scheten relatie

28-05-2011 10:56 56 berichten

Mijn vriend laat altijd scheten (veel en soms hard) in bed. Zelf doe ik dat als hij bij mij is meestal op de wc of ergens anders. Hoe gaan jullie om met scheten laten als je vriend of vriendin er bij is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pink_lips schreef op 28 mei 2011 @ 22:59:

laat hem mij maar lekker sexy vinden! En daar hoort een stinkscheet niet bij! Er zijn mensen die poep en seks aan elkaar verbinden en misschien is jouw vriend er één van. Ga je dan met je idee over wat wel en niet sexy is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Frankie33 schreef op 30 mei 2011 @ 00:14:

[...]

Dus jij laat jezelf lekker abdominaal opzwellen, zodat je partner des te intenser kan genieten van zijn flatulentieprivilege?

Het altruisme is de wereld nog niet uit.Hmm, heb geen last van opzwelling.. Ik laat ze gewoon niet waar hij naast staat, zo lastig is dat niet hoor. Ik heb trouwens niet zoveel luchtproductie, dus dat scheelt
quote:Enn schreef op 30 mei 2011 @ 00:25:

[...]

Er zijn mensen die poep en seks aan elkaar verbinden en misschien is jouw vriend er één van. Ga je dan met je idee over wat wel en niet sexy is.Nou nee, daar ken ik hem goed genoeg voor
quote:iry schreef op 28 mei 2011 @ 11:01:

Ehm... ik zou er toch niet zo van gediend zijn als er te pas en te onpas harde scheten gelaten worden.

Een scheet is een natuurlijk iets, we laten ze allemaal maar om het zo theatraal te doen is niet nodig toch?

Ik zorg zelf dat ik het netjes hou.Als ik mijn scheet netje hou, lees: zachtjes laat, dan vraagt mijn wederhelft of er iemand dood is gegaan.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb nu geen schetenlatende partner maar ik zou zoiets zeggen als "goh jij kan bij mij zo lekker jezelf zijn!" .
Ik heb liever dattie ze binnenhoudt,..doe ik ook, moet niet te gemakkelijk worden allemaal vind ik..beetje sexy blijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven