scheten relatie
zaterdag 28 mei 2011 om 11:00
Momenteel heb ik geen relatie, maar ik kan me herinneren dat ik in eerdere, vaste relaties er altijd een bepaald punt kwam waarop je je zo gemakkelijk bij elkaar ging voelen dat scheten laten het gespreksonderwerp werd. Om vervolgens er zo nu en dan eentje te laten vliegen
Toch zou ik in een volgende relatie hier wat discreter mee om gaan, er heerst toch nog een beetje het idee dat vrouwen van achter naar roosjes ruiken Daarnaast is het ook een beetje smerig, maar als je er samen hartelijk om kunt lachen, waarom niet?
Toch zou ik in een volgende relatie hier wat discreter mee om gaan, er heerst toch nog een beetje het idee dat vrouwen van achter naar roosjes ruiken Daarnaast is het ook een beetje smerig, maar als je er samen hartelijk om kunt lachen, waarom niet?
zaterdag 28 mei 2011 om 11:01
zaterdag 28 mei 2011 om 11:03
quote:iry schreef op 28 mei 2011 @ 11:01:
Ehm... ik zou er toch niet zo van gediend zijn als er te pas en te onpas harde scheten gelaten worden.
Een scheet is een natuurlijk iets, we laten ze allemaal maar om het zo theatraal te doen is niet nodig toch?
Ik zorg zelf dat ik het netjes hou.hoe doe je dat??
Ehm... ik zou er toch niet zo van gediend zijn als er te pas en te onpas harde scheten gelaten worden.
Een scheet is een natuurlijk iets, we laten ze allemaal maar om het zo theatraal te doen is niet nodig toch?
Ik zorg zelf dat ik het netjes hou.hoe doe je dat??
zaterdag 28 mei 2011 om 11:06
Hier lachen we om elkaars scheten haha. Dit klinkt wel een beetje vies zo maar op een of andere manier maken die van mij altijd rare geluidjes In het begin hielden we het beiden op, maar nu niet hoor. Natuurlijk proberen we het niet zo ranzig mogelijk te doen, maar als je moet moet je toch? Anders krijg je nog last van je darmen.
Maargoed ik vind wel dat je niet op je eerste date meteen alle scheten moet laten vliegen, ik doe het zelf iig pas na een paar weken/maanden echt 'openbaar' bij mijn vriend. Pas als je een beetje over je 'schaamte' heen bent.
Maargoed ik vind wel dat je niet op je eerste date meteen alle scheten moet laten vliegen, ik doe het zelf iig pas na een paar weken/maanden echt 'openbaar' bij mijn vriend. Pas als je een beetje over je 'schaamte' heen bent.
zaterdag 28 mei 2011 om 11:22
quote:meds schreef op 28 mei 2011 @ 11:06:
me man en ik schijten al heel wat jaren samen. We laten de deur van de wc ook altijd open om door te kunnen kletsen
Hahaha, het lijkt mijn relatie wel! Wij laten ook gewoon scheten samen en hebben er vaak de dikste lol om. En ook de wc deur gaat hier niet dicht
Ik moet er niet aan denken zeg, dat we voor iedere scheet naar de wc moeten rennen
me man en ik schijten al heel wat jaren samen. We laten de deur van de wc ook altijd open om door te kunnen kletsen
Hahaha, het lijkt mijn relatie wel! Wij laten ook gewoon scheten samen en hebben er vaak de dikste lol om. En ook de wc deur gaat hier niet dicht
Ik moet er niet aan denken zeg, dat we voor iedere scheet naar de wc moeten rennen
zaterdag 28 mei 2011 om 11:27
Mijn meneer en ik laten scheten in elkaar's bijzijn.
Meneer wentelteefje is er wat beleefder in dan ik.
Maar als ik de scheet niet laat krijg ik buikpijn.
En om elke keer naar de wc te rennen als ik al in bed lig , sorry.
Wel probeer ik de scheten niet te laten knetteren.
Al vind ik het zelf wel prettig om de scheet van een ander te horen.
Zo word je niet overvallen door de stank maar zie (ruik) je het al aankomen.....
Meneer wentelteefje is er wat beleefder in dan ik.
Maar als ik de scheet niet laat krijg ik buikpijn.
En om elke keer naar de wc te rennen als ik al in bed lig , sorry.
Wel probeer ik de scheten niet te laten knetteren.
Al vind ik het zelf wel prettig om de scheet van een ander te horen.
Zo word je niet overvallen door de stank maar zie (ruik) je het al aankomen.....
zaterdag 28 mei 2011 om 11:35
zaterdag 28 mei 2011 om 11:43
quote:iry schreef op 28 mei 2011 @ 11:01:
Ik zorg zelf dat ik het netjes hou.Eens met Iry. Het is een natuurlijk verschijnsel, moet je niet moeilijk over doen. Maar expres de boel zo hard mogelijk laten knallen is voor mij een afknapper.
Ik zorg zelf dat ik het netjes hou.Eens met Iry. Het is een natuurlijk verschijnsel, moet je niet moeilijk over doen. Maar expres de boel zo hard mogelijk laten knallen is voor mij een afknapper.