Bepaling Milf-gehalte

19-05-2011 23:43 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw met kort haar, tuinbroek, puisten en een bos okselhaar, borsten als theemutsen, en een hobbezak bipsheeft een milfgehalte van 0.03%.

Het milfgehalte van particia paay is erg hoog 75%

Linda de Mol is ook een topmilf.die geef ik 80%

Ik ben benieuwd welke bekende nl ers julllie een laag en hoog milfgehalte geven.

De winnaar geven we een the Ulimate Milf ttropy (en een neukbeurt van de TO)

De verliezer een rondleiding in een varkersstal
quote:Starshine schreef op 27 mei 2011 @ 06:44:

[...]

Ik pleit trouwens voor de termen WILF en MILF (resp woman en man I like to fuck) zijn we meteen af van dat gezemel over moeders/rijpere vrouwen)En van de vraag of de persoon in kwestie wel kinderen heeft he Starshine.
Je krijgt als man zijnde toch plaatsvervangende schaamte als mannen op zo'n manier over vrouwen denken en benoemen. Het is zo dom om over moeders die willen neuken te praten. Een vrouw is gewoon een dame, de een mooi de ander nog mooier en soms vindt je iemand niet mooi. Het is wat de natuur je heeft toebedeeld. Wat echt smerig is dat zijn van die mannen met van die buiken die over een pantalon hangen...bah en er niets aan willen doen.

Theo een ventje van 56 jaar, die gewoon van mens en dier houdt.
quote:theodoor schreef op 27 mei 2011 @ 11:49:

Je krijgt als man zijnde toch plaatsvervangende schaamte als mannen op zo'n manier over vrouwen denken en benoemen. Het is zo dom om over moeders die willen neuken te praten. Een vrouw is gewoon een dame, de een mooi de ander nog mooier en soms vindt je iemand niet mooi. Het is wat de natuur je heeft toebedeeld. Wat echt smerig is dat zijn van die mannen met van die buiken die over een pantalon hangen...bah en er niets aan willen doen.

Theo een ventje van 56 jaar, die gewoon van mens en dier houdt.Zonder een overhangend buikje neem in aan?
Inderdaad zonder. Maar wel eens gehad totdat ik mijzelf terug zag op een foto. Van 103 naar 64 kan je weer gewoon je veters knopen
@theodoor maar die 'datwelja' is dan ook een officiële bedreigde diersoort...
Whahahahahah dit had TO vast niet in gedachten, foto's van lekkere mannen
quote:datwelja schreef op 26 mei 2011 @ 23:45:

Dit was een heel serieus *MILF* topic hoor.

Ik krijg alleen gefrustreerde reacties terug, van dames zonder Milfgehalte.Ik vond de OP al vrij triest, maar deze reactie is misschien nog wel erger..
Oh hai

Geweldig die foto
quote:batwom schreef op 26 mei 2011 @ 14:08:

Nou, ik denk dat de vrouwen in de rij staan voor zo'n prijs

Oh, en mag ik kiezen? Doe mij de varkensstal maar dan aub Die lijkt mij ook oneindig veel opwindender dan een neukbeurt van TO.
Daarmee doe ik het nog in een varkensstal:

Ik ben d'r klaar voor:

Jullie maken er een potje van. Dit is een oprecht toppic.

Milf staat tegenwoordig gewoon in de "dikke van dale" (net als plork en zwaffelen). Het woord milf heeft een tegenwoordig mildere betekenis dan "Moeder ik wil je neuken". Het betekend in de volksmond "leuke aantrekkelijke dame, die het moederschap al enige tijd achter de rug heeft" Dat die dame in kwestie ook nog aantrekkelijk is om te neuken,.... ja dat spreekt voor zich. Iedere man denk de hele dag aan neuken, dus waarom niet als er een Milf voorbij loopt.

MIlf staat dus voor een categorie vrouwen van zeg maar tussen de 35 en 50, die al jaren moeder zijn. Een categorie waarvan de man " SMOESJES aan het verzinnen is" Een categorie

die al jaren niet meer goed gepaald is, en hunkert naar een beetje aandacht.

Het tegenovergestelde is de "Zeug" > die kun je idd beter in de varkensstal plaatsen.
Sorry maar wat een triest topic, gaan we ons nu al bezig houden met ons MILF gehalte? Bij mij zou het dan NMILF gehalte moeten zijn maar wie hanteert de MILF gehalte? tienerjongens van 17? moet je daar als gemiddelde 30 plus jarige warm voor lopen?
Nmilf?
Wat handig, dat nieuwe knopje boven de berichten van forummers!

....
quote:datwelja schreef op 27 mei 2011 @ 19:38:

Een categorie waarvan de man " SMOESJES aan het verzinnen is" Een categorie

die al jaren niet meer goed gepaald is, en hunkert naar een beetje aandacht.

.Ja, da's natuurlijk best leuk om dat te bedenken, maar daarmee hoeft het nog niet zo te zijn, natuurlijk. Misschien hebben die MILFS wel een heel geweldig sexleven met hun eigen man en zitten ze helemaal niet te springen om gepaald te worden door hitsige jonge broekkies.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik kan wat aandacht best waarderen , maar dan van mannen die me gewoon als een lekker wijf zien en niet als milf

Mocht wel lachen om de nieuw uitleg van milf het voorstel om het gewoon wilf en milf te noemen wife waar mee je wil fucken of men

ipv naar die rijpere vrouwen wordt milf dan de vertaling voor een vent
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Maar doddie, een lekker wijf is toch hetzelfde als een milf? Ok, alleen de m van mother kan het verschil maken.
kan zijn maar vind benaming 1 complimenteuser dan die vreselijk lompe benaming
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Mocht ik je tegenkomen weet ik wat ik moet zeggen doddie.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 mei 2011 @ 22:48:

[...]

Ja, da's natuurlijk best leuk om dat te bedenken, maar daarmee hoeft het nog niet zo te zijn, natuurlijk. Misschien hebben die MILFS wel een heel geweldig sexleven met hun eigen man en zitten ze helemaal niet te springen om gepaald te worden door hitsige jonge broekkies.precies, een beetje MILF heeft het gewoon leuk met haar man.
Ik ben geen MILF, geloof ook niet dat iemand mij zo ziet, en vind dat prima, mag dat ook?
Ok batwom, maar ben je dan wel een lekker wijf?
quote:dekater schreef op 28 mei 2011 @ 18:12:

Ok batwom, maar ben je dan wel een lekker wijf? Vind ik zelf wel, maar kan me voorstellen dat iemand daar anders over kan denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven