Huidige partner

26-05-2011 14:20 82 berichten
Vanaf welke leeftijd zijn jullie met je huidige partner samen en hoe oud zijn jullie nu?

Ben benieuwd op welke leeftijd de partner gemiddeld gevonden wordt
Alle reacties Link kopieren
We waren 17 toen we verkering kregen. En we zijn nu 33.
Nou je zal erg verschillende antwoorden krijgen. Waarom wil je dat weten?

Iemand die nu 33 is en haar huidige partner op d'r 31e gevonden heeft, kan daarvoor op d'r 20e, 25e en 28e ook eerdere partners gevonden hebben.
Was 25, ben nu 27. Heb je niet zoveel aan he
Ik ben denk ik een jongeling hier op het forum, 22 jaar, ' maar' al wel sinds mijn 19e samen met vriend. Vriend was ook 19. Ruim 3 jaar een relatie en komend jaar samenwonen.

Tot nu toe geloof ik ook dat we aaaaaltijd samen blijven, maar zekerheid heb je nooit

Edit: En helemaal nu ik de theorie van TO's vriendin heb gelezen
Ik was 20,5 en nu 23,5 jaar
We waren beide 26. Zijn nu 34.
20 en 21 nu beide 29
quote:Prachtnaam schreef op 26 mei 2011 @ 14:24:

Nou je zal erg verschillende antwoorden krijgen. Waarom wil je dat weten?

Iemand die nu 33 is en haar huidige partner op d'r 31e gevonden heeft, kan daarvoor op d'r 20e, 25e en 28e ook eerdere partners gevonden hebben.Ja dat klopt. Ik had het er met iemand over, en zij was van mening dat als je een partner vind voor je 22e laten we zeggen, dat het dan geen kans van slagen heeft en dat het een hele kleine kans is dat dat de persoon is met wie je oud zal worden. Ik was het daar niet mee eens, dus ik was even benieuwd naar de ervaringen hier. Zij is van mening dat je pas iemand kan vinden die bij je past als je klaar bent met studeren en en tijdje werkt, omdat je dan pas weet wat je wilt.
Ik was 24 en nu 27
Beiden toen 26... nu 34/35
18 en 19, nu 20 en 21.
Ik was 25 en hij 32.

Nu ben ik 27 en hij 33.
Ik: toen 23, nu 36.

Hij: toen 30, nu 43.
Ik was 20, hij 19. We zijn nu 36 en 34.
quote:knagertje schreef op 26 mei 2011 @ 14:27:

[...]

Ja dat klopt. Ik had het er met iemand over, en zij was van mening dat als je een partner vind voor je 22e laten we zeggen, dat het dan geen kans van slagen heeft en dat het een hele kleine kans is dat dat de persoon is met wie je oud zal worden. Ik was het daar niet mee eens, dus ik was even benieuwd naar de ervaringen hier. Zij is van mening dat je pas iemand kan vinden die bij je past als je klaar bent met studeren en en tijdje werkt, omdat je dan pas weet wat je wilt.

Nou dan hoop ik maar dat jij gelijk hebt, dan heb ik namelijk meer kans om oud te worden met mijn huidige vriend

Ik was 20, mijn vriend 25. Nu 23 en 28.
Nou ja, hier komt dus zo'n totaal niet gemiddelde...

Mijn vriend is 38, ik ben 23. Toen we elkaar vonden was hij 37 en ik 22.
Hoop ook niet dat die theorie op gaat: toen 18 (ik) en 22, nu 26 en 30. Gaan komende zomer trouwen!
Ik was 21 en hij was 23.

Nu ben ik 32 en hij 33.
Toen we erlkaar leerden kennen was ik 17 en hij 27. Toen we wat kregen was ik 18 en hij 28. Nu ben ik 28 en hij 38, zijn 3 jaar terug getrouwd, en hebben een zoontje van 2,5.
quote:knagertje schreef op 26 mei 2011 @ 14:27:

[...]

Ja dat klopt. Ik had het er met iemand over, en zij was van mening dat als je een partner vind voor je 22e laten we zeggen, dat het dan geen kans van slagen heeft en dat het een hele kleine kans is dat dat de persoon is met wie je oud zal worden. Ik was het daar niet mee eens, dus ik was even benieuwd naar de ervaringen hier. Zij is van mening dat je pas iemand kan vinden die bij je past als je klaar bent met studeren en en tijdje werkt, omdat je dan pas weet wat je wilt.En mensen die niet gestudeerd hebben die blijven dan hun leven lang alleen?
ik 27 hij 22

nu ik 29 hij 24
Life is a fairytale told by an idiot
quote:justme27 schreef op 26 mei 2011 @ 14:38:

[...]

En mensen die niet gestudeerd hebben die blijven dan hun leven lang alleen? Haha nee, dat was een voorbeeld natuurlijk. Als je niet hebt gestudeerd ook na school en een tijdje werk enz.
We leerden elkaar kennen toen we beide 20 waren en we zijn nu 49.

Het kan dus wel
Toen: ik-30 hij-26

Nu: ik-41 hij-37
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven