Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

He maar Pep, krijg je wel centjes enzo?

Jankie

Maar juist goed misschien? Was het een man? Die kunnen niet tegen huilende vrouwen

Grappig wel, zei net tegen collega tief op huilie en hij begreep er niks van
quote:Kess schreef op 16 januari 2008 @ 14:33:

[...]

Ik zie gewoon voor me hoe je daar zit, strak van de spanning, en dan wordt er door wildvreemde mensen over jouw situatie gepraat en daar gááááá je. Heel begrijpelijk. Maar precies ook wat je zegt: Heel Erg! Das toch ongeveer het laatste wat je moet doen tijdens sollicitatie. En dan ondertussen er wel gewoon mee weg komen. Haha, ja zo ongeveer. Maar ik vond het meer een scene uit een B-film
Het waren 2 mannen en een vrouw en die vrouw keek heul chagerijnig toen ze binnenkwam. Maar merkwaardigerwijs (wát een fucking mooi woord is dat! ) was zij daarna heel vrolijk, alle 3 trouwens wel. Er werden allemaal grapjes gemaakt enzo. Dus mischien was het hele plan om mij aan het huilen te maken? Mischien wilen ze alleen maar huillies aannemen? Hmmmmmm..... *denkt even na over deze complottheorie*

Hé Moon, ik wil best je handje komen vasthouden maar wat schuift dat?
Geen centen. Met behoud van uitkering. Jaja
moet je een kat? Heb er 6
Nee. Heb 3 katten gehad en heb ze allemaal in moeten laten slapen Dus doe maar niet
ow een hond dan...heb er 1. Wel stiekem wil niet dat manlief erachter komt.
Pep, per wanneer kun je beginnen? Zodra opvang voor Wupke rond is?
Loretta is De Mol. Punt.
Nee honden vinnik niet leuk. Cash wil ik. Show me the moneeeeeeeeeejjjjj!
Jep Kess. Maar mensen bij overkoepelende organisatie van zowel gastouderbureau als kdv "zijn er niet", er staat gewoon een antwoordapparaat aan! Weird...
money....Keniaans? Dominicaans? harde euro's... daar heb ik er nog 5 van in de portmetniks
trouwens onze hond ik heel leuk. Hij heet Odin, is een Mechelaar, dus een Belg en zo gedraagt hij zich ook.
Neenee, geen hond en ook geen Monopolygeld gewoon keiharde euries en anders doe je het maar in je eentje
tja daar zal het toch wel op uitdraaien.
Ik heb naast reactie op Eow nog een leuk nieuwtje in de NS gepleurd!
quote:Mooncatcher schreef op 16 januari 2008 @ 15:06:

trouwens onze hond ik heel leuk. Hij heet Odin, is een Mechelaar, dus een Belg en zo gedraagt hij zich ook.

Nahja seg.

Voel me trouwens heulemaal niet aangesproken ofsow.
Ik raak steeds niet verder bijgelezen dan de laatste 4 berichten hier. Die kinderen van mij zijn zo'n ongelofelijke aandachtstrekkers.

Doe straks wel nieuwe poging.
ghehehehe ook niet doen hoor. Ben jij Vlaams dan? Nooit geweten. Je gebruikt niet subiet enzo hahaha.
Luna is onze huisbelg en reservelimbo
quote:Mooncatcher schreef op 16 januari 2008 @ 15:14:

ghehehehe ook niet doen hoor. Ben jij Vlaams dan? Nooit geweten. Je gebruikt niet subiet enzo hahaha.Subiet zeg ik niet, wel 'seffens', wat op hetzelfde neerkomt.
Seffens?
Moon en Pep idd huillies

Pep, die mensen willen gewoon elke dag minstens 5 uitkeringstrekkers aan het huilen maken, daarna zijn ze weer blij

En minder forummen is niet echt te merken nee. Maar huis is schoon, baby tevreden, administratie op orde, booschappen binnen en verder heb ik even geen leven, dus mag ik forummen
Subiet zeggen 'wij uut het oosten' ook heur!
Seffens dialect zeker?
kind slaapt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven