Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 16 januari 2008 om 17:25
quote:Xander68 schreef op 16 januari 2008 @ 17:11:
Je weet niet wat je mist hoor...Xan is heel subtiel en zachtaardig
Vind dat Xan dat eerst es even moet bewijzen
Grrrr delete net per ongeluk 'n Hyves-krabbel (prinses duidelijk beetje dom in Hyves-opzicht, want ook al bijna draadloze muis vermoord door worstelen met Hyvesachtergrondje).
Nietttttt te geloven gewoon... zojuist belt er NOG een keer een KPN-mannetje om te vragen of ik wel tevreden ben met m'n abonnement, want bladerbladerblaaaa.... 'k Zei: 'misschien kun je het even aan je collega vragen, want ik heb twee uur geleden al verteld dat ik tevreden ben en dat ik JULLIE wel bel als ik iets wil veranderen', waarop irri-mannetje zei: 'u hoeft niet zo geirriteerd te doen mevrouwtje'. MevrouwTJE?!?!?!?
Je weet niet wat je mist hoor...Xan is heel subtiel en zachtaardig
Vind dat Xan dat eerst es even moet bewijzen
Grrrr delete net per ongeluk 'n Hyves-krabbel (prinses duidelijk beetje dom in Hyves-opzicht, want ook al bijna draadloze muis vermoord door worstelen met Hyvesachtergrondje).
Nietttttt te geloven gewoon... zojuist belt er NOG een keer een KPN-mannetje om te vragen of ik wel tevreden ben met m'n abonnement, want bladerbladerblaaaa.... 'k Zei: 'misschien kun je het even aan je collega vragen, want ik heb twee uur geleden al verteld dat ik tevreden ben en dat ik JULLIE wel bel als ik iets wil veranderen', waarop irri-mannetje zei: 'u hoeft niet zo geirriteerd te doen mevrouwtje'. MevrouwTJE?!?!?!?
Peas on earth!
woensdag 16 januari 2008 om 18:57
woensdag 16 januari 2008 om 19:03
woensdag 16 januari 2008 om 19:07
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 januari 2008 @ 19:03:
Prinses moet daarbij WEL opmerken dat ze RP-soldaat er best heel appetijtelijk uit vond zienquote:Vleermuis28 schreef op 16 januari 2008 @ 19:03:
Vraagt zich nu af of Prinses daarmee bedoeld dat Millitair lelijk is en daarom met ogen dicht moet zoenen
Nee dus
quote:Vleermuis28 schreef op 16 januari 2008 @ 19:04:
Vleer zal even zeggen wat haar puntjes van kritiek waren
hij heb rare ogen en rossig haar
Vleer overdrijft echt maaaaaaaaateloos.....
Prinses moet daarbij WEL opmerken dat ze RP-soldaat er best heel appetijtelijk uit vond zienquote:Vleermuis28 schreef op 16 januari 2008 @ 19:03:
Vraagt zich nu af of Prinses daarmee bedoeld dat Millitair lelijk is en daarom met ogen dicht moet zoenen
Nee dus
quote:Vleermuis28 schreef op 16 januari 2008 @ 19:04:
Vleer zal even zeggen wat haar puntjes van kritiek waren
hij heb rare ogen en rossig haar
Vleer overdrijft echt maaaaaaaaateloos.....
Peas on earth!
woensdag 16 januari 2008 om 19:32
quote:Vleermuis28 schreef op 16 januari 2008 @ 19:11:
Vleer wil de perfecte man ..
Vleer gaat moment van bezinning houden
Vleer moet inderdaad bezinnen... maar vooral bezinnen of eisenpakket wel realistisch is
Prinses gaat Vleer nu even streng toespreken en zegt: De perfecte man bestaat niet! Vleer is ook niet perfect, en het is dus niet redelijk om een perfecte man te eisen. Als je dat wel wilt... prima... blijf bij je eisenlijstje, maar stay single forever.... Vleer moet beetje realistischer worden en niet meteen afhaken bij verkeerde kleur ogen, haar of halve kilo teveel of te weinig...
Vleer wil de perfecte man ..
Vleer gaat moment van bezinning houden
Vleer moet inderdaad bezinnen... maar vooral bezinnen of eisenpakket wel realistisch is
Prinses gaat Vleer nu even streng toespreken en zegt: De perfecte man bestaat niet! Vleer is ook niet perfect, en het is dus niet redelijk om een perfecte man te eisen. Als je dat wel wilt... prima... blijf bij je eisenlijstje, maar stay single forever.... Vleer moet beetje realistischer worden en niet meteen afhaken bij verkeerde kleur ogen, haar of halve kilo teveel of te weinig...
Peas on earth!