De Bachelor op rtl4
donderdag 26 mei 2011 om 22:17
Hij slist ook een beetje, of in ieder geval heeft ie iets raars met zijn mond.
Kan ie ook niks aan doen. Maar nee, zou niet op hem vallen. vind het een gladjanus..
Die Emily is mooi inderdaad, maar ze komt niet sympathiek over. Dat viel me eerder al op bij 1 van de rozenceremonies. Een bepaalde blik/uitstraling die ze heeft.
Die Chantal vond ik echt niet goed snik, dacht meteen aan een bepaalde stoornis..
Of emotioneel niet goed ontwikkeld. Dat afscheid dan, wat laat je je dan kennen
Zal die blog nog even lezen.
Kan ie ook niks aan doen. Maar nee, zou niet op hem vallen. vind het een gladjanus..
Die Emily is mooi inderdaad, maar ze komt niet sympathiek over. Dat viel me eerder al op bij 1 van de rozenceremonies. Een bepaalde blik/uitstraling die ze heeft.
Die Chantal vond ik echt niet goed snik, dacht meteen aan een bepaalde stoornis..
Of emotioneel niet goed ontwikkeld. Dat afscheid dan, wat laat je je dan kennen
Zal die blog nog even lezen.
donderdag 26 mei 2011 om 22:47
donderdag 26 mei 2011 om 23:11
quote:sweetmoon schreef op 26 mei 2011 @ 22:47:
Vind Emily helemaal niet mooi, ze heeft een rotkarakter waardoor ze een rotkop krijgt. Vind n Feline mooier door haar zachtaardige karakter. Uiteindelijk vallen mannen niet op van die uitsloofsters. God zo blij dat die Chantal weg is, wat een achterbaks wicht en zo dom. Tokkieuitstraling.
Feline heeft idd een zachtaardig karakter.
Lars is iets te glad en dat vind ik niet aantrekkelijk.
Vind Emily helemaal niet mooi, ze heeft een rotkarakter waardoor ze een rotkop krijgt. Vind n Feline mooier door haar zachtaardige karakter. Uiteindelijk vallen mannen niet op van die uitsloofsters. God zo blij dat die Chantal weg is, wat een achterbaks wicht en zo dom. Tokkieuitstraling.
Feline heeft idd een zachtaardig karakter.
Lars is iets te glad en dat vind ik niet aantrekkelijk.
vrijdag 27 mei 2011 om 09:35
Haha, heerlijk programma. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen hem leuk vindt eigenlijk.... of zal het iets met de omgeving en gratis vakantie te maken hebben?
Hij is niet lelijk opzich... maar mijn type zal het niet zijn.
En wat een dom mens die Chantal zeg... dan laat je je pas kennen als je zo weg gaat!
Hij is niet lelijk opzich... maar mijn type zal het niet zijn.
En wat een dom mens die Chantal zeg... dan laat je je pas kennen als je zo weg gaat!
vrijdag 27 mei 2011 om 10:34
Ik vind het wel vermakelijk.
En nee, Emmely vind ik verre van mooi.
Als je die valse slierten haren, en make up wegdenk, blijft er een spook over met scheve tanden, en een heel zuinig mondje.
En bijster slim is ze ook niet.
Vind Lenthe een beeldschoon kind, maar veuls te leuk voor Lars.
Dat dan weer wel
En nee, Emmely vind ik verre van mooi.
Als je die valse slierten haren, en make up wegdenk, blijft er een spook over met scheve tanden, en een heel zuinig mondje.
En bijster slim is ze ook niet.
Vind Lenthe een beeldschoon kind, maar veuls te leuk voor Lars.
Dat dan weer wel
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 27 mei 2011 om 10:50
vrijdag 27 mei 2011 om 11:27