Internetdating verder kletsen

04-05-2011 17:00 255 berichten
Voor iedereen die iets kwijt wil over dating via internet, hier kunnen we verder gaan.

En hier is het oude topic.

Veel plezier, met kletsen, lezen en daten!!!
Alle reacties Link kopieren
mmmm... Misschien wel een idee gewoon te zeggen afgeknapt te zijn. Maar voor mezelf baal ik er ook van, het begon echt leuk te worden en had lichte kriebels. Maar die zijn echt duidelijk verdwenen na afgelopen vrijdag. Ik ril er zelfs van als ik eraan terug denk.
Ik neem nooit een blad voor mijn mond, maar houd wel altijd rekening met hoe ik iets zeg. Ik heb mannen wel gezegd dat ik met alle mannen sex kan hebben maar niet met alle mannen leuke interessante gesprekken kan hebben maar dat dat hetgene is wat ze aantrekkelijk voor me maakt.

Ze staan je vaak aan te kijken alsof ze water zien branden omdat sommige er vaak vanuit gaan dat sex het allerbelangrijkste in het leven is. Het is idd belangrijk maar ja met wie?

Gewoon zeggen dus, mannen houden van duidelijkheid.

Zo voorkom je dat hij je nog 10 keer mee uit vraagt!
Ik zie al vanaf het begin dat ik op een DS een zeer aantrekkelijke man. Het kan volgens mij niet mannelijker dan dat! Hij heeft daarnaast een zeer duidelijk maar leuk omschreven profiel. Dat maakt hem nog aantrekkelijker maar toch reageer ik niet!

Hij heeft al 11 keer gekeken op mijn profiel maar ik doe alsof ik gek ben. Weet niet maar er is iets wat me tegenhoud.
Dank je Daisy! Ik houd zelf ook van duidelijkheid en wil en ga deze ook geven.

En met jouw onderbuik gevoel, misschien is het wel te mooi om waar te zijn!!
Wat is dat toch met die mannen??? Is lezen nu zo ontzettend moeilijk? Ik zoek een man die NIET rookt. Dat is een absolute voorwaarde voor me, en wat krijg ik? Een verzoek tot kennismaking van iemand die wel rookt . . . . . kan misschien wel een leuke vent zijn, maar jammer dan!!!!
valt bij jou dan nog mee carenza.

bij mij reageren alleen mannen met een relatie, mannen die nogal explicite sexuele fantasieen hebben, mannen met stoornissen en mannen die veel te jong zijn.
wij slapen nooit.
nu weer een gescheiden 51 jarige, na jarenlang zich ingehouden te hebben wil hij nu,, sexuele grenzen verkennen en zoekt zijn soulmate daarin. het lijkt hem spannend samen een vrouw te veroveren,,

hij is wel 200% hetero, dus dan weet je genoeg, een trio zoeker.
wij slapen nooit.
goh, jullie krijgen wel bizarre verzoeken zeg.

@caressa, misschien moet je hem een berichtje sturen met de vraag of het stoppen met roken voorspoedig verloopt. Misschien is ie wel speciaal voor jou gestopt
Had mail gestuurd naar die man die niet kon lezen, dat ik niet ge-interesseerd ben, dat ik iemand zoek die NIET rookt. Wat komt er terug: een mailtje met zijn privé mail adres. Lijkt me duidelijk dat hij daar geen post van mij krijgt . . . . . Hij moet eerst maar eens leren lezen!!!!!
ik stuur geeneens meer iets terug.
wij slapen nooit.
heb hier een tijdje niet gepost, zie inmiddels een hoop (voor mij dan) andere namen langskomen. Ik zat al die tijd wel op datingsites, maar er kwam nooit iets uit. En de posts hier over mannen die niet lezen, rare vragen stellen, alleen op sex uit zijn die zijn mij helaas ook niet vreemd.

Daarom is de man waar ik nu mee mail ook zo'n verademing. Heel normale gesprekken, leuk, niks raars tot nu toe. En..... hij wil afspreken! Ik heb gewoon nu al de kriebels, en vind het zelf nergens op slaan, maar goed. Tis alweer een tijdje geleden dat ik een date had dus denk dat het daar door komt.

Nou dat wilde ik even kwijt. Iedereen hier succes in de wereld van het internetdaten, en ik zal weer wat vaker langskomen. Leuk om andere verhalen te lezen.
Leuk om ervaringen te delen, we lezen je wel weer, Tigger04!
Vraagje:

Hoe is dat met mannen die al minimaal 7 of zelfs 11 keer op je profiel hebben gekeken maar je niet iets schrijven?

Als je niet geinteresseerd bent hoef je toch niet nogmaals te kijken, en als je twijfelt kun je 3 a 4 keer kijken maar wat houdt dit in?
@ daisy, welke ds is dat. Er zijn sites waar je door profielen kunt gaan die je eerder bezocht hebt, dat hij op je profiel terecht komt betekent dan niet direct dat hij er ook gericht naartoe ging.

Ikzelf keek in het begin altijd alle profielen door die mij bezocht hadden, dat betekende in sommige gevallen dat ik elke keer weer dezelfde profielen tegenkwam waar ik nieteens interesse had. En andersom gebeurde waarschijnlijk precies hetzelfde.
Op Knuz is dat. Deze kijken naar het profiel en of foto, en zijn het mannen die al tig keer hebben gekeken.

Ik ga ze na de 5de keer blokkeren, bij interesse hadden ze al wel iets gestuurd.
Ik sta al een tijdje op twee datingsites, maar het levert nog niet zoveel op. Maar Daisy, als je zo'n aantrekkelijk man ziet op een site met een leuk profiel, waarom probeer je het dan niet gewoon? Staat hij ook op Knuz?
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
@ Daisy376: het kan zijn dat die heren je op favoriet hebben gezet, dat ze iedere keer kijken wanneer jij je pro hebt gewijzigd? Tenminste, dat is zo bij de site waar ik op sta. Na iedere wijziging zie ik steeds weer dezelfde riedel mannen voorkomen. Wanneer ik me eraan ga ergeren, krijgen ze van mij ook een blok.

Ik heb op een nieuwe (voor mij) site een leuke heer ontdekt, kan er alleen niets mee omdat ik nog geen betalend lid ben geworden. Sta nu in dubio: wel doen en maar kijken of het iets oplevert, of maar uit mijn hoofd zetten?
Hoi, lees al een tijdje met belangstelling mee... Mag ik ook meeschrijven? Ik begeef me al een poosje in de wondere wereld van internetdating en ik kan er inmiddels een boek over schrijven.

Een paar maanden geleden had ik met een meneer afgesproken en hij vond me zó leuk! Twee keer gezien en de nacht voor onze derde afspraak (die de volgende dag zou plaatsvinden) stuurde hij me een smsje; hij had de potentiële partner van z'n leven ontmoet en wilde daar mee verder. Uiteraard was ik nog welkom maar als ik niet meer wilde, dan begreep ie dat. Duh... Tot mijn grote verbazing stuurt hij me zojuist via die datingsite een mailtje met de vraag hoe het met me gaat. Ben ik nou gek? Hij had toch de liefde van z'n leven gevonden?! Wat vinden jullie, negeren toch zeker? Of zal ik er toch nog een scherp mailtje aan wagen...?
@Bossie40: tsja bij mij ligt t n btje aan mn bui en wat ik van hem vond hoe ik zou reageren. Komt op mij een btje over alsof dat toch niks geworden is en hij nu weer bij jou komt, en dus even polst hoe je reageert op zijn bericht. Soms negeer ik zoiets gewoon, soms reageer ik dan heel fel om te laten merken dat ik niet met me laat sollen, maar ja wat bereik je daar dan mee?

@carenza: grappig dat je t over roken of eigenlijk niet roken hebt. Ik krijg net een berichtje van iemand, en t enige wat erin staat is dat het jammer is dan ik niet rook... He? Waar slaat dat nou weer op? Hij heeft liever iemand die snel doodgaat ofzo? Meteen geblockt, sukkel.

Maar ik heb wel een date afgesproken, wrs wordt het zaterdag. Ik heb nu al de kriebels, maar hij ook zei ie, dus dat scheelt weer.
@ Boosie: eens met tigger, als je nieuwsgierig bent, kan je wel iets laten horen, maar laat niet met je sollen, remember: he is just not that into you!

Ik was ook een actieve internet-dater, maar ik ben even het daten moe. Naar aanleiding van dit verhaal was ik wel benieuwd naar ervaringen zoals dit. Ik heb namelijk ook zo vaak van die vage dingen gehad. Ik heb iets van 15-20 date gehad in de afgelopen paar jaar en over het algemeen was de klik er van mijn kant niet. Ik heb een keer op een eerste date gehad dat ik na een drankje de vraag kreeg: wat vind jij er nou van? Mijn antwoord liet ik een beetje in het midden en ik kreeg als reactie dat meneer naar huis ging omdat ik een leuk meisje was, maar dat ik toch nooit terug zou bellen... Nou vraag ik je?

Als het dan al een keer tot een tweede date kwam, heb ik denk ik drie keer netjes een berichtje gekregen dat het toch niets ging worden, prima afgesloten in ieder geval. Maar ik heb dus ook een keer een paar uur voor een tweede date een sms gekregen dat hij iemand anders had ontmoet, en dan vrolijk op de site blijven staan. Zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt, flapdrol!

Met mijn eerste date heb ik nog steeds met hele lange tussenpozen een soort van seksrelatie, we scharrelen af en toe een tijdje en ben ik de vrouw van zijn leven en dan na een tijdje kan hij de druk van een relatie niet aan. Ik vind het allemaal wel best, want het lijkt wel of hij ruikt als ik behoefte heb aan een man. Hij is leuk gezelschap, neemt me mee uit eten etc. en is goed voor mijn ego, maar hij is de ware niet, meer tijdverdrijf voor de eenzame uurtjes. Ik denk dat we binnekort weer aan onze 5e cyclus gaan beginnen.

Ook nog 5 maanden samengewoond met een jongen, in het begin smoorverliefd en het was super leuk, maar hij bleek een beetje para en veel te onzeker, continu sms-jes sturen, mijn e-mail checken etc. Was dus ook snel exit! Anyway het is echt wel een beetje kommer en kwel geweest met dat gedate via het internet. Onzeker, geen klik, nog te veel met een ex bezig zijn, bindingsangst, verlatingsangst, sociaal niet vaardig, onaantrekkelijk, bral aap, uit op een seksnacht, you name it, I´ve seen it.....

Misschien screen ik op de een of andere manier niet goed genoeg, maar ik denk toch ook dat er veel rara mannen op internet zitten!

Okkie
Zo te zien kunnen we er met z'n allen wel tig boeken vol mee schrijven... Bij mij verliepen de laatste 4 dates praktisch hetzelfde; aanvankelijk waren ze allemaal super enthousiast (compleet met plannen maken voor reisjes, kinderen ontmoeten (eeeh???), me bombarderen met smsjes (ook zo'n killer, smsen...), beetje knuffelen enzo om vervolgens na een tijdje niets meer te laten horen. Ik begrijp gewoon niet dat je niet eens het fatsoen op kunt brengen om te zeggen dat je het bij nader inzien toch niet ziet zitten. Respect is blijkbaar wat bij veel mensen niet in hun woordenboek staat...

Heb het mailtje van de laatste meneer trouwens maar verwijderd. Helemaal geen zin om daar nog energie in te steken!
[quote]carenza schreef op 24 mei 2011 @ 16:59:

@ Daisy376: het kan zijn dat die heren je op favoriet hebben gezet, dat ze iedere keer kijken wanneer jij je pro hebt gewijzigd? Tenminste, dat is zo bij de site waar ik op sta. Na iedere wijziging zie ik steeds weer dezelfde riedel mannen voorkomen. Wanneer ik me eraan ga ergeren, krijgen ze van mij ook een blok.

quote]

Dat wist ik dus niet, hmm gewoon blokkeren dus!

Maar ik dacht eigenlijk dat blokkeren inhield dat ze ook niet meer op je profiel kunnen kijken maar nee ze kunnen niets sturen. Helaas want ik wil eigenlijk niet dat ze nog kunnen kijken.

Ik heb net een man van 62 laten weten dat ik onpasselijk word van het idee dat hij al zo'n 6 keer op mijn profiel heeft gekeken, en hem daarom blokkeer maar ja als hij evengoed nog kan kijken........

Liesje68, ik stuur die woeste man niets, hij rookt denk ik als een ketter. Hij heeft ooit eens een foto geplaatst waarin hij nog net te herkennen was, en was de rest van de foto wit van de rook ( zat achter zijn pc) en dat direct einde stiekem op zijn foto kijken.

Ik kan geen boeken schrijven wat betreft het internetdaten, heb heel weinig keren echt gedate. Zover kom ik namelijk niets eens, als ik soms die mails goed bekijk.

Idd wat een sukkels soms ( sorry heren)!
@ daisy, jij knapt volgens mij ook wel op heel veel kleine dingen af (no offense),

Ik zpu me er niet te druk om maken als iemand vaak naar mijn profiel lijkt, je zou het ook als compliment op kunnen vatten. Als je niet bekeken wil worfen, wat doe je dan op een ds?

Ik ben zelf meer van het direct een berichtje sturen als een profiel me bevalt. Maar ik kan me zo voorstellen dat dat voor sommige mannen niet zo eenvoudig is, misschien is dat wel de reden dat ze op een ds staan, dat ze gewoon geen vrouw aan durven te spreken.
Je mag zeggen wat je wil hoor manopviva!

Ik heb 2 lange relatie's gehad, de langste 16 jaar en weet ik nu ietsje beter wat ik wel of niet fijn vind. Ik heb inmiddels een leven opgebouwd waarin ik op nr één sta en moet het goed voelen wil ik nog mijn uiterste best gaan doen om iets aan te gaan en op te bouwen. Iemand om me heen missen heb ik ook niet echt, en denk ik dat er vroeg of laat iemand voorbij komt waarbij ik denk dat het wel degelijk de moeite waard is om daar mijn leven voor om te gooien.

Ik knap gewoon af op rokers, ik rook zelf niet en vind de lucht van mijn collega's, familie of vrienden eigenlijk al erg. Ze mogen in mijn omgeving roken maar een relatie met iemand die rookt nee dank je. Veel vrouwen knappen trouwens af op rokers.

En mannen van boven de 60 die naar mijn profiel staren sorry maar dat gaat me echt te ver.

Wat kan ik met mannen die direct aangeven op sex uit te zijn? Mannen die een relatie hebben maar op zoek zijn naar dat spannende wat ze al jaren missen. Mannen die helder zijn in wat zij willen maar zich niet afvragen of vrouwen ook wensen hebben. Dan maar kieskeurig, maar ga me niet in iets persen wat me nu al een onaangenaam gevoel geeft.
quote:carenza schreef op 23 mei 2011 @ 12:10:

Had mail gestuurd naar die man die niet kon lezen, dat ik niet ge-interesseerd ben, dat ik iemand zoek die NIET rookt. Wat komt er terug: een mailtje met zijn privé mail adres. Lijkt me duidelijk dat hij daar geen post van mij krijgt . . . . . Hij moet eerst maar eens leren lezen!!!!!

Wat maakt dat dan uit?

Hij kan toch buiten roken als je er last van hebt??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven