Het theehuis
woensdag 16 januari 2008 om 14:48
quote:Kess schreef op 16 januari 2008 @ 14:33:
[...]
Ik zie gewoon voor me hoe je daar zit, strak van de spanning, en dan wordt er door wildvreemde mensen over jouw situatie gepraat en daar gááááá je. Heel begrijpelijk. Maar precies ook wat je zegt: Heel Erg! Das toch ongeveer het laatste wat je moet doen tijdens sollicitatie. En dan ondertussen er wel gewoon mee weg komen. Haha, ja zo ongeveer. Maar ik vond het meer een scene uit een B-film
[...]
Ik zie gewoon voor me hoe je daar zit, strak van de spanning, en dan wordt er door wildvreemde mensen over jouw situatie gepraat en daar gááááá je. Heel begrijpelijk. Maar precies ook wat je zegt: Heel Erg! Das toch ongeveer het laatste wat je moet doen tijdens sollicitatie. En dan ondertussen er wel gewoon mee weg komen. Haha, ja zo ongeveer. Maar ik vond het meer een scene uit een B-film
woensdag 16 januari 2008 om 14:50
Het waren 2 mannen en een vrouw en die vrouw keek heul chagerijnig toen ze binnenkwam. Maar merkwaardigerwijs (wát een fucking mooi woord is dat! ) was zij daarna heel vrolijk, alle 3 trouwens wel. Er werden allemaal grapjes gemaakt enzo. Dus mischien was het hele plan om mij aan het huilen te maken? Mischien wilen ze alleen maar huillies aannemen? Hmmmmmm..... *denkt even na over deze complottheorie*
Hé Moon, ik wil best je handje komen vasthouden maar wat schuift dat?
Hé Moon, ik wil best je handje komen vasthouden maar wat schuift dat?
woensdag 16 januari 2008 om 15:27
Moon en Pep idd huillies
Pep, die mensen willen gewoon elke dag minstens 5 uitkeringstrekkers aan het huilen maken, daarna zijn ze weer blij
En minder forummen is niet echt te merken nee. Maar huis is schoon, baby tevreden, administratie op orde, booschappen binnen en verder heb ik even geen leven, dus mag ik forummen
Pep, die mensen willen gewoon elke dag minstens 5 uitkeringstrekkers aan het huilen maken, daarna zijn ze weer blij
En minder forummen is niet echt te merken nee. Maar huis is schoon, baby tevreden, administratie op orde, booschappen binnen en verder heb ik even geen leven, dus mag ik forummen