Haar daar....

25-05-2011 15:27 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort een nieuwe vriend. Dat gaat allemaal prima en onze sex is op zich lekker en geil.

Hiervoor heb ik heel lang een SV gehad, en met hem besprak ik altijd alles en hield ik ook echt van pijpen en aftrekken etc.

Bij deze nieuwe man is het ineens alsof ik piemelvrees gekregen heb! Ik kom eigenlijk zo min mogelijk aan zijn pik, terwijl hij altijd erg z'n best doet om mij te bevredigen en ik vind het eigenlijk nogal sneu voor hem. Zoals ik al zei is de sex verder wel geil, en hij komt ook altijd klaar maar ik doe dus echt het minimale met zijn pik.

Verder is hij heel schoon, maar scheert zich niet. En ik vind al dat haar gewoon ook niet zo prettig...

Mijn SV was alleen voor de sex dus vond ik het ook makkelijker om eea met hem daarover te bespreken. Deze man is ook m'n vriend en het lijkt dus alsof ik moeite heb erover te praten.

Ik denk dat het scheren van zijn pik en ballen het begin kan zijn van het einde van van mijn 'piemelvrees' maar ik voel me dus echt ontzettend lullig om te vragen of hij dat wil doen....

Iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken, zonder dat het beledigend overkomt? Thanks!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Misschien ben ik een rare... maar ik vind piemelbeharing juist geil.... en stoer....! Ik zou er niet aan moeten denken om seks te hebben met een man/vent zonder die beharing....

Ik scheer mezelf wel, maar dan alleen de bikinilijn.... De rest laat ik gewoon zitten.... En mijn man vindt dat kroelen daarin beslist niet afstotend... integendeel zelfs...
Nou ik vind dat kroelen daarin wel afstotend, ook als ie dat bij mij zou moeten doen. ik ga het hem gewoon vragen de volgende keer dat ik bij hem slaap en laat jullie weten hoe hij daarop heeft gereageerd!

Te weten dat meer vrouwen hiermee gekampt hebben en er goed zijn uitgekomen , betekent dat ik het ook gewoon moet kunnen zeggen!
-bladora- wijzigde dit bericht op 26-05-2011 03:29
Reden: slap gelul
% gewijzigd
maar btw, hij is engels, dus zeg ik dan ~david~ shave ur dick please cuz i get more horny>?
quote:luckyjane schreef op 26 mei 2011 @ 00:47:

Misschien ben ik een rare... maar ik vind piemelbeharing juist geil.... en stoer....! Ik zou er niet aan moeten denken om seks te hebben met een man/vent zonder die beharing....

Ik scheer mezelf wel, maar dan alleen de bikinilijn.... De rest laat ik gewoon zitten.... En mijn man vindt dat kroelen daarin beslist niet afstotend... integendeel zelfs...

Nee je bent niet raar, maar TO heeft wel een probleem als ze het niet prettig vind lijkt me

Ieder zijn voorkeur, ik moet zelf ook niet meer denken aan haar op de edele delen, en vind het weer eerder raar dat iemand daar nog haar heeft zitten, is ook maar wat je gewend bent natuurlijk. en ik moet er weer niet aan denken dat ik ineens een bos haar daar zou aantreffen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Will you shave for me? I think it's a real turn on. / it's so sexy weet ik veel wat.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
.
quote:-Bladora- schreef op 26 mei 2011 @ 01:20:

maar btw, hij is engels, dus zeg ik dan ~david~ shave ur dick please cuz i get more horny>?

Nee, het is: "Me so horny! When you shave dick, me love you long time!"

* is overigens zelf ook glad, en nee, het leukt niet, en nee, het is ook niet heel lastig om te doen, voor diegenen die het nog overwegen *
quote:bellaroma schreef op 25 mei 2011 @ 16:53:

[...]

SexVriendjeaaaaah
quote:Mil_Spec schreef op 26 mei 2011 @ 13:18:

[...]

Nee, het is: "Me so horny! When you shave dick, me love you long time!"

* is overigens zelf ook glad, en nee, het leukt niet, en nee, het is ook niet heel lastig om te doen, voor diegenen die het nog overwegen *

En nou heb ik dat rotliedje in mn hoofd zitten.

Joh je hebt er hele websites voor

want wie houdt er nou van harige kiwi's eh ballen?

Het Viva forum is papaja.
@judoortje maar bedoel je dan ook echt een bos? Dat is toch niet lekker met pijpen? En ik krijg altijd een kriebelkont can lepeltje lepeltje!

Nuh...geen hele bossen!

...maar het helpt wel om heerlijk klaar te komen als die haartjes over je klitje kriebelen tijdens.....;-) snap je.....
Als je het eng vindt om te zeggen dan is samen douchen en hem dan beginnen te scheren volgens mij heel sexy. Of hem blinddoeken, op bed leggen en gaan scheren (met scheerolie dan, geeft minder rommel) lijkt me ook heerlijk.

Je hebt absoluut kans dat hij daarna uitslag krijgt en jeuk, vooral boven zijn pik maar ik ga er van uit dat hij dat wel kan handelen
Hey Bladora,

ik herkende je naam van heel lang geleden, toen je tussen die 2 vrienden in zat. Ben benieuwd hoe dat is afgelopen?

Komt je vriendje uit de Randstad?

Groet,

Ksen.

NB: ik zou geen geschoren vent willen, mij te onmannelijk en gemaakt. Maar dat is persoonlijk, maar kan me wel voorstellen dat hij het niet leuk vindt om dat te horen. Maar goed, als je niks zegt weet je het niet. Misschien kan hij het alleen wat bijknippen (middenweg)
quote:luckyjane schreef op 26 mei 2011 @ 00:47:

Ik scheer mezelf wel, maar dan alleen de bikinilijn.... De rest laat ik gewoon zitten.... En mijn man vindt dat kroelen daarin beslist niet afstotend... integendeel zelfs... Kort je het wel wat in of ben je niet langharig?
Ach ieder zn meug toch??

Ook ik moet er niet meer aan denken enig haar te hebben zitten

op mijn geslachtsdelen.

Ooit in een ver verleden had ik nogal vaak last van ingegroeide

haren!!! Bleek dat er 3 haren uit 1 haarzakje groeide.

Ik had verdozen meer pukkels tussen mn benen,dan in mn gezicht (in de pubertijd!!).

Mijn huisarts adviseerde toen al scheren die handel.

Minder geurtjes, veel frisser enz.

Mijn lief vond het toen al veel geiler en ging eigenlijk zonder te vragen zn eigen zaakje kaal scheren.

Dus ja ik ken beide zijdes.

Maar de kale versie vind ik nog steeds het lekkerst.
Oh brrr ik snap je heel goed hoor TO, ik zou er ook echt niet met mijn mond bij in de buurt willen komen als er allemaal haar zou zitten. Heb gelukkig een vriend die zich regelmatig helemaal scheert, vind dat echt veel frisser.
v
Maar dames, hoe voorkomen jullie ingegroeide haartjes na het scheren?
Niets is blijvend, behalve de verandering.
quote:Ksenija schreef op 27 mei 2011 @ 19:17:

[...]

Kort je het wel wat in of ben je niet langharig? Nee ik ben beslist niet langharig... wel wat krulletjes... Net zoals mijn man en inmiddels ook wel wat grjs. We zouden het beiden niet anders willen. De natuur doet zijn werk wel....
quote:luckyjane schreef op 28 mei 2011 @ 01:49:

[...]De natuur doet zijn werk wel....Haar werk lijkt me toepasselijker LJ
quote:Moontje138 schreef op 28 mei 2011 @ 01:42:

Maar dames, hoe voorkomen jullie ingegroeide haartjes na het scheren?

huh???? bedoel je niet hoe voorkom je ingegroeide haartjes??

idd door alles lekker kaal te houden,kan er niets ingroeien ook.
Gewoon aan hem vragen of hij zich wil scheren, niets vreemds aan.

Wellicht hoeft het voor jou niet helemaal; alleen zijn lul is misschien al voldoende.

Dat vond mijn vrouw ook en dus scheer ik mijn lul tot aan de "wortel". Ze vindt het mooier en prettiger bij het pijpen.

Het is ook nog eens simpel om te doen, je zak scheren is heel wat lastiger.
quote:luckyjane schreef op 28 mei 2011 @ 01:49:

[...]

Nee ik ben beslist niet langharig... wel wat krulletjes... Net zoals mijn man en inmiddels ook wel wat grjs. We zouden het beiden niet anders willen. De natuur doet zijn werk wel....Permanent is weer in dus je zit goed
quote:leclair schreef op 28 mei 2011 @ 12:41:

[...]

huh???? bedoel je niet hoe voorkom je ingegroeide haartjes??

idd door alles lekker kaal te houden,kan er niets ingroeien ook.

Nou dat gebeurd ook kaal hoor (misschien juist dan) haartjes die onderhuids groeien dus niet nar buiten komen en een bultje gaan vormen.

Er is wel een tube creme te koop, ik meen van veet dat het ingroeien van haartjes moet tegengaan.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:ecogirl schreef op 27 mei 2011 @ 19:09:

Als je het eng vindt om te zeggen dan is samen douchen en hem dan beginnen te scheren volgens mij heel sexy. Of hem blinddoeken, op bed leggen en gaan scheren (met scheerolie dan, geeft minder rommel) lijkt me ook heerlijk.

Je hebt absoluut kans dat hij daarna uitslag krijgt en jeuk, vooral boven zijn pik maar ik ga er van uit dat hij dat wel kan handelen

hahaha Dit zou ik in ieder geval niet doen!! Ik zou super erg schrikken/boos worden/in paniek raken als ik zonder enige waarschuwing, met blinddoek om, wachtend op iets fijns, opeens met een scheermes 'bewerkt' zou worden!

Maar inderdaad gewoon zeggen, en ik zou in plaats van 'horny' ook 'it turns me on' gebruiken
Franse kerel bij de campingdouches: "Doe joe want mie toe help rasage ?"

Eh, opflikkeren jij, ik scheer mijn heiligdom zelf wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven