touche eclat
vrijdag 20 mei 2011 om 22:03
Ik heb altijd vrij donkere kringen onder mijn ogen en die wil ik graag af en toe wegwerken. Nu hoor ik al jaren over de touche eclat.
Gebruik je dit met foundation enzo of is het alleen de TE en dan een poedertje?
Ik zoek dus eigenlijk iets voor onder mijn ogen en ooghoeken zonder dat je foundation moet gebruiken. Poeder is nog oke, maar ik wil niet zo'n heel masker.
Wat adviseren jullie mij?
Gebruik je dit met foundation enzo of is het alleen de TE en dan een poedertje?
Ik zoek dus eigenlijk iets voor onder mijn ogen en ooghoeken zonder dat je foundation moet gebruiken. Poeder is nog oke, maar ik wil niet zo'n heel masker.
Wat adviseren jullie mij?
zondag 22 mei 2011 om 12:19
quote:Kikkerrr schreef op 22 mei 2011 @ 07:22:
[...]
Als ik naar de foto kijk (is het jouw arm?) dan zou het nr 1 moeten worden. De TE moet een tintje lichter zijn dan je eigen huid.
Maar laat het opsmeren in de winkel en dan wel op je gezicht. Veel mensen testen op hun hand of de binnenkant van hun arm. Maar dit kan toch nog wel afwijken van je gezichtskleur. Dat zou zonde zijn want zo goedkoop is het smeerseltje ook weer niet.Nee dat is niet mijn arm, ik ga het bij nader inzien idd toch ook in de winkel testen. Geen zin in een miskoop nee!
[...]
Als ik naar de foto kijk (is het jouw arm?) dan zou het nr 1 moeten worden. De TE moet een tintje lichter zijn dan je eigen huid.
Maar laat het opsmeren in de winkel en dan wel op je gezicht. Veel mensen testen op hun hand of de binnenkant van hun arm. Maar dit kan toch nog wel afwijken van je gezichtskleur. Dat zou zonde zijn want zo goedkoop is het smeerseltje ook weer niet.Nee dat is niet mijn arm, ik ga het bij nader inzien idd toch ook in de winkel testen. Geen zin in een miskoop nee!
zondag 22 mei 2011 om 12:22
zondag 22 mei 2011 om 22:36
Een vraag. Ik kan ivm astma en daardoor reactie op geurtjes, niet binnen bij Douglas, Ici Paris of een dergelijke winkel. Binnen 1 minuut zitten mijn luchtwegen dan dicht. Maar Touche Eclat lijkt me wel een goed / fijn product. Iemand tips waar ze het ook verkopen (dat ik dus kan testen), zonder dat er parfum verkocht wordt? Via internet is geen optie, want dan kan ik niet testen welke kleur ik moet hebben. Dus; iemand tips?
maandag 23 mei 2011 om 23:05
quote:Lorelay schreef op 23 mei 2011 @ 08:36:
Wat een reacties alweer zeg!
Wil vanmiddag of morgen even kijken voor de TE, maarre mijn Frans isnie zo best hoe spreek je het uit? Tutsj eclah ofzo? En niet lachen he, hahaha
Pff...
die meiden in Douglas zijn vast niet slimmer.
Kan jou het verotten hoe je het uitspreekt!!
Wat een reacties alweer zeg!
Wil vanmiddag of morgen even kijken voor de TE, maarre mijn Frans isnie zo best hoe spreek je het uit? Tutsj eclah ofzo? En niet lachen he, hahaha
Pff...
die meiden in Douglas zijn vast niet slimmer.
Kan jou het verotten hoe je het uitspreekt!!
dinsdag 24 mei 2011 om 23:11
Tip: koop hem niet te licht, want dan zie je er uit alsof je net terug bent van skivakantie inclusief witte kringen onder je ogen. (sprak Lindec uit eigen ervaring.... )
Ik heb de Correcting Concealer van Bourjois. Lang niet zo duur als de TE (heb ik ook gehad, maar vond die te vloeibaar). Is prima spul wat mij betreft!
Ik heb de Correcting Concealer van Bourjois. Lang niet zo duur als de TE (heb ik ook gehad, maar vond die te vloeibaar). Is prima spul wat mij betreft!
donderdag 19 juli 2012 om 16:08
Ik up even dit topic, zoek ook een 'spul'.
Ik heb heel lang hetzelfde spul van bodyshop gehad, heel licht, heel vloeibaar, (het was echt voor kringen, je kon er bijv geen puistje mee wegwerken). Weet niet meer hoe het heette en of Bodyshop nog iets dergelijks heeft tegenwoordig.
Ga zo alles lezen maar mijn budget is toch wel max 20 euro. En heb voorkeur voor iets waarvan ik eerst een testertje kan krijgen.
Ik heb heel lang hetzelfde spul van bodyshop gehad, heel licht, heel vloeibaar, (het was echt voor kringen, je kon er bijv geen puistje mee wegwerken). Weet niet meer hoe het heette en of Bodyshop nog iets dergelijks heeft tegenwoordig.
Ga zo alles lezen maar mijn budget is toch wel max 20 euro. En heb voorkeur voor iets waarvan ik eerst een testertje kan krijgen.