Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!

donderdag 26 mei 2011 om 16:55
Sterker nog, de laatste uitzending was al voor gisteren opgenomen. Sindsdien heeft Oprah zich gestort op het vingerbreien. Ze maakt momenteel als verrassing een Ipod-hoesje voor Stedman. Echt mooi om te zien hoe ze nog gewoon van kleine dingen kan genieten. Vingerbreien. Zo gewoon gebleven. Geweldig.

donderdag 26 mei 2011 om 22:37
Zeker spreekt het aan Leo, we hebben een breiers, klossers, spinners en wevers groep die tweewekelijks bij elkaar komt. Sandy (yep, Shiley Maclaine) en ik organiseren dat. Ziehier onze webpage, kan je je mooi inschrijven voor de zomeractiviteiten als je hier bent. Tijdens het kantklossen vertel ik natuurlijk uitgebreid over ditchslemping, pantsskirts en sweathuts. Tot nu toe vinden ze het vooral vermakelijke verhalen en zie ik het ze zelf nog niet zo doen. Maar bekend maakt bemind, dus ik blijf vertellen.

dinsdag 28 juni 2011 om 19:18
Meiden, ik ben helemaal opgewonden! En dát is lang geleden kan ik jullie vertellen!
Wat is het geval?
Het geval is dat we een zusterorganisatie hebben!
In Enkhuizen, jáwél!
http://www.beo-enkhuizen. ... 4&func=view&catid=8&id=27
Kijk nu toch eens.....is het niet prachtig?
BEO's all over the place, ik ben ontroerd.....
Wat is het geval?
Het geval is dat we een zusterorganisatie hebben!
In Enkhuizen, jáwél!
http://www.beo-enkhuizen. ... 4&func=view&catid=8&id=27
Kijk nu toch eens.....is het niet prachtig?
BEO's all over the place, ik ben ontroerd.....

dinsdag 28 juni 2011 om 19:22
En dit is helemaal het sumum!
http://www.huizenzoeker.n ... lo/de-beo-78/details.html
Meiden, er is een stráát naar ons genoemd!
http://www.huizenzoeker.n ... lo/de-beo-78/details.html
Meiden, er is een stráát naar ons genoemd!

woensdag 29 juni 2011 om 09:47
Er bestaat zelfs een medicament voor mensen die niks van de BEO moeten hebben: BEO-immuun. Ik denk dat het inhoudt dat na het slikken van zo'n pil al het BEO-eske buiten je blikveld blijft.
Moeten we trouwens een vriendschappelijke uitwisseling met onze zusters in Enkhuizen op touw zetten? Of gaan we juist voor een battle of the BEO's?
Moeten we trouwens een vriendschappelijke uitwisseling met onze zusters in Enkhuizen op touw zetten? Of gaan we juist voor een battle of the BEO's?

donderdag 30 juni 2011 om 11:09
Precies, Star. Ik denk dat het heel belangrijk is om meer naar de overeenkomsten te kijken dan naar de verschillen. Want dat is waar mensen elkaar vinden. Het leven kan zo prachtig zijn als we wat meer begrip voor elkaar opbrengen en oog hebben voor wat ons bindt.
Ik voel trouwens het begin van van een internationale BEO-beweging opkomen. Enkhuizen, Peru... Ik schudt zo even uit mijn mouw: Botswana, Tadzjikistan, Amersfoort... En waar er nog geen BEO is, daar gaan we dan op Missie op Het Woord te verkondigen.
Ik voel trouwens het begin van van een internationale BEO-beweging opkomen. Enkhuizen, Peru... Ik schudt zo even uit mijn mouw: Botswana, Tadzjikistan, Amersfoort... En waar er nog geen BEO is, daar gaan we dan op Missie op Het Woord te verkondigen.

donderdag 30 juni 2011 om 15:50
Elynn, het spuug loopt me met bakken tegelijk de mond in, wat een goed idee! Een soort moderne kruistocht.....voor de BEO, ik denk dat ik meteen een twitteraccount open om het nieuws wereldkundig te maken.
Als de paus twittert, waarom de BEO dan niet?
Bij de weg, mooi, die overeenkomsten tussen Peru en Enkhuizen. Wat is de wereld toch eigenlijk klein he?
Ik heb deze gebreid, voor de aaipet.
Als de paus twittert, waarom de BEO dan niet?
Bij de weg, mooi, die overeenkomsten tussen Peru en Enkhuizen. Wat is de wereld toch eigenlijk klein he?
Ik heb deze gebreid, voor de aaipet.
donderdag 30 juni 2011 om 16:44
Ik heb net trouwens even naar de tweets van Benedictus XVI gekeken. Poeh, de goede man twittert dat het een lieve lust is. Daar kan menig atheïstische jongeling een puntje aan zuigen. En ik zag op een foto dat hij een Ipad heeft.
Misschien is het (marketing-communicatie-technisch) slim om 'm een zelfgebreid hoesje te sturen. Dan kan hij ons met Pasen mooi vanaf zijn Vaticaanse balkon bedanken: "Lieeeve frouwen van die Beo, bedaaankt voor die hoesje." De hele wereld kijkt daarnaar. Leuk staaltje gratis reclame.
Misschien is het (marketing-communicatie-technisch) slim om 'm een zelfgebreid hoesje te sturen. Dan kan hij ons met Pasen mooi vanaf zijn Vaticaanse balkon bedanken: "Lieeeve frouwen van die Beo, bedaaankt voor die hoesje." De hele wereld kijkt daarnaar. Leuk staaltje gratis reclame.
donderdag 30 juni 2011 om 20:10
Ik heb mijn huur hier opgezegd en de llama's hebben een nieuw thuis gevonden bij Ophra. Ze is gek met ze. Zodra Ophra de fijne kneepjes van het llamamelkkarnen onder de knie heeft, kom ik weer naar Nederland!!!
Heerlijk om te zien hoe die vrouw los komt sinds ze zich heeft aangesloten bij de Beo!
Als het even meezit, kom ik dus vanaf nu weer gewoon naar de bijeenkomsten.
Ik kreeg trouwens een fikse rekening voor de cursus Darmflora-schikken, terwijl ik die zelf ga geven. Kan iemand daar even naar kijken?
Heerlijk om te zien hoe die vrouw los komt sinds ze zich heeft aangesloten bij de Beo!
Als het even meezit, kom ik dus vanaf nu weer gewoon naar de bijeenkomsten.
Ik kreeg trouwens een fikse rekening voor de cursus Darmflora-schikken, terwijl ik die zelf ga geven. Kan iemand daar even naar kijken?

donderdag 30 juni 2011 om 22:34
Goed idee Elynn, ik sla meteen aan het breien voor Ben XVI!
Praat hij ook zoals Johan voor hem? Bedááánkt vor die blúúmen en zo?
Wat een feest dat je terugkomt Yet!
Schiet Oprah al een beetje op met haar llamalessen? Laat je Dalai ook bij haar?
Ze heeft in ieder geval tijd zat om te leren llamaschilderen en karnen nu ze met de VUT is!
Ik kijk wel even naar die factuur.
Wel betalen gewoon hoor, meer dan er naar kijken kan ik ook niet namelijk.
Praat hij ook zoals Johan voor hem? Bedááánkt vor die blúúmen en zo?
Wat een feest dat je terugkomt Yet!
Schiet Oprah al een beetje op met haar llamalessen? Laat je Dalai ook bij haar?
Ze heeft in ieder geval tijd zat om te leren llamaschilderen en karnen nu ze met de VUT is!
Ik kijk wel even naar die factuur.
Wel betalen gewoon hoor, meer dan er naar kijken kan ik ook niet namelijk.