scheten relatie

28-05-2011 10:56 56 berichten

Mijn vriend laat altijd scheten (veel en soms hard) in bed. Zelf doe ik dat als hij bij mij is meestal op de wc of ergens anders. Hoe gaan jullie om met scheten laten als je vriend of vriendin er bij is?
Alle reacties Link kopieren
uhm ik laat gewoon mijn scheet waar hij bij is , waarom niet?
Momenteel heb ik geen relatie, maar ik kan me herinneren dat ik in eerdere, vaste relaties er altijd een bepaald punt kwam waarop je je zo gemakkelijk bij elkaar ging voelen dat scheten laten het gespreksonderwerp werd. Om vervolgens er zo nu en dan eentje te laten vliegen

Toch zou ik in een volgende relatie hier wat discreter mee om gaan, er heerst toch nog een beetje het idee dat vrouwen van achter naar roosjes ruiken Daarnaast is het ook een beetje smerig, maar als je er samen hartelijk om kunt lachen, waarom niet?
Ik scheet altijd heel hard terug.
Ehm... ik zou er toch niet zo van gediend zijn als er te pas en te onpas harde scheten gelaten worden.

Een scheet is een natuurlijk iets, we laten ze allemaal maar om het zo theatraal te doen is niet nodig toch?

Ik zorg zelf dat ik het netjes hou.
quote:iry schreef op 28 mei 2011 @ 11:01:

Ehm... ik zou er toch niet zo van gediend zijn als er te pas en te onpas harde scheten gelaten worden.

Een scheet is een natuurlijk iets, we laten ze allemaal maar om het zo theatraal te doen is niet nodig toch?

Ik zorg zelf dat ik het netjes hou.hoe doe je dat??
Ik stel het ook niet op prijs dat dat in gezelschap (van wie dan ook) gedaan wordt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Scheten laten in bed? Onbeschoft, andere slaapkamer aanbieden!!!

Misschien stopt hij er dan mee? Andere manier van eten zal ook wel helpen, minder uien, prei, bonen enz.
Hier lachen we om elkaars scheten haha. Dit klinkt wel een beetje vies zo maar op een of andere manier maken die van mij altijd rare geluidjes In het begin hielden we het beiden op, maar nu niet hoor. Natuurlijk proberen we het niet zo ranzig mogelijk te doen, maar als je moet moet je toch? Anders krijg je nog last van je darmen.

Maargoed ik vind wel dat je niet op je eerste date meteen alle scheten moet laten vliegen, ik doe het zelf iig pas na een paar weken/maanden echt 'openbaar' bij mijn vriend. Pas als je een beetje over je 'schaamte' heen bent.
me man en ik schijten al heel wat jaren samen. We laten de deur van de wc ook altijd open om door te kunnen kletsen
Ik vind het een echte afknapper als iemand te pas en te onpas aan het winden is. Tuurlijk kan het voorkomen dat er eentje ontsnapt, maar om dat de hele tijd bij elkaar te doen, nee.
Spastisch gedoe om op de plee te gaan staan voor n scheet. Wie hou je dan voor de gek??
quote:meds schreef op 28 mei 2011 @ 11:06:

me man en ik schijten al heel wat jaren samen. We laten de deur van de wc ook altijd open om door te kunnen kletsenHey geen hubbie meer?
Maar serieus, ik hou er niet van. Snap dat het erbij hoort, zo heel af en toe, maar ik word in bed liever niet weggeblazen. WC deur gaat hier ook dicht, veel 'persoonlijke hygiëne' mag van mij achter gesloten deuren plaatsvinden.
quote:isapisa schreef op 28 mei 2011 @ 11:03:

[...]

hoe doe je dat??

Ik pobeer het wat discreter te doen

Maar meer omdat ik dat zelf prettiger vind.
beter doe je het gelijk allemaal: scheten, boeren etc,

weten ze gelijk wie je bent en hoef je je nooit te schamen!

iedereen is maar mens!

hier doen we wedstrijden wie de hardste laat!

hahahaaa!!!

wees jezelf!
Ik laat ze altijd netjes op de wc. Maar dat is meer omdat die van mij door een darmaandoening doorgaans echt zwaar belabberd ruiken en ik daar zelf ook niet graag in wil zitten, dan omdat ik me niet op m'n gemak voel bij m'n vriend.
quote:meds schreef op 28 mei 2011 @ 11:06:

me man en ik schijten al heel wat jaren samen. We laten de deur van de wc ook altijd open om door te kunnen kletsen

Hahaha, het lijkt mijn relatie wel! Wij laten ook gewoon scheten samen en hebben er vaak de dikste lol om. En ook de wc deur gaat hier niet dicht

Ik moet er niet aan denken zeg, dat we voor iedere scheet naar de wc moeten rennen
een scheet stelt niks voor. Wacht maar tot je kinderen hebt, dan mag je blij zijn als het bij een scheet blijft
als ik in bad zit komt Lex vaak gezellig schijten, nemen we ondertussen de dag door
Mijn meneer en ik laten scheten in elkaar's bijzijn.

Meneer wentelteefje is er wat beleefder in dan ik.

Maar als ik de scheet niet laat krijg ik buikpijn.

En om elke keer naar de wc te rennen als ik al in bed lig , sorry.

Wel probeer ik de scheten niet te laten knetteren.

Al vind ik het zelf wel prettig om de scheet van een ander te horen.

Zo word je niet overvallen door de stank maar zie (ruik) je het al aankomen.....
Het gebeurt, maar ik wil eigenlijk niet dat het een gewoonte wordt.
Ik wist niet dat het bij zovelen een taboe was of iig niet normaal om ze in het bijzijn van je partner te laten. Wij knetteren er wat op los hoor Die van mijn vriend zijn soms zo luid, dat het me niks zou verbazen als onze dochter er een keer wakker van wordt
Wij poepen, piesen en laten scheten in stereo. Ook het ritme varieert.
quote:iry schreef op 28 mei 2011 @ 11:01:

Ik zorg zelf dat ik het netjes hou.Eens met Iry. Het is een natuurlijk verschijnsel, moet je niet moeilijk over doen. Maar expres de boel zo hard mogelijk laten knallen is voor mij een afknapper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven