Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Veel geschreven weer!!

Bara Tuurlijk blijf je in de tabel staan! Succes met verbouwen!

Doggie, goed idee om te ruilen. Ik denk dat wij dat ook gaan doen de dag voor we op vakantie gaan.

Sanne, leuk dat Tess het zo goed doet. Wij hadden vandaag ook ons ouder gesprek. En Eline doet het prima. De juf gaf wel aan dat ze met haar koppie verder was dan met haar lijf (ze vond haar wat houterig en behoudend) Maar verder positief. Er zit duidelijk een mening in draak en ze laat die ook steeds meer horen op het kdv.

Elza, veel plezier.

Over opschonen.

Zal ik Mimi en Watertje er ook uit halen?

Ik weet dat Watertje er toendertijd erg graag in wilde staan, maar ik vraag me af of dat nog steeds wil.
Zo, ook eventjes een teken van leven van mijn kant. Net als Bara druk, druk, druk met de verbouwing. De eerste week zit erop, en het gaat tot nu toe helemaal voorspoedig. Ze zijn nu alleen nog maar buiten bezig, dus ook nog geen troep binnen gelukkig. Lukas en Lotte vinden het allemaal erg interessant. Vooral Lukas is niet weg te slaan bij het raam om naar de 'bob de bouwers' te kijken...

Kos en Elza op vakantie, heerlijk hoor! Jullie zullen dit vast niet lezen, maar toch heeeeeel veel plezier gewenst! Lekker genieten en lekker uitrusten!!!

Doggie, jij gaat dus ook bijna! Super hoor, echt een goed vooruitzicht! Hoe gaat het met de hond, al nieuws? Was wel schrikken he...?

Sanne, fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij de peutergroep! Wanneer gaat Tess voor het eerst wennen? Spannend wel he! En over dat pittige: Ik herken veel van wat je schrijft over Tess over mijn oudste. Ze is nu 3,5 en op het moment echt een stuk rustiger en suuuperlief. Kan ook heel goed speelgoed delen en met andere kindjes spelen, echt een sociaal meiske... Er kan echt in korte tijd ineens een hoop veranderen. En persoonlijk hou ik ook wel van wat pit hoor, toch juist fijn als ze weten wat ze willen!

Bobbie, zo, dat is echt aftellen naar je verlof he! Heerlijk zeg... Wat is je uitgerekende datum?

Bara, wat zijn ze allemaal precies aan het verbouwen aan jullie nieuwe huis? Wel voor en na fotos maken he, dan kunnen we meegenieten via hyves...

RR, zo, die Chris groeit ook als een speer. Echt een leuk mannetje, zag foto's op hyves voorbij komen. En lekker aan het shoppen dus! Hier ook eventjes een shopverbod, alhoewel de uitverkoop nu her en der ook al begint, wat ik altijd wel erg verleidelijk vind...

Zo, nu eens even als een razende door het huis hier. En dan lekker eventjes van het zonnetje gaan genieten!!!!!
Haha Kaatje, "Bob de Bouwers" ...Lukas vermaakt zich dus al goed met alleen het kijken ernaar. Fijn dat alles zo'n eerste week naar wens gaat. Een goed begin is het halve werk

Grappig dat je dingen herkend in Tess...er is dus nog hoop Ze gaat as donderdag wennen, ik ben erg benieuwd....kan me nog goed herinneren dat jouw dochtertje toen wel moeite had.

Het gekke is dat ik sommige dingen die het kdv mij verteld ik niet herken met de thuissituatie. Ze heeft thuis ook wel een fase gehad dat ze moeilijk kon delen en dat ze soms moeite had met andere kindjes maar daar merk ik nu niks meer van....gisterenavond bijv. toen vriend moest honkballen heeft ze zo lief gespeeld met de andere kinderen. Lachen, gieren, gekke sprongen maken en achter elkaar aanrennen...ze werd ook continue opgetild door iedereen en vond het allemaal prima. Haar zakje koek heeft ze uit zichzelf netjes gedeeld met de andere kindjes toen ze met z'n allen op het bankje zaten....vond ze juist prachtig. Ik had flesje bellenblaas meegenomen en met 1 flesje waren 6 kinderen zoet aan het spelen haha....ze was zo uitgelaten en blij.

Wedstrijd liep uit dus het was al half 10 maar aan Tess was niks te merken dat ze moe was. Toen vriend ging douchen ben ik naar mijn ouders gelopen en daar was ze ook zo lief.

Heeft nog heerlijk gespeeld en mijn vader kaaskoekjes gevoerd. Ik vind haar op dat soort momenten juist zo gezellig en ontzettend makkelijk. Hier thuis speelt ze ook altijd erg lief met de buurkindjes dus wat het dan is dat ze op het kdv soms niks van de andere kindjes moet hebben en moeilijk kan delen?? Misschien gaat het juist beter straks met de wat oudere kindjes op de peutergroep?

Bara, zijn jullie al aan het slapen in het nieuwe huis of hebben jullie het andere nog achter de hand?

Doggie, groot gelijk hoor om een dagje te schuiven op het kdv zodat je rustig kunt inpakken. Hij heeft het er toch naar zijn zin!

Juul, fijn hoor dat het met draakje zo goed gaat op het kdv! Gaat ze ook nog over straks naar de peuters of zit ze al in de groep van 0-4?

Ik zou Mimi en Watertje eruit halen denk ik. Ik heb zelf nog een tijdje contact gehad met Mimi op de Hyves en ik heb nog wel's gevraagd hoe het nu ging maar nooit meer wat gehoord.

Uhm, ik kom net terug van de Hema en ik heb voor de deur mijn shopverbod per onmiddellijke ingang ingetrokken

Ze hadden zulke leuke dingen weer. Heb sowieso sokjes en ondergoed gescoord, dat had ze echt nodig (had nog steeds rompers zonder mouw mt 74/80). Maar ook een leuk stretchrokje in regenboogkleuren, een wit A-line hemdje en een roze bolérootje voor daarover. Een blauw/wit gestreept jurkje en een roze wit geruit broekje en ook het bloesje ervan.

Van mijn Esprit bestelling gaat wel wat terug maar ik heb een leuke (lange) spijkerbroek, een korte spijkerbroek en wat leuke shirtjes en zomerhemdjes die ik erg leuk vind en dus houdt.
Ahhh, Chris ligt zonder avondeten op bed. Ik ging Tirza in bad en bed doen en toen is ie in slaap gevallen. Nou ja, hij zal zich straks wel melden voor een slok denk ik. Laatste was om 16.00 uur tenslotte.

Kaatje> ja, Chris groeit enorm. Echt een knul. Tirza lag tot en met 7 mnd in de Bugaboo maar dat gaat hij zeker niet redden. Fijn dat de verbouwing zo goed gaat vooralsnog! Wanneer moet het klaar zijn volgens plan? Wel heerlijk dat je dan straks een heel stuk erbij hebt in huis.

Sanne> Heerlijk hoor, dat je Tess zo goed mee kunt nemen op sleeptouw en dat ze zich dan zo goed vermaakt. Herken wel dat ze op kdv anders zijn dan thuis. Tirza praat daar bijvoorbeeld bijna niet nog, terwijl ze echt de oren van ons hoofd kletst thuis. Nou ja. Tess gaat het vast heerlijk naar haar zin hebben daar. Tirza vindt het echt veeel leuker nu op het kdv en je merkt ook dat ze nu veel meer leert. Komt met allemaal liedjes thuis enzo. Heel leuk.

Doggie> wij gaan maandag een midweek weg, maar brengen Tirza ook 's ochtends nog naar het kdv. Kunnen we inderdaad lekker rustig inpakken! Prima toch! Ben benieuwd hoe het bevalt in Italië. Heb op die site gekeken en het ziet er wel super uit allemaal!

Bobbie> er zijn vast niet veel mensen die die lijsten helemaal invullen. Met een woordenlijst zou ik dagen bezig zijn trouwens. Haha. Ach en anders zeg je gewoon dat je er geen puf voor had en ga je hoog zwanger zitten wezen. overigens kreeg ik afgelopen keer bij het cb vragen als; vind je dat je man voldoende helpt, gaat het goed met je relatie etc. Ook leuk!

Janets> Watse op een dieet van lekkernijen dus. Haha. Hij krijgt vast veel eerder snoep dan je oudste of niet? Nou ja, het wordt wel een echte sterke jongen dus. Vind toch wel al heel verschillend die babylijfjes van jongens en meisjes. Chris heeft ook echt geen billen en van die dunne jongensbenen.
Meiden, ik heb de tabel aangepast.

Kos, zal ik jouw "status" aanpassen?

Willen jullie Schabolleke en Potsie er nog inhouden? Laat maar even weten. Uit de tabel halen is een stuk makkelijker dan erin zetten

Even verder niet bijgelezen.

Eline is twee nachtjes bij mijn ouders omdat we vandaag een bruiloft hadden. Ik mis mijn kleine draakje best wel, maar ze heeft het enorm naar haar zin gehad vandaag bij mijn ouders. Ik denk alleen wel dat ik een hartig woordje met madame moet wisselen, want ze heeft daar vanmorgen tot tien voor half negen geslapen en ging vanavond naar bed met de opmerking: Jiene moe, Jiene saapen....

Daar krijg je toch een punthoofd van???? !!! kleine draak dat het is.
Ohh wat bijdehand weer van Eline. Je zou toch bijna denken dat er toch iets is bij jullie thuis. Een vreemde aardstraal ofzo. Haha. Of je ouders matten haar zo af dat ze niets anders meer wil dan naar bed.

Nu maar lekker slapen dan, voor ze weer terug is. Was de bruiloft leuk?
hahaha julia, die eline toch!! Wel grappig hoor, voor jullie minder leuk uiteraard!

RR, waar gaan jullie heen morgen??

Inpakken zonder kids is ideaaaaaaal!!

Wij gaan woensdag over een week weg met schoonfamilie, ik ga die dinsdag alles klaar maken (nou ja begin iets eerder al met kleding apart leggen) dan zitten de oudsten op school en heb ik maar 2 om me heen dus dat is te doen (ja, je grenzen liggen iets anders met 4 kids dan met 1 hahaha) ik had er op gerekend dat mijn moeder vrij had en op zou passen maar die heeft haar werkdag geruild, hoe durft ze hahaha!! Nou ja we gaan maar 5 dagen en dinsdag s' middags ligt watse op bed en dochter zet ik dan voor de tv, kan ik mooi wat doen!

Gister heerlijke wandeltocht gehad, zo'n mooie route!! 25 km, we waren als eerste binnen. Nergens last van, mijn moeder heeft ook gelopen als ene trein en dat voor een 60 jarige!! petje af hoor! Dan die jongere dames maar klagen en kreunen en steunen en snel hun schoenen uit doen ect....! Die hebben dan ook nog van die echte wandelschoenen omdat ze veel lopen en wij lopen nooit, ik liep op mijn hardloopschoenen ging prima!

We hadden natuurlijk geweldig weer, lekker na de tijd terrasje zitten en een koud/warm buffet gehad. Echt een super dag!!
Wat een vakantieplannen allemaal, heerlijk!

He Dog, is dat in onze hele stad, geen CB afspraak met 2 jaar? Ik heb inderdaad ook nog geen afspraak staan, maar vorige keer dat we er waren, hebben we het er nog over gehad (ivm verhuizing). Toen klonk het alsof er gewoon een afspraak zou zijn.

Julia, fijn dat Eline zo goed slaapt bij opa en oma, maar grrr, dat zou ze thuis ook mogen doen natuurlijk!

Wij wonen nog niet in het nieuwe huis hoor! Is ook niet echt bewoonbaar nu, ipv een wc is er nu een dixie op straat, en de enige wateraansluiting is buiten. De grote dingen die gebeuren zijn: muur doorbreken, aanbouw erbij, nieuwe keuken, nieuwe badkamer, nieuw electra, nieuwe ketel. En nog een heleboel kleine details uiteraard. Ben benieuwd of het ooit af gaat komen... Gelukkig huren we nu en hebben we maar een maand opzegtermijn, dus zijn we vrij flexibel.
Janets, met wie was je wandelen? Vast niet met alle kids erbij? Heerlijk hoor, zo'n tocht, 25km is best te doen! En je had er heerlijk weer bij volgens mij.
RR, alvast veel plezier volgende week. Lekker genieten van je laatste weekje verlof!

Grappig dat Tirza zo weinig zegt op het kdv en dat ze thuis de oren van je kop lult. Misschien toch even wat meer de kat uit de boom kijken daar.

Juul, oh dat is toch best knap irritant dat ze zo goed slaapt bij je ouders...en bij schoonouders toch ook altijd?

Draakje houdt jullie mooi voor de gek Idd, tijd voor een goed en serieus gesprek !!

Janets, ook al een weekje weg volgende week. Hebben jou kids vakantie dan?

Ik krijg ook wel erg veel zin in de vakantie als ik dat zo allemaal lees...zucht, nog maar 3 mnd.

25 km is idd te doen. Ik heb 4x 40 gelopen zonder 1 blaar (4-daagse Nijmegen) maar had toen wel getraind hoor

Ik zou alleen niet op mijn hardloopschoenen zo'n end kunnen lopen, zit veel te veel vering in mijn schoenen om daarmee te wandelen. Dat merk ik nu al als ik een klein stukje wandel tussen het hardlopen in. Net of je of wolken loopt...beetje springerig.

Bara, dat zijn aardige plannen. Maar wel erg fijn natuurlijk straks alles naar je eigen wens.

Hebben jullie wel een planning wanneer jullie daar gaan wonen.....en doen jullie ook veel zelf.

Nog een uurtje en dan ga ik Tess wakker maken. Vriend heeft een voetbaltoernooi en daarna is het FEEST! Dus Tess en ik zijn dan natuurlijk ook van de partij.

Jammer dat het zo hard waait en het niet zo heel erg mooi weer is. Het meeste is buiten zoals de bbq. Maar er komen ook artiesten en dat is binnen in de tent.

Vriend en Tess hebben morgen ATV dus we hoeven niet zo heel vroeg naar huis.

Trouwens balen! De kat van de buren is vanmorgen van de schutting gevallen...precies op de parasol van het HK picknicktafeltje van Tess....vriend zag het gebeuren. Er zitten scheuren in en die ijzeren staven van binnen zijn gebroken dus je kunt hem niet meer spannen. Baal er eigenlijk best van want dat parasolletje maakte het juist tot zo´n leuk setje en heb al gekeken maar die dingen zijn dus niet los te bestellen.

Zag er wel eén van Cars of Prinses maar niet van HK.
huh sanne, een kat die valt!! dat gebeurt bijna nooit!! Zal je net zien op het mooie parasolletje, ach wat zonde zeg!!

Leuk een feestje weer, zoals altijd zal Tess zich uitstekend vermaken vanmiddag, jullie zijn echte feestbeesten volgens mij!!

Wij gaan over anderhalve week pas hoor, hemelvaart weekend, de kids zijn idd die donderdag en vrijdag vrij!

De nijmeegse 4 daagse lijkt me wel zwaar hoor, ik heb 3 jaar terug de "Slachte marathon " gelopen, was ook 40 km, dat ging prima (zonder training op dezelfde hardloop schoenen) maar om dat 4 dagen achtereen te doen...........! Ik weet het niet of dat lukt zonder training. zou de uitdaging trouwens best aan willen gaan!

Bara, met mijn moeder gelopen, heerlijk weer, was echt perfect!!

Wat een verbouwing zeg!! Wanneer willen jullie over??
Jee, mijn mond valt open! 25 km lopen zonder getraind te hebben en dan ook nog energie over hebben? Wat ben je toch een stoer wijf Janets!!!!!

Sanne, ook al zo stoer, 4 x 40 km lopen! Nou mij niet gezien hoor.

Bara, ja er is echt geen 2 jaar consult, pas met 2,5 ofzo weer.

Wat een verbouwing zeg, kan me voorstellen dat je geen uitzicht meer ziet even.

Sanne, jammer van je parasol. Maar is die kat ok?

Hoe was het feest? Heeft Tess genoten?

Juul, wat een draak die Eline! Daar gewoon willen slapen. Waarom slaapt ze daar wel en thuis niet? Matten ze haar zo erg af?

Wij hebben een heerlijk weekend gehad. Gister de hele middag vrienden over gehad, ze hebben 2 kinderen van 2 en 4 en dat zijn de vriendjes van Tim, hij is zo blij als ze er zijn. Ze hebben heerlijk gespeeld. Wij lekker met wijn op de loungeset. Daarna gebbqed. En op het laatst zijn de drie boenders samen in bad geweest, dat was feest natuurlijk. Hij lag om 20.45 pas in bed, maar heeft geslapen tot 10.00.

Vandaag alleen maar klusjes gedaan en man heeft de zandbak in elkaar gezet. Dat was iets meer werk dan verwacht. Maar wat was Tim er blij mee!!!
quote:doggie75 schreef op 22 mei 2011 @ 20:28:

Maar wat was Tim er blij mee!!!

Dat is te zien op de foto die je op hyves hebt gezet, echt schattig dat blije gezichtje in zijn nieuwe zandbak!!!

Janets, tjonge, zo even voor je plezier 25 km wandelen, zonder enige oefening... Phoe, dat doe ik je niet na hoor, knap!!!

Sanne, hoe was het feest? Leuk hoor, zie Tess al helemaal gaan!

Julia, tjonge, die Eline... Hihi, echt een klein boefje ja! En wat een mooi meiske toch, ik zag een superlieve foto op hyves van haar!

Hier vandaag een dagje lekker niks... Heb hoofdpijn, dus duik zo maar eens lekker heeeeel vroeg m'n bedje in...! Morgen heb ik een dagje vrij genomen. De kids gaan naar het kinderdagverblijf, en ik ga heerlijk een dagje shoppen met m'n moeder!
Bwehhhhhhh, Chris had vandaag een uberschattig wit en niet zo heel goedkoop tuinbroekje aan, poept ie uiteraard met grote kracht de hele rechterpijp onder. Ik heb het arme kledingstuk gelijk compleet overgoten met vanish en in de wasmachine geknikkerd, maar het kwam er evengoed nog okergeel uit. Baby's!!

Maar verder issie nog allerschattigst hoor!
Kaatje> Lekker shoppen morgen!! Gezellig met je mam! Have fun.

Janets> Je sportiviteit heb je dus van je moeder!? Hoe lang heb je erover gedaan? Wel een heerlijke dag om te lopen. Niet verbrand?

Sanne> Een kat die valt? Vreemd verhaal. Misschien dacht ie de parasol even te kunnen testen als trampoline? Nee, flauw. Maar euh, nieuwe kopen via de verzekering van de buren? Parasol maakt het inderdaad wel net af!

Bara> Het komt vast af. Ooit. Of doet je man alles zelf in de weekenden ofzo? Wanneer hoop je erin te kunnen? Ach, als de nood aan de man komt kunnen we je altijd nog opgeven voor zo'n klusprogramma.

Doggie> Klinkt leuk, van de drie broeders. Heerlijk als ze zo gezellig samen spelen he. Dan heb je geen kind aan je kind. En die zandbak is mooi geworden hoor. Zag een hele blije foto van de mannen in de zandbak!
oooh RR, wat zonde idd, zal je altijd zien. Nog een aantal keren met vanish of zoiets wassen, mijn ervaring is wel dat het er na een aantal keren wassen wel uitgaat!

Kaatje, leuk, leuk, leuk shoppen!! Heel veel plezier morgen!

Doggie, zal zo even de foto bekijken!! Leuk dat tim zo blij is dan he! Klinkt als een geslaagd bbq'tje! En nog lekker uitgeslapen, wel ideaal dat als hij wat later naar bed gaat hij ook later wakker wordt! of is dat niet altijd zo?? Hier dus nooit, de slaap wordt wel ingehaald maar meestal 1 of 2 middagen later of hij ligt nog te slapen op ochtend als hij er toch echt uit moet!
RR, we zijn half 1 vertrokken en hebben in totaal een half uur pauze gehad en waren precies 17.00 bij het eindpunt, dus 4 uren erover gelopen.

Ik ben niet verbrand, had me goed ingesmeerd, wel lekker verkleurd!

hahaha, ik zie het voor me, bara in het klusprogramma!! Zou wel erg triest zijn als het zover komt!!
RR, een nachtje in Vanish wit leggen doet wonderen! Succes!
Heb alleen gewone Vanisch, maar daar ligt het nu in hoor! Ben benieuwd!
RR, mijn schoonzusje had laatst een tip, die legt witte kledingstukken met vlekken in de bleek... Ik zou het zelf niet zo snel aandurven, maar misschien als laatste redmiddel...
Goedemorgen !

RR, (tip van mijn kraamhulp destijds) eerst insmeren met ossegal en dan een nachtje in de Vanish wit laten weken ! Bleek schijnt ook te helpen, maar heb ik zelf nooit eerder geprobeerd.

Juul, 'Jiene' is echt een draakje zeg, hihihi. Slaapt ze bij je (schoon)ouders in een campingbedje of net als thuis in een gewoon bedje met spijlen ?

En Tnx nog voor het bijwerken van de tabel ! Ik zou zelf Schabolleke nog even laten staan en Potsie eruit halen. als ze weer in de tabel wil, reageert ze vast nog wel even.

Janets knap van jou hoor en van je moeder om zo'n stuk ongetraind te lopen en nog als eerste binnen ook !!

Wat superleuk he Dog als je ziet dat je kindje zo heerlijk aan het spelen is met andere kindjes ! En fijn zeg dat tim gewoon langer slaapt de volgende dag. Hier niet hoor, Sofie wordt dan gewoon om half 8 of zo wakker, maar haalt het met de middagslaapjes wel weer in, net zoals Watse. Groot gelijk om dag op het kdv te ruilen ! Tim zal het toch niet

doorhebben en voor jou is het wel zo rustig ! Je moet het je zelf af en toe niet te moeilijk maken zeiden we toch laatst hier

Kaatje veel plezier vandaag he met je moeder, gezellig shoppen (wel knap trouwens dat je gaat ondanks je shopverbod )

Hihihi Sanne, 'shopverbod' alweer verbroken Jouw crocs zijn ook leuk ! Vindt een effen kleur ook leuker dan met een print en je kunt ze leuk versieren met die speldjes en nog afwisselen ook ! Leuke dingen heb je gekocht bij Hema ! Vlgens mij gaan die tot maatje 92 ? Helaas past Sofie daar echt niet meer in. Wat voor maat ondergoed heb je daar gekocht ? Ik broekjes 86/92 die zitten goed om Sofie d'r smalle billetjes en hemdjes 98/104, maar die vallen onwijs klein (kort) vind ik (en krimpen ook nog eens in de was), valt me echt tegen.

Zo Bara, de verbouwing is echt een hele klus zeg ! Begrijp dat er niet veel tijd overblijft om te forummen. Maar het eindresultaat wordt vast heel mooi !
Ow ja Janets de woordenlijst van het CB is 'maar' 2 pagina's en die is zo ingevuld, die andere is echt wel 10 kantjes ! Raar hoor dat er blijkbaar zo'n verschil is in beleid bij de CB's in het land !

RR, wat een belachelijk eigenlijk dat ze vragen naar hoe je relatie is ?!
Goeiemorgen!

Ik gebruik ook wel's chloor in exteme gevallen. Voor bijv. macaronivlekjes doe ik een wattenstaafje in de chloor en veeg een aantal keren langs de vlek. Daarna gewoon in de wasmachine er het is eruit.

Kaatje, hoofdpijn weer weg? Dan veel plezier met shoppen vandaag!

Dog, zandbak is mooi geworden hoor! Hele leuke foto op Hyves van je mannen.

Bobbie, dat geruite broekje van de Hema heb ik zelfs nog in mt 86 voor Tess. Het blousje wel in mt 92.

Het blauw/witte jurkje was er wel in grotere maten en ook nog andere kleuren en het shirtje heb ik ook in mt 98/104 gekocht.

De onderbroekjes heb ik ook in 86/92 en de hemdjes ook. Heel gek...had er 3 gekocht en 2 vallen idd klein en die andere is een stuk langer. Vond die hemdjes trouwens best prijzig vergelijken bij de broekjes!

Tess lag er gisteren om half 10 in, we waren om 9 uur thuis van de bbq gisterenavond. Vriend had vandaag ATV opgenomen zodat Tess een beetje uit kon slapen vanmorgen, wordt ze om half 6 wakker!!!!!

Dat is een tijd geleden dat ze er zo vroeg bij was zeg!

Het was wel heel gezellig, stond alleen heel veel wind dus zijn lekker in de tent gaan staan. Vriend voetbalt in woonplaats van mijn ouders dus mijn vader kwam nog even kijken en heeft zich over Tess ontfermt Die hebben samen anderhalf uur in de speeltuin gezeten. Toen de muziek aanging trok ze mijn vader meteen mee de tent in en hebben ze samen nog gedanst, prachtig om te zien....mijn vader ook helemaal trots!

Daarna mocht ze kiezen of ze wilde blijven of met opa mee naar huis en ze koos voor het laatste dus ik heb lekker met iedereen bij kunnen kletsen zonder Tess continue in de gaten te moeten houden.

Ik heb net de leverancier van de picknickset gemaild of ze ook losse HK parasols verkopen. Denk het niet, maar wie niet waagt...

Oh Dog, met de kat is niks mis hoor...die is lekker zachtjes geland op Tess d'r parasol. Vorige week lag er ook al een grote drol in de tuin..ben er een beetje klaar mee!
Met bleek moet je wel oppassen hoor, je kan het beter wel iets verdunnen anders kunnen er gaten in komen (had ik dus!!)

Bobbie en Sanne, jullie trekken het onderbroekje over de luier heen???

Hier kregen ze altijd een onderbroekje en hemdje als ze begonnen met zindelijk worden, dat stimuleerde enorm.

De setjes zijn idd wel prijzig vind ik, als zoon of dochter weer een lading nodig heeft dan ben je snel wat kwijt!

Sanne, die tess toch, da's wel erg vroeg!! Maar het was dus super gezellig weer. Leuk dat je vader dan zo met Tess bezig is! Voor jou ook wel even lekker!

Gatsie, vind dat zo vies als een kat in je tuin heeft gepoept, als een hond dat doet is iedereen pissig en een kat schijnt heel normaal te zijn! Ik gooi met een steen als er een kat aanstalten maakt om iets te doen, heb daar geen trek in, laat iedereen zijn kat bij zich houden!!

Hopelijk krijg je snel een berichtje van de leverancier, ben benieuwd!
goodmorning sunshines!

Ja ik vind ossegal ook altijd goed werken. Ik krijg bijna alles er wel uit daarmee. Bleek kan ook weer geel uitslaan dus dat doe ik zelf eigenlijk ook niet.

Ik heb nog geen ondergoed voor tess. Als het te warm voor een rompertje is dan doe ik wel vaak een broekje over de luier als ze een rokje aan heeft. Zo'n luier eronder vind ik zo lelijk! Nou heeft mijn oudste natuurlijk een hele la met onderbroekjes waarvan sommige echt nog kleine maatjes zijn (86 bv.) dus dan pak ik er gewoon daar een van! Ze zei laatst wel dat sommige broekjes wat krap worden..... gek he.

Sanne, dat klinkt gezellig dat feestje! En lekker dat je vader zich dan even met tess bezig houdt. Je bent anders toch afgeleid en je moet constant je kind in de gaten houden. Dat is wel lekker als ze ietsje ouder zijn hoor dat je niet meer zo de hele tijd een oogje op ze moet houden.

Ik hoop dat het wat wordt met die parasol! Zou wel zonde zijn anders. I kvind dat idee van de verzekering van de buren zo slecht nog niet. Anders zit jij met een halve set!

Wel balen dat tess nou net zo vroeg wakker werd vanochtend. Nou ja, hopelijk slaapt ze vanmiddag lekker lang en kan vriend ook even relaxen.....

Doggie, leuke foto zeg van tim bij z'n nieuwe zandbak! Heerlijk koppie!

RR goed nachtje gehad?

Janets. al bijgekomen van de flinke wandeling??

Wij hebben ook een heerlijk weekend gehad. (weer eens) gebarbecued (?) met vrienden en zaterdag avond was ik met een vriendin bij de Dijk. Echt nostalgie. Heerlijk.

Gisteren de garage helemaal opgeruimd en een heel stuk gefietst met tess en zoon. Oudste was uit logeren.

TEss zit lekker in d'r vel, kletst zo veel!! Wel even lekker rustig vandaag .... GAat wel heel snel gillen als er niet meteen gebeurt wat ze wil.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven