Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het móet lukken deze keer.
hahahah thnx !!
dat vind ik nou ook......al 3 jaar hahahaha
En die klier van een klier moet ook gewoon meewerken
nou blijkbaar doettie dat, anders had ik geen ei gehad. Braaf kliertje.

Whaaaaaaaah! Een goed ei voor Moon! Wat een fijn nieuws. Mag je voor IUI ook op de tribune plaatsnemen of is dat misschien wat genant?

** reserveert voor de zekerheid toch maar een loge **
Loretta is De Mol. Punt.
Oh, en ik ben ook nog NSmosterd.
Loretta is De Mol. Punt.
Nou hier zijn ze dan Moon
En ik heb pijn aan het randje van mijn oorschelp, doordat ik op de rand van zo'n stomme speelgoedkist ben gevallen. Don't ask....
Loretta is De Mol. Punt.
Komtut Kess?

Ik ben blij met een tribune. Wilde ook zo graag toeschouwers als ik eenmaal zwanger was. Dat duurde nogal lang, dus lijk me leuk. Zal ik alvast zachte kussentjes neerleggen tegen eventuele Decubitus.

Jaaaaaaa pompomsen...ponpon? nee pompom
Fijn. Ik zit hier, tot je zwanger bent. Dus je kunt het niet eens maken om daar nog jaren overheen te laten gaan!

Hier net heel lief tafereeltje: Tony gebruikt sambabal als 'microfoon' en zingt Klap een in je handjes. Vito kijkt vol adoratie naar hem op en doet braaf alle gebaren mee!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Mooncatcher schreef op 16 januari 2008 @ 13:33:

Komtut Kess?

Ik stoeide de verkeerde kant op, zeg maar. Ben blij dat er getuigen bij waren, want denk dat het er heel lomp, stom en dom uitzag.
Loretta is De Mol. Punt.
hahahahahaha ow sorry zal niet meer lachen.

Ik wil er ook geen jaren meer over doen, maar elk jaar geeft een miskraam bij mij, nee das niet waar in 3 jaar 2.

Ik doe mijn best. Vanavond aan de drank, heeft de vorige keer ook geholpen. Man nog ff wat lozen, ipv ophouden, dan moet het goedgaan.

Wat een vreselijk schattige kereltjes. Naäperij.

Ow cadeautjes gehaald. Een olifantenknuffel, een houten bak met houten meisjes en houten kleertjes die je erop kan leggen, en een boekje, waar beestjes van kleuren veranderen. Goed toch?

Trouwens Eow, doe je goed minder forummen
anoniem_36255 wijzigde dit bericht op 16-01-2008 13:43
Reden: wachten ipv lachen.....ben weer horMOONtje
% gewijzigd
Zeg Pep, kom eens gauw vertellen hoe het ging?
Loretta is De Mol. Punt.
Pep hebt de baan....kan niet anders
Pijn aan je oorschelp, is weer eens wat anders. En verkeerde kant op stoeien? Op z'n Australisch ofzo?
Pep hebt stage ja, want baan is het niet

Maar ik moet eerst even iets Heel Ergs vertellen. Echt erreg erreg errug!!!!

*toen ze wat te lang bleven doorgaan op thema "onzekere woonsituatie, leven weer opbouwen, terug in de maatschappij" moest ik huilen*

Ahum. Maar ik heb de stage Nu snel gastouderbureau anex kdv bellen om te zien wat wanneer mogelijk is. Het is voor 5 middagen van 12 tot 16, dat is dan weer minder....

Moon, eitje!
ow ging het om Stage? ooooooooooh

Pep hebt de stage.....kan niet anders

En waarom is dat heul erg? Das toch gevoel in je donder hebben?

Ja IUI appeltje eitje.

Ik moet om kwart over 5 pregnyl spuit halen. De laatste spuit in mijn reet was de chemo en die deed heul zeer....ben nu bang Manlie is er niet om mijn handje vast te houden
sjees lijk wel een huillie.
Ja, tief op huillie!

Whahaha! Moon en Pep zijn huilies!

Pep, vind je het heel erg als ik erg heul hard om gelachen heb? Het past als scene zó in een comedy. Prachtig! Maar hartstikke goed dat je de stage hebt. Voor hoelang is het eigenlijk?

Moon, spuiten in kont lijkt me niet fijn. Kan er geen ander handje met je mee straks?
Loretta is De Mol. Punt.
Stage is bij de gemeente in het kader van "hé loosert, kom van je reet en doe wat zodat wij geen bijstand meer hoeven te betalen". Zoiets
Naaaaah waarom moest je lachen dan Kess??
quote:peppie schreef op 16 januari 2008 @ 14:26:

Naaaaah waarom moest je lachen dan Kess??Ik zie gewoon voor me hoe je daar zit, strak van de spanning, en dan wordt er door wildvreemde mensen over jouw situatie gepraat en daar gááááá je. Heel begrijpelijk. Maar precies ook wat je zegt: Heel Erg! Das toch ongeveer het laatste wat je moet doen tijdens sollicitatie. En dan ondertussen er wel gewoon mee weg komen.
Loretta is De Mol. Punt.
tyft zelf op huillie.

Het andere handje heeft het in haar rug, dus ik doe het lekker zelf....zegt ze nu stoer...zucht.

Zo ff uit de slof geschiten op een topic (2jaar nog niet zwanger)

was ff lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven