Werk & Studie alle pijlers

Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!

20-12-2006 15:38 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vragen over salarissen bij leeftijdsgenoten of juist branchegenoten? Vraag het hier!
Als hij nog niet de benodigde papieren heeft ( D rijbewijs en ccvb personenvervoer) kan hij het beste zich aanmelden bij een uitzendbureau bv Randstad of consolid daar krijgt hij op kosten van het uitzendbureau een opleiding, heeft hij de papieren al dan kan hij direct bij Connexxion of Arriva terecht, Ligt eraan uit welk gebied jullie komen
Ik werk momenteel in de zorg. ben verpleegkundige in een ziekenhuis. Werk daar 32 uur. Heb wisseldiensten, avonden, weekenden, nachten, feestdagen. Meestal is dat een of twee avonden in de week werken. 1x per 4 weken een serie van nachtdiensten en om het weekend zaterdag en zondag werken. Uiteindelijk zit ik dan op ongeveer 1300euro netto.

Moet eerlijk zeggen dat die wisseldiensten me de laatste tijd erg zwaar vallen...

Kappersvak heeft me altijd wel getrokken. Alleen nooit wat mee gedaan. Zijn er ook kapsters hier die hun salaris kwijt willen. of iemand die een idee heeft??? Is geloof ik verschil in kapper en all round kapster...

Iemand???

groetjes
Administratief medewerkster verkoop binnendienst

21 jaar ervaring

20 uur per week

1146,- bruto

8 weken vakantie

8% vakantietoeslag
Oh ja, wil ook nog wel even vermelden dat het een mega leuke baan is. Een leuk bedrijf, leuke collega's en 5 minuten fietsen van mijn huis. Dat is me allemaal ook heel veel waard!
Vraagje; Want verdient een stewardess? Ik studeer een HBO studie maar zit te twijfelen om een tijdje bij bv de KLM te gaan werken. Misschien tijdens het schrijven van mijn scriptie. Ben 24 jaar..
hoeveel verdiend een tandarts assistent??

wie o wie...:)
quote:

wie o wie...:) Dat hangt ervanaf hoe goed ze kan spellen ;)
-
quote:

quote: godinvandejacht reageerde

:o Moeten die dan spellen??:o
quote:

quote: anemoon reageerde

quote: godinvandejacht reageerde

:o Moeten die dan spellen??:o

:D Hahahaha! Ik lach me dood hier :P
32 jaar, 10 jaar werkervaring

MBO-verst.geh. zorg

ong. 900 Euro NETTO voor 25 uur p/w gemiddeld, incl. vakantiegeld/ORT

heb al jaren een 0-uren contract en kan dus werken wanneer/als ik wil (altijd genoeg werk). Ben hier heel gelukkig mee, omdat ik zelf mijn weken in kan delen zo.

Zou natuurlijk best meer willen verdienen, maar ik wil geen baan waarbij ik verplicht ben te werken. Nu kan ik af en toe gewoon lekker een paar weken vrij nemen en hoef aan niemand verantwoording af te leggen (man heeft eigen zaak).
quote:

quote: Leveline reageerde

Ik vind het echt verschrikkelijk, al die hoge salarissen!

Ik werk in de reisbranche, ben 21 jaar en heb mijn MTRO diploma. Krijg dus het minimum jeugdloon van ruim 800 netto per maand. :( Heb je die opleidingen gezien? En voor velen ook de werktijden? En iedereen weet toch dat je niet de reisbranche in moet als je veel wilt verdienen? Doe je het toch, moet je ook niet zeuren he ;) 

Wat ben jij een kut, zeg! Door dat soort mensen als jij wordt de markt verpest! Waarom zou iemand in de reisbranche zoveel minder moeten verdienen???? Deze mensen moeten werken als jij met je luie gat in de zon ligt! Velen verpesten de markt omdat ze teveel pikken, zo wordt het nooit beter!
quote:

quote: Lady M reageerde

Heb je die opleidingen gezien? En voor velen ook de werktijden? En iedereen weet toch dat je niet de reisbranche in moet als je veel wilt verdienen? Doe je het toch, moet je ook niet zeuren he ;) 

Nou zeg, wat is dat nu voor een opmerking!! Toen ik met mijn mavo klaar was, heb ik gekozen voor een opleiding die ik leuk vond, en heb toen niet gedacht, verdien ik er veel geld mee?

Sorry hoor, maar je post slaat echt nergens op.

Zo raar vind ik het bericht van LadyM niet. Jouw verantwoordelijkheden in de reisbranche zijn nu eenmaal anders dan die van een advocaat of een gynaecoloog en worden ook anders gewaardeerd.

Ow en de verantwoordelijkheden van iemand in de reisbranche die zijn er niet??? Flikker toch op met je ouderwetse ideeen...heb je er wel eens van gehoord hoe ingewikkeld die branche kan zijn? Je bent aardig wereldvreemd, denk ik...je associeert die baan denk ik alleen met lol en vakantie? NET NIET voor deze mensen!! Wat ben jij dom en kortzichtig!
quote:

Personal assistant van de CEO van een internationaal bedrijf.

Aansturing van alle secretariaten (d.w.z. de coördinatoren van die secretariaten, 6 dames).

HBO Comm. (afgerond),

17 jaar ervaring.

37 lentes jong.

Werk nu bijna 3 jaar bij dit bedrijf, ruim 10 jaar werkzaam voor deze manager.

4635,00 euro bruto per maand.

In theorie een werkweek van 36 uur maar in de praktijk rond de 45 - 48 uur per week.

Leaseauto.

Thuiswerkplek met laptop.

Thuiswerkdag meestal 1 dag per week.

Mobiele telefoon.

13e maand.

Onkostenvergoeding 75 euro per maand.

8 weken vakantie per jaar.

Wat zijn jullie toch trots op je domme kutsalaris!? Jullie werken je waarschijnliujk helemaal te blubber, plank voor de kop geen tijd om iets uit te geven! En maar rennen en slijmen voor die baas en...doodongelukkig! Gefeliciteerd dan maar! Hoe lang nog? OP naar de burn-out. Stupid Ashols!
:o

Volgens mij is er hier iemand jaloers...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
...doodongelukkig! Gefeliciteerd dan maar! Hoe lang nog? OP naar de burn-out. Stupid Ashols!

Chantal meis, wat ben ik toch jaloers op jou! Oke je verdiend waarschijnlijk wat minder maar wat doet dat ertoe? Waar  het hier werkelijk om draait is dat je gelukkig bent, en positief in het leven staat.

Was iedereen maar zoals jij, dan zag de wereld er een heel stuk rooskleuriger uit...

quote:

quote: didi reageerde

quote: Lady M reageerde

Heb je die opleidingen gezien? En voor velen ook de werktijden? En iedereen weet toch dat je niet de reisbranche in moet als je veel wilt verdienen? Doe je het toch, moet je ook niet zeuren he ;) 

Nou zeg, wat is dat nu voor een opmerking!! Toen ik met mijn mavo klaar was, heb ik gekozen voor een opleiding die ik leuk vond, en heb toen niet gedacht, verdien ik er veel geld mee?

Sorry hoor, maar je post slaat echt nergens op.

Zo raar vind ik het bericht van LadyM niet. Jouw verantwoordelijkheden in de reisbranche zijn nu eenmaal anders dan die van een advocaat of een gynaecoloog en worden ook anders gewaardeerd.

Ow en de verantwoordelijkheden van iemand in de reisbranche die zijn er niet??? Flikker toch op met je ouderwetse ideeen...heb je er wel eens van gehoord hoe ingewikkeld die branche kan zijn? Je bent aardig wereldvreemd, denk ik...je associeert die baan denk ik alleen met lol en vakantie? NET NIET voor deze mensen!! Wat ben jij dom en kortzichtig!

Neem eens een verfrissende duik in het zwembad; je bovenkamer lijkt oververhit te zijn geraakt.

Lezen is een kunst, en wel eentje die jij niet goed lijkt te beheersen. Ik heb niet geschreven dat mensen in de reisbranche geen verantwoordelijkheden hebben, maar dat deze verantwoordelijkheden anders zijn dan die van mensen die bijvoorbeeld levens redden.

En wil je verder jouw psychologie van de koude grond voor je houden. Dank je!
quote:

quote: Linda1970 reageerde

Aansturing van alle secretariaten (d.w.z. de coördinatoren van die secretariaten, 6 dames).

HBO Comm. (afgerond),

17 jaar ervaring.

37 lentes jong.

In theorie een werkweek van 36 uur maar in de praktijk rond de 45 - 48 uur per week.

Leaseauto.

Mobiele telefoon.

13e maand.

Wat zijn jullie toch trots op je domme kutsalaris!? Jullie werken je waarschijnliujk helemaal te blubber, plank voor de kop geen tijd om iets uit te geven! En maar rennen en slijmen voor die baas en...doodongelukkig! Gefeliciteerd dan maar! Hoe lang nog? OP naar de burn-out. Stupid Ashols!

jaloers?? kan niet anders wanneer je zulke opmerkingen maakt!

Ik zou in mijn handjes knijpen met zo'n salaris en een thuiswerkdag! Geniet ervan Linda70
Financieel administratief medewerkster

- Havo en propedeuse HBO bedrijfseconomie

- 24 jaar

- 5 jaar werk ervaring

- bruto € 2100,- voor 40 uur/week

- 5 weken vakantie per jaar

Veel of weinig?
quote:

quote: Linda1970 reageerde

HBO Comm. (afgerond),

17 jaar ervaring.

37 lentes jong.

Leaseauto.

Mobiele telefoon.

13e maand.

Zo hee, lekker gefrustreerd? Het druipt er werkelijk vanaf. Ga ff lekker ergens anders je gal spuwen of ben je aan het werk in je domme k%tbaantje? :P
24 jaar,

in oktober hopelijk afgestudeerd HB0-verpleegkunde,

werk 20 uur/pw in de verslavingszorg (1000 euro netto/pm)

afwisselend rond de 30 uur per maand als pgb-begeleider (400 euro/pm)

Op zich red ik het daar wel mee, en hopelijk vind ik straks als ik eenmaal afgestudeerd ben een baan die nog beter bij me past!
quote:

Financieel administratief medewerkster

- Havo en propedeuse HBO bedrijfseconomie

- 24 jaar

- 5 jaar werk ervaring

- bruto € 2100,- voor 40 uur/week

- 5 weken vakantie per jaar

Veel of weinig? Ik zou niet klagen als ik jou was. Startende HBO'ers van jouw leeftijd verdienen 1700 euro. Je hebt geen HBO afgerond, maar hebt wel meer ervaring, dus helemaal vergelijkbaar is het niet. Toch vind ik dit niet slecht. En qua vakantiedagen heb je er redelijk weinig. (25 krijgt volgens mij iedere fulltimer er.) Maar niet slecht hoor.
HR-assistant

13 jaar ervaring

37 jaar

2250 bruto per maand op full-time basis.

ik werk zo'n 34 uur per week en ik hou er ongeveer 1200 euro netto per maand aan over.

Veel of weinig? Ik heb geen idee
quote:

HR-assistant

13 jaar ervaring

37 jaar

2250 bruto per maand op full-time basis.

ik werk zo'n 34 uur per week en ik hou er ongeveer 1200 euro netto per maand aan over.

Veel of weinig? Ik heb geen idee

Dit vind ik wel ekstreem weinig, zeker met 13 jaar ervaring. Is dat een normaal bedrag voor als je in HR werkt?

Soofje 3737,

Vraagje: Wat houdt je werk precies in? HR-assistent is zo divers, dat het werk altijd anders is.

En welke studie heb je precies gedaan? Ik ga nl. Hbo Personeel & Arbeid doen en ben een beetje aan het rond kijken waar ik misschien op zou kunnen solliciteren. Daar valt HR-assistent natuurlijk nog niet onder, maar misschien over een jaartje of wat.

Alvast bedankt voor de moeite.

Groetjes

Wat ben jij een kut, zeg! Door dat soort mensen als jij wordt de markt verpest! Waarom zou iemand in de reisbranche zoveel minder moeten verdienen???? Deze mensen moeten werken als jij met je luie gat in de zon ligt! Velen verpesten de markt omdat ze teveel pikken, zo wordt het nooit beter!

"Mevrouw de Vagina" is wel zo netjes :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven