Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Star, hoe vaak drinkt ze nog bij jou per dag? (mijn dochter is vandaag 1 geworden en ik wil er ook nog graag (heel) lang mee doorgaan en ik vroeg me af hoe dat gaat als ze wat groter is). Komt jouw dochter voor een slokje als ze gevallen is/verdrietig is, of gewoon alleen 's ochtends en 's avonds?
Ik smeer Lanoline Star, dat is echt da bomb Ieniminie ken ik verder niet maar deze foto`s had ze op het flatteus/onflatteus topic gepost

Luun, ik vind het echt zeikerig van jou dat je zo sarcastisch doet over de vraag van Lunaman. Je bent toch vrij vandaag?? Dan kun je toch makkelijk even die boekhouding doen????

Ik ben ook benieuwd naar taarten trouwens. Ik heb nog steeds niet beslist wanneer ik Wups verjaardag nou vier. Kadootjes die ik heb besteld zijn er niet vóór het weekend verwacht ik dus ik neig sterk naar het hele gebeuren (kado`s, taart en verdere rataplan) een week te verschuiven. Maar dan wel zondag al slingers hangen? Kind krijgt er niets van mee natuurlijk maar vreemd idee om op z`n verjaardag helemaal nada te doen. Hmmmm, ik peins nog even verder

Ow en Star, ik was zo druk met verhuisplannen enzo dat ik helemaal niet door had dat jullie Ceetjes verjaardag vólgend weekend vieren en niet dit weekend. Dus in principe kan ik best komen maar het is wel erg ver weg enzo. Ik denk er dus nog even over na. Kess, ga jij?
Misschien kenne joellie carpoolen dan, kijk maar even, don't worry.

Wat heb je voor kadootjes besteld voor Wup?

Ceetje drinkt alleen 's morgens nog. Sommige dagen ook helemaal niet trouwens.
Ooooow Wuppie heeft weer ontdekt dat ie Heel Hard kan Huilen voor het slapen gaan

Ik heb een koffertje besteld en voor erin wat houten muziekinstrumenten (cimbaalsetje, xylofoon en tamboerijn). Samen met jouw sambabal en bellenstok is dat een heel verantwoord en leuk kado. Met dank aan Lunitsa, dat moet ik er bijzeggen

En Kess heeft hetzelfde kado voor Vito
Zo, de Wuppert slaapt en ik zal eens gaan douchen. Ik gelofo namelijk niet dat de froitfliegjes ook uitgenodigd waren op het gesprek
Brengt misschien wel net iets extra's Pep
Ik heb geen zin!! Ik heb gewoon geen zin. Ik ga wel, maar zin heb ik niet. Das weer 3 kwartier wachten ondanks een afspraak om half 12. Moet mijn naaldenemmer inleveren, 300 nieuwe pillen halen. Tantie moet een cadeautje halen, want nichtje wordt morgen 2.

En daar heb ik allemaal geen zin in.

Suc6 met de solli's, tepels, verjaardagen etc.

Meeeen wat heb ik geen zin
Wat staat er vandaag dan op programma Moon? Echo om eitje te checken?
echo-eitje ja, en dan naar de apotheek waar het ook telkens stervernsdruk is, cadeautje halen, maar wet geeneens wat een 2 jarige wil hebben.
Ha Pep! Heb je je mantelpkaje al aan? Ik ga ook voor je duimen!

Star, doet tiet nu wel minder pijn?

Ooohh, Tony wakker, die ga ik eerst even uit bed sleuren. Vieze uitslaper!

Luna, je administratieverhaal is zooooooooooooo herkenbaar! En dan blijkt dat er praktisch alleen een doos met bonnetjes staat en dat ALLES nog moet gebeuren en wel vandaag, want btw moet ingediend, bladiebla boete bladieba, dus NU. Schat? Ja, toch?
Loretta is De Mol. Punt.
Moon, een tweejarige wil duplo. Is altijd goed en er is in iedere prijscategorie wat leuks te vinden. Echt waar. luister maar naar tante Kess, morgen ben je me dankbaar.

Succes vandaag. Sommige dagen hadden gewoon per definitie al niet mogen beginnen. Volgens mij is er dit zo eentje voor jou, of niet?
Loretta is De Mol. Punt.
Maar haar broetje van 4 heeft al zoveel Duplo. Ik weet het echt niet hoor. Ik ga wel langs de blokker. Zit allemaal bij elkaar dus misschien dat die wat hebben.

ik haat cadeautjes voor kleine kinderen kopen. Nou wordt leuk straks.
Tiet wel minder pijn nu, maar nog wel rood.

Little People dan Moon!

Tony nu pas wakker???? Hoe laat lag hij er in dan?
Mooncatcher, heel veel succes en sterkte zometeen. Medische molen sucks, ik weet er alles van.
Nee sucks niet hoor, zelfs naar 3 jaar niet. De uitkomst suckt alleen.

Little people dozen vol. Verwend kreng eigenlijk hahaha
Klei? Memory? Puzzelvan 12 stukjes ofzo? Prentenboek? Voorleesboek? Winkelspulletjes (hier een grote hit bij Tony!)?"

Tony lag pas om 22.30 in bed. Die gaat de laatste tijd weer veel moeilijker slapen. Is niet moe te krijgen en eerder op bed leggen ontaardt in en waar drama. Terwijl hij om 22.30 fluitend naar bed gaat. Stom jong.
Loretta is De Mol. Punt.
Pepsel heel veel succes straks en niet de hele tijd je tepel laten zien, ook niet eraan frunniken en dan komt alles goed.

hier ziekenboeg ga weer op bank. wat erg ik moet nog bijlezen vanaf vorige week volgenxs mij
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ziekenboeg? Nemo of jij? Bijlezen.... give it up

Haha, ik had nog 1 zoogcompres en die heb ik nu op zere tiet Maar dat is ook de grotere van de 2 en nu met zoveel mellek erin plus zoogcompres is het helemáál ongelijk. Hopelijk zitten ze er niet de hele tijd naar te kijken

Moon, gewoon verstand op nul en gáán, dan is de dag zo voorbij

Kado`s voor 2jarigen, spare me. Ik weet niet eens wat ik voor m`n eigen kind moet kopen
Gewoon een sok bij je andere tiet stoppen, Pep.
Loretta is De Mol. Punt.
Gewoon een sok bij je andere tiet stoppen, Pep.
Loretta is De Mol. Punt.
Na, das knap dubbelposten op het nieuwe forum! Zó kanp dat ik het gewoon laat staan!
Loretta is De Mol. Punt.
Ai, klinkt alsof je zelf niet lekker bent, Vish!

Ik ga direct aan de gang om een lekker soepje voor je te fabrieken.
Loretta is De Mol. Punt.
Zie je dat Luna, midden opd e dag en vie op een rij. Ik ben goehoedddd. Dat kun jij alleen als iedereen al naar bed is!

* steekt tong uit *
Loretta is De Mol. Punt.
Jaaaa Kess kan ook dubbelposten

Die soep ziet eruit als de aanleiding van ziekenboeg
Smerig he, met die hele kippen erin? Maar het wordt echt lekker hoor. Geef me even...
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven