ff wat kwijt

24-05-2011 22:53 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ff wat kwijt en zien wat jullie ervan denken/vinden...

Ik ben afgelopen weekend op stap geweest met 2 vriendinnen, daar kwam ik 2 mannen tegen a die ik al langer ken ivm mijn werk en b die ik eenmalig had gezien, a is vrijgezel en b is getrouwd. Het was heel de avond super gezellig, niks geen gekke dingen gebeurd oid. B bracht mijn vriendin en mij naar huis toe, en a ook. A was al eerste aan de beurt om afgezet te worden, daarna zaten mijn vriendin en ik samen met B in de auto. Gewoon een normaal leuk gesprek gehad, wel wilde B dat ik meereed om mijn vriendin af te zetten die een 20 min verderop woont. Logisch gezien had hij mij eerst af moeten zetten want hij woont in een andere plaats waar, ik woon dus waar A ook woont. Maar hij wilde dat ik meereed omdat ie bij mn vriendin de weg niet kent. Dus ok meegereden en vriendin afgezet , ik ben voorin gaan zitten naast B. Samen onderweg naar huis een leuk gesprek gehad.. Bijna thuis aangekomen legt ie zn hand op mn been en wrijft eroverheen en klopt er wat op, ik word daardoor stil en dat merkt ie en haalt op een gegeven moment zn hand weg. Thuis aangekomen zet ie zn auto half op de stoep, en zet zn motor uit. Ik heb hem niet mee naar binnen gevraagd, maar bedankte hem voor het wegbrengen en voor de gezellige avond en stap uit. Hij vroeg mn nr wel met een grap tijdens het uitgaan dus ik zeg "kijk maar of je het kan vinden" ik ben namelijk vindbaar op het internet.

Nog geen 5 min later krijg ik het eerste smsje, " dat heb ik snel gedaan he, je gevonden" dus ik sms, " ja erg snel, rij voorzichtig naar huis" hij smst " doe ik, en we gaan binnenkort wel wat eten" want ook dat zei ie me tijdens het stappen, omdat ik een bepaalde plaats erg leuk vind.

Maandag stuur ik hem een sms, of ie het weekend goed door is gekomen. Krijg daarop verschillende smsjes terug. En vandaag krijg ik ook weer smsjes, van hoe het gaat, wat ik aan het doen ben en wat ik vanavond ga doen. Gewoon over de dagelijkse dingen etc niks bijzonders.

Nu wil ie nog steeds met me uit eten gaan, op zich prima maar hij is getrouwd, dat vind ik dan weer raar, waarom met een andere vrouw uit eten gaan.. Maargoed, van mij kant gebeurd er niks omdat ik niet in ben voor one night stands met getrouwde of ongetrouwde mannen !! Dus ik vraag op een gegeven moment aan hem, waarom wil je met me uit eten ? hij zegt " gewoon gezellig, maar als je niet wilt ook prima hoor !" daarnaast ziet ie zn vrouw erg weinig, dus ik vraag waarom is dat ? waarop hij antwoordt " we hebben het beide erg druk en dan is het alleen maar leuker als je elkaar ziet etc" ik zeg :" ok dacht misschien dat je relatie niet goed zat, of jullie hebben een vrijere relatie" waarop hij smst " jawel dat zit goed, en we hebben wel ieder onze eigen ding. Dus ik denk ok dat kan natuurlijk, want als ik een relatie heb dan wil ik dat ook ..

Maar iets zit me niet zo lekker, en dan zal ik wel weer dom zijn en jullie zeggen van, hallo dat is toch duidelijk ;) Maargoed, hij praat wel gewoon over zn vrouw omdat ik die toevallig ook van vroeger ken, en zegt dat het gewoon goed zit, en hij praat echt geen gekke praat, verreweg van zelfs. Maar waarom toch die hand over mn been laten gaan en dan toch uit eten willen ?? terwijl zn vrouw het niet mag weten..

Ben benieuwd, denk wel dat ik het antwoord weet maar wil even jullie visie erop zien !
quote:pris27 schreef op 24 mei 2011 @ 22:53:

Maar waarom toch die hand over mn been laten gaan en dan toch uit eten willen ?? terwijl zn vrouw het niet mag weten..

Ben benieuwd, denk wel dat ik het antwoord weet maar wil even jullie visie erop zien !Je weet het antwoord inderdaad zelf al en als je je afvraagt of dat antwoord klopt: 'ja, je conclusie is juist.'
Maar iets zit me niet zo lekker, en dan zal ik wel weer dom zijn en jullie zeggen van, hallo dat is toch duidelijk ;) Maargoed, hij praat wel gewoon over zn vrouw omdat ik die toevallig ook van vroeger ken, en zegt dat het gewoon goed zit, en hij praat echt geen gekke praat, verreweg van zelfs. Maar waarom toch die hand over mn been laten gaan en dan toch uit eten willen ?? terwijl zn vrouw het niet mag weten..

Je doet net of je gek bent en dit geen flink stuk eigengeilerij is.

Hoe dom denk je dat we hier zijn?
quote:batwom schreef op 25 mei 2011 @ 00:41:

......

Precies. En daarom willen we ook FF Wat Kwijt :puke:

TO wat is uw antwoord hierop?
Ok Ok duidelijk ))

ten eerste ik heb heeeeerlijk geslapen ) en heb heerlijk gedroomd over... jawel mn allerbeste en allerliefste viervoeters )

Maargoed, beetje jammer hoe er soms word gereageerd, kon het wel verwachtten aangezien ik dit al meer heb gezien bij topics. Ik heb mijn verhaal ook bij een paar vriendinnen gedaan en zelfsd hun zeiden het niet te weten, dus vermoedelijk vertaal ik op papier dingen anders als dat ik het zeg, ok ook hier zal ik wel weer een reactie op krijgen, so be it.

Maar deze dame gaat niet meer op zn smsjes in als ik die krijg, zoals ik al zei vind ik het prima om contact te hebben met een man voor vriendschap, bij deze twijfelde ik omdat ie dubbele signalen uitgeeft.. Ik zal nooit maar dan ook nooit een gezin uit elkaar rukken, heb ik nog nooit gedaan en zal ik nooit doen ook !!! maar het is me nu wel duidelijk, zeker nu ik mn eigen verhaal op papier terug lees ;)

Iedereen mag zn gal kwijt hier, prima hoor.Het is alleen soms niet leuk om te lezen omdat je serieus iets vraagt. Dit is totaal geen bericht om aandacht te krijgen, of bevestiging. Zoals veel vrouwen kunnen zijn, ben ook ik weleens naief en wil ik het goede alleen maar zien.. maar het is duidelijk.

Zo panter 308 dit is mijn reactie erop, ben benieuwd wat voor reacties ik nu weer krijg LOL
[quote]pris27 schreef op 25 mei 2011 @ 07:30:

Ok Ok duidelijk ))

(...) [quote]

Zo TO, gelukkig maar ben ik blij om. Tja LOL he!?

Ik geloof best dat je geen gezinnen uit elkaar wilt rukken (dat is een andere discussie ook, en daar heb ik niks over beweerd)...

Ik hoop alleen van harte dat je er wat van opsteekt en dat gevoel krijg ik niet als ik je laatste reactie lees. Je weet toch allang wat zijn intenties zijn als plots zijn hand zich op je been beweegt? Daar valt toch niets over te 'twijfelen'...
Hahahahaha, jij moest meerijden omdat hij de weg in de buurt van vriendin niet kent?? Ik mag toch aannemen dat zij dat wel weet?? Man o man...

En 'jij vraagt je af waarom hij met je uit eten wilt terwijl hij getrouwd is'.
quote:Hunniebunnie schreef op 25 mei 2011 @ 09:56:

Hahahahaha, jij moest meerijden omdat hij de weg in de buurt van vriendin niet kent?? Ik mag toch aannemen dat zij dat wel weet?? Man o man...

En 'jij vraagt je af waarom hij met je uit eten wilt terwijl hij getrouwd is'.

Precies, dat soort dingen. En zo kunnen we in kringetjes blijven doorgaan. Tegenstrijdigheid alom...

"LOL" ?
...
anoniem_63edfd8526a1c wijzigde dit bericht op 25-05-2011 10:07
Reden: niet goed gelezen
% gewijzigd
quote:batwom schreef op 25 mei 2011 @ 00:41:

Ha, ha inderdaad.

En die sms-jes maar blijven beantwoorden.
Ik zou het contact laten afkoelen, niet zelfs smsn-en en geen vragen stellen over zijn relatie (wat kan jou dat schelen?!)

Zo denkt ie dat je hem wel ziet zitten.

Zijn relatie is ok zegt hij dus je dient als opvang voor verveling, gezelligheid e.d.

Ik zou er voor passen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven