD MET MIEKE HAAR VERJAARDAG, HIEPERDEPIEP HOERA!!!!!!!!!!!!!
Bobbie, ze is idd net voor B geslaagd maar had in de week daarvoor (in de meivakantie) al alle lessen (9 uren) voor C gehad. Vandaar dat het lijkt dat ze na een paar lessen al met kleren aan mag, maar ze heeft op zich haar zwemuren wel gedraaid.
pfffffffffff, wat een schrik, vliegt er in de kelder een muis voor mijn voeten langs, ik ben er niet bang voor maar schrik me altijd de blubber!! Hebben een paar dagen geleden muizenkorrels neergezet en die gaan er als pap in!! Dus nog even dan is het weer muisvrij en kan ik de kelder opruimen, moet nodig maar stel he tmaar even uit, hihih!
Gedver Janets !! Ik ben echt geen held als ik een muis in huis zie lopen, brrrrrrr.

Lekker hoor Juul een dagje vrij nemen !

Rustig hier trouwens en geen Sanne. Toch niets ernstigs hoop ik ?
Jippie!!!!! Dochter mag afzwemmen en morgen al!!!!

Ze vond het geweldig dat het nog maar 1 nachtje duurde, morgen wordt bijna een feestdag voor haar want andere dochter komt te wennen op de basisschool bij haar in de groep en ze heeft al geregeld dat ze naast elkaar mogen zitten, ze hebben er beiden zo'n zin in, leuk om te zien dan!

Bobbie, je had nog niet op hyves gekeken?? Sanne was vanochtend op haar werk hoor, ze mankeert verder niets, ook met Tess en vriend gaat het goed.

Ben je weer even gerustgesteld hoop ik.

Jullie hebben ook wel eens een muisje thuis bobbie?? Ik heb altijd het idee dat wij de enigen zijn die ze wel eens hebben. Gelukkig niet dan.
Hmmm, toch maar een kat nemen dan Janets! Komen er ook geen andere katten meer in je tuin poepen. Maar terecht dat je schrikt van die beestjes. Bij ons op stal zitten ze ook en ook ratten. Ik schrik me regelmatig rot als ze ineens achter de voetballen vandaan komen.

Potsie> gefeliciteerd met Mieke!!!

Bikini die man meehad was best leuk maar veel te klein. Hij vond het wel kunnen, maar mijn borsten vielen er echt uit. Daarna issie terug gegaan en heeft hij twee grotere maten meegenomen. Dus uiteindelijk toch in het zwembad geraakt in een passend setje. Tirza vond het fantastisch en ons Chrisje ging lekker liggen slapen nadat hij lekker met mij had rondgekeken. Wat een lekker ding is het toch!
o wat fijn janets!! spannend voor haar hoor!

En ook al wennen je jongste dochter. Ik neem aan dat ze uiteindelijk niet bij elkaar in de klas komen? Bij ons doen ze dat niet in ieder geval. Schattig dat ze zo lief zijn tegen elkaar.

Fijn dat je zo geniet RR. En MET passende bikini! Heerlijk dat chris ook weer zo'n voorbeeldige baby is toch?

Potsie gefeliciteerd met Mieke!

Zijn er hier nog kindjes aan de fles eigenlijk? Tess is er echt helemaal vanaf nu. Als laatste vergeleken de andere 2. Die waren er met 1 jaar en 1,5 al klaar mee.

Hoop trouwens niet dat de vlucht van kos en/of elza gecancelled wordt door die aswolk! of juist wel natuurlijk dan kunnen ze nog even blijven....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven