Het Kasteel
dinsdag 28 december 2010 om 09:02
Jonkvrouwen! Wees welkom!
http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg
Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.
Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
woensdag 25 mei 2011 om 10:25
woensdag 25 mei 2011 om 12:13
donderdag 26 mei 2011 om 07:54
Gaat ie weer een beetje, Suup?
Een meisje erbij! Gefeli, D!
Ja, rust hier. Niet in huize Marge hoor: hier gaat een meisje op schoolreis, is het een beetje een rommeltje omdat ik de speelkamer heb veranderd, met nieuwe kast enzo maar dat moet nog een beetje een weg vinden dus staat er och nog allemaal zooi overal in huis
Koffie!
Een meisje erbij! Gefeli, D!
Ja, rust hier. Niet in huize Marge hoor: hier gaat een meisje op schoolreis, is het een beetje een rommeltje omdat ik de speelkamer heb veranderd, met nieuwe kast enzo maar dat moet nog een beetje een weg vinden dus staat er och nog allemaal zooi overal in huis
Koffie!
donderdag 26 mei 2011 om 09:26
Heel erg stuiter. Ik word zo blij van zo'n blij bekkie met mega-fietsenrek, knuffelend met haar beste vriendinnetje, huppelend naar de bus.
Die twee meiden zijn zo'n beetje aan elkaar vast gegroeid. Hebben gister de hele middag gespeeld, en het eerste wat ze vanmorgen deden toen ze elkaar zagen was minutenlang knuffelen. Omdat ze elkaar zo gemist hebben. Is heel erg lief, maar ook een beetje tè. Denk ik.
Zoon zwaaide Dochter uit en was zoooo trots dat ie een zusindebus had
Koffie!
Die twee meiden zijn zo'n beetje aan elkaar vast gegroeid. Hebben gister de hele middag gespeeld, en het eerste wat ze vanmorgen deden toen ze elkaar zagen was minutenlang knuffelen. Omdat ze elkaar zo gemist hebben. Is heel erg lief, maar ook een beetje tè. Denk ik.
Zoon zwaaide Dochter uit en was zoooo trots dat ie een zusindebus had
Koffie!
donderdag 26 mei 2011 om 09:44
Volgens mij hoort dat bij de leeftijd Marge, waait wel weer over. Oh en zoon
Ja meer koffie!
Ik ben druk bezig met uitwerken interview voor stamkroegblad, en straks heb ik eerste keer interviewklusje voor artistieke kennis van Darly. Het is voor hem ook voor het eerst dat hij een interview uitbesteedt, dus hij vindt het ook nog wel spannend, hoop dat het goed gaat en mijn nieuwe digitale recorder het blijft doen en zo.
Ja meer koffie!
Ik ben druk bezig met uitwerken interview voor stamkroegblad, en straks heb ik eerste keer interviewklusje voor artistieke kennis van Darly. Het is voor hem ook voor het eerst dat hij een interview uitbesteedt, dus hij vindt het ook nog wel spannend, hoop dat het goed gaat en mijn nieuwe digitale recorder het blijft doen en zo.