Lelo vibrators & Willy

27-05-2011 16:01 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het in een totaal verkeerd topic gepost, dus ik open er maar even een nieuwe voor!

Ik heb eigenlijk 2 vragen...

Heeft iemand wel eens iets besteld via die site 'Willie'? Hun lelo vibrators zijn goedkoop (nou ja, ze zijn hartstikke duur, maar goedkoper dan elders) werkt die webshop een beetje?

(Dat is die site die reclame maakt hier op het forum.)

Wie heeft er sowieso ervaring met lelo vibrators, zijn ze net zo lekker als ze lijken? Ik ben vooral geïnteresseerd in de lelo iris of mss de lelo elise. Is het het geld waard?
anoniem_124965 wijzigde dit bericht op 27-05-2011 16:01
Reden: 't is willie ipv willy...
% gewijzigd
Haha, toch maar een topic erover geopend? . Nee, helaas, geen ervaring ermee.

Nu vind ik de naam van die site ook best dubieus klinken
De Lelo Elise is mijn beste vriendin!

Doen! Website ken ik niet.
Vertel meer Zaritee, hoe is die Elise? Is ie inderdaad 'fluisterstil'? Hoe is het formaat? Is hij groot genoeg, te groot, te klein? De Iris is dacht ik nog net ietsje groter. Kan je er je g-spot mee vinden? HOe zijn de verschillende trilstanden? Is de bediening praktisch? Hoe mooi is ie? Gaat de batterij lang mee? En... is ie écht beter dan de viebs van een euro of 30?
Dibbes, de naam van de site is inderdaad wel... wat zal ik ervan zeggen... .
quote:Zaritee schreef op 27 mei 2011 @ 16:13:

De Lelo Elise is mijn beste vriendin!

Als in 'daar doe ik gezellig een zonnig terrasje mee op een vrijdagmiddag?'
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mari: hij is lekker groot, stil, heeft heel veel standjes die makkelijk te wisselen zijn. Vind hem niet te groot en ja, ik vind hem beter dan mijn tot op de draad versleten tarzan. Het is even investeren, maar dan heb je ook wat. (alleen de verpakking is al leuk!) Mijn gspot vindt ze en doordat de intensiteit van trillen traploos kan worden ingesteld, is ze lekker... Heb alleen het nut van het tweede trilpunt nog niet helemaal gevonden.

Himalaya, dat niet. Maar ze laat me altijd de baas spelen, heeft alle tijd voor me, wil alles aan horen en beleeft heel veel plezier met mij. Betere vriendin kan je niet hebben toch?
En oh ja, de batterij gaat heel lang mee. En nee, ik heb geen aandelen
quote:Zaritee schreef op 27 mei 2011 @ 16:29:

Himalaya, dat niet. Maar ze laat me altijd de baas spelen, heeft alle tijd voor me, wil alles aan horen en beleeft heel veel plezier met mij. Betere vriendin kan je niet hebben toch?

Ik wil ook zo'n vriendin!

* heeft graag 100 euro over voor het investeren in een diepe vriendschap *
Himalaya, gewoon doen! Want als je haar even links laat liggen, raakt ze niet eens boos of teleurgesteld. Ze is er gewoon al-tijd! Fijn toch?!

Zaar wat ben je toch een heerlijk mens
A dirty mind is a joy forever
Dat klinkt goed, Zaritee! Waarom heb je voor de Elise gekozen en niet voor de Iris?

De Iris heeft ook verschillende trilprogramma's, hij is alleen net een beetje anders vormgegeven. (en 2 millimeter dikker, maar dat zal niet zoveel verschil uitmaken ).

Ik twijfel een beetje, vooral vanwege het prijsverschil, de iris is toch duidelijk wat goedkoper.

Iris:

http://www.willie.nl/voor ... tors/i_543-Lelo-Iris.aspx

Elise:

http://www.willie.nl/voor ... ors/i_647-Lelo-Elise.aspx
Mari, ik denk dat het verschil in het materiaal ook zit.
De 'Durex Play Inspiration" lijkt mij hetzelfde als de Elise, maar dan een stuk goedkoper.
Stewardess, die lijkt er inderdaad wel heel erg op!!

Ik vind het zo jammer dat je altijd zo goed moet zoeken naar maten van die dingen. Ik vind het formaat belangrijk! Ik wil daar niet naar moeten googlen, ik wil gewoon in één oogopslag zien hoe lang en dik zo'n ding is.
Mari, je kan ook nog altijd naar de winkel gaan!
Ik heb voor de elise gekozen omdat die helemasl glad is. Had voorheen ern vieb met ribbels en gleufjes. Voegde voor mij niks toe en was alleen maar ruk met schoonmaken. Elise is helemaal hard en glad, precies zoals ik het graag heb

Dolce, thanks
De review van de durex play inspiration is wel veel minder, als ik 't zo lees...
Is de batterij van de durex ook zo stil en gaat die ook zo lang mee? Want dat vind ik echt een pluspunt. Hoppa nachtje in het stopcontact en je hebt er weken plezier van.
Dolce, daar heb je een punt, in de winkel alles bekijken en dan online bestellen . Dat scheelt namelijk wel veel geld zeg!
Hij gaat 4 uur mee, vind ik lang genoeg;) Hij is stil, maar kan niet oordelen of hij stiller is dan de Lelo.
quote:mariposa_viva schreef op 27 mei 2011 @ 16:51:

Dolce, daar heb je een punt, in de winkel alles bekijken en dan online bestellen . Dat scheelt namelijk wel veel geld zeg!

Ik wil ook altijd even voelen hoe hard/zacht hij trilt.

En ja, dat voel je prima in je hand
ik heb meerdere malen iets besteld bij willie.nl. goede ervaring mee, snelle levering en heerlijke spullen!
en je kan aanvinken dat ze niet bij die nieuwsgierige buurvrouw bezorgen! Inderdaad snelle levering. Geen idee die vib!
Al paar keer wat besteld bij die site, kan niet anders zeggen dan prima. Snelle levering en nooit problemen gehad. Met de door jou genoemde viebs heb ik geen ervaring, heb wel een andere van ze, echt een koopje en super goed! En ze hebben echt een hoop, je kan je lol op!

Oftewel, je kan gerust wat bestellen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven