Hip zwanger! Help!
woensdag 25 mei 2011 om 21:08
Ben nu ondertussen alweer 7 maanden zwanger en al maanden op zoek naar een hippe jeans. Wil er graag een met scheuren erin. Dat zie je nu overal maar als je zwanger bent is het een ramp zo'n hippe broek te vinden. Iemand leuke adresjes of een idee waar ik een gescheurde jeans kan halen waar ik met mijn zwangere lijf in pas?? Enorm bedankt!
woensdag 25 mei 2011 om 23:13
woensdag 25 mei 2011 om 23:19
http://www.jeansbox.nl/da ... sitie-jeanslegging-2.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 26 mei 2011 om 09:11
Ik weet niet welke maat je draagt maar ik heb er twee liggen die ik wel wil verkopen. Scheelt je weer geld voor die laatste twee maanden. Het zijn broeken in maat 36/38, eentje van Mamalicious en eentje van River Island. Beide met scheuren uiteraard . River Island heeft trouwens meer hippe zwangerschapskleding, een klein hoekje in de winkel in Amsterdam. Fijne zwangerschap verder!
donderdag 26 mei 2011 om 09:22
donderdag 26 mei 2011 om 13:13
donderdag 26 mei 2011 om 13:20
Als de winkels er vol mee hangen dan is het verre van hip.... dan is het aangekomen bij de grote meute cq mainstream publiek.
Vorig jaar is de gescheurde spijkerbroek inderdaad even in geweest (hoewel ik het toen ook vreselijk vond).... er zijn maar weinig mensen die zoiets met flair kunnen dragen.
De trendsetter signaleert de nieuwste mode, geeft er mede invulling aan en draagt haar uit. De ‘trendvolger’ aapt de trendsetter na. De trendvolger maakt daarbij veilige keuzes en kiest de meest draagbare en toch vlotte kleding. De trendvolger bevind zich niet in de ‘underground’, maar in de elite van de mainstream. Hij mikt op status en let daarbij op merknamen. Trendvolgers zijn misschien “hip” in de ogen van mensen die trager reageren; echte hipsters weten wel beter… zij zijn alweer op zoek naar de volgende gril. Intussen is door de selectie van trendvolgers duidelijk geworden wat de nieuwe mode, de nieuwe stijl is. Deze stijl is dan eigenlijk al niet meer hip en kan beter gekarakteriseerd worden als “fris” of “vlot”. Ondernemers en producenten pikken de vernieuwde mode in de mainstream op. Dan pas volgt de massa.
Vorig jaar is de gescheurde spijkerbroek inderdaad even in geweest (hoewel ik het toen ook vreselijk vond).... er zijn maar weinig mensen die zoiets met flair kunnen dragen.
De trendsetter signaleert de nieuwste mode, geeft er mede invulling aan en draagt haar uit. De ‘trendvolger’ aapt de trendsetter na. De trendvolger maakt daarbij veilige keuzes en kiest de meest draagbare en toch vlotte kleding. De trendvolger bevind zich niet in de ‘underground’, maar in de elite van de mainstream. Hij mikt op status en let daarbij op merknamen. Trendvolgers zijn misschien “hip” in de ogen van mensen die trager reageren; echte hipsters weten wel beter… zij zijn alweer op zoek naar de volgende gril. Intussen is door de selectie van trendvolgers duidelijk geworden wat de nieuwe mode, de nieuwe stijl is. Deze stijl is dan eigenlijk al niet meer hip en kan beter gekarakteriseerd worden als “fris” of “vlot”. Ondernemers en producenten pikken de vernieuwde mode in de mainstream op. Dan pas volgt de massa.
donderdag 26 mei 2011 om 20:20
Ik had een positie-skinnyjeans met scheuren van de h&m. Ik kon hem de laatste maand van mijn zwangerschap alleen niet meer in en ik vond jeans niet meer lekker zitten. Na de bevalling heb ik hem nog wel een paar keer aangehad, omdat ik nog niet gelijk mijn oude broeken aankon. Nog steeds niet trouwens...
donderdag 26 mei 2011 om 21:58
quote:missHK schreef op 26 mei 2011 @ 13:27:
Oke oke dan. Even overnieuw.
Hoi ik zoek een broek met scheuren, ik loop graag met de massa mee. Ben niet hip maar een trendvolger.
Dus als iemand weet waar die te koop zijn dan hoor ik het graag.
Ik ben zelf uitgeteld nu en snap heel goed dat je de puf nu niet hebt om trendsetter te zijn, wat volgens mij toch echt heel iets anders is dan je trendy kleden! Maar ja, behoor missch wel tot de grote meute
Oke oke dan. Even overnieuw.
Hoi ik zoek een broek met scheuren, ik loop graag met de massa mee. Ben niet hip maar een trendvolger.
Dus als iemand weet waar die te koop zijn dan hoor ik het graag.
Ik ben zelf uitgeteld nu en snap heel goed dat je de puf nu niet hebt om trendsetter te zijn, wat volgens mij toch echt heel iets anders is dan je trendy kleden! Maar ja, behoor missch wel tot de grote meute