stylingtips?
woensdag 25 mei 2011 om 17:16
Hoi Hoi,
Ik heb een beige achtige jurkje gekocht, maar nou weet ik niet wat voor kleur vestje ik erop moet doen. Heb er helaas geen foto van kunnen vinden.
Verder hetzelfde als dit jurkje
http://www.sustilo.nl/store/product-inf ... d3248.html
tips anyone?!
Ik heb een beige achtige jurkje gekocht, maar nou weet ik niet wat voor kleur vestje ik erop moet doen. Heb er helaas geen foto van kunnen vinden.
Verder hetzelfde als dit jurkje
http://www.sustilo.nl/store/product-inf ... d3248.html
tips anyone?!
woensdag 25 mei 2011 om 17:23
Ik zou een camel-kleurig vestje doen, als je een zachtere creme kleur doet dan is het contrast met het bovenstuk vh jurkje te schril/groot (ga daar dus niet voor)!
Ook een zwart jasje erop Niet doen (zwart en blauw = een ijzeren wet hier in Italie dat het nooit samen gedragen mag worden).
Ps vergeet niet een huidskleurige BH onder het witte bovenstuk te dragen!
Ook een zwart jasje erop Niet doen (zwart en blauw = een ijzeren wet hier in Italie dat het nooit samen gedragen mag worden).
Ps vergeet niet een huidskleurige BH onder het witte bovenstuk te dragen!
woensdag 25 mei 2011 om 17:28
quote:Virginia_38 schreef op 25 mei 2011 @ 17:25:
Zelfde kleur als het ceintuurachtige stuk in het midden, cognac kleurig?
En als reactie op bellaroma, zwart en jeans (blauw) gaan anders toch prima samen?
cognac/camel kleur is dus top!
@Virginia Nope, sorry. Wellicht in NL, maar hier in IT kan het echt niet (heb er ook nog nooit iemand in zien lopen qua kleurcombi). Maar goed, iedereen heeft een andere opvatting/mening wat wel en niet kan! (ik volg nu de mode hier, en heb een hoop geleerd moet ik zeggen! )
Zelfde kleur als het ceintuurachtige stuk in het midden, cognac kleurig?
En als reactie op bellaroma, zwart en jeans (blauw) gaan anders toch prima samen?
cognac/camel kleur is dus top!
@Virginia Nope, sorry. Wellicht in NL, maar hier in IT kan het echt niet (heb er ook nog nooit iemand in zien lopen qua kleurcombi). Maar goed, iedereen heeft een andere opvatting/mening wat wel en niet kan! (ik volg nu de mode hier, en heb een hoop geleerd moet ik zeggen! )