Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
quote:mika65 schreef op 28 mei 2011 @ 01:27:

Hahaha lol Chat. Wow speel ik niet vond ik niet zo leuk, ik heb wel veel Runescape gespeeld. Ik speel nu veel Majesty en Cityville op Facebook

Ik heb altijd al veel van spelletjes gehouden en toen de eerste game console uitkwam ja dat was het toen he.Dat was zeker wat. Ik ben er altijd dol op geweest. Begonnen met Atari, dat was in die tijd heel bijzonder Daarna de Nintendo's. PS ben ik nooit aan begonnen. Heb een paar jaar geleden wel een DS gekocht. Maar ben sinds een jaar wel weg van Wow. De graphics, de muziek..ben er weg van. Gaat wel veel tijd inzitten trouwens..
Ik zal wel nooit een coole moeder worden. Ben één keer verslaafd geweest aan een spel en toen ik dat helemaal uitgespeeld had, nooit meer ergens aan begonnen.
Ja ik weet het Chat mijn dochter heeft ook uren achter wow gezeten. Maar ik vond Runescape toch leuker misschien omdat het wat simpeler was. Maar het heeft wel wat weg van wow.

Wij zijn begonnen met een soort van tv met een spelletje erop. Weet de merk niet meer. Toen kwam Phillips uit met deze :

Ja en Atari was ook leuk
quote:Moonlight82 schreef op 28 mei 2011 @ 01:35:

Ik zal wel nooit een coole moeder worden. Ben één keer verslaafd geweest aan een spel en toen ik dat helemaal uitgespeeld had, nooit meer ergens aan begonnen. Je kunt ook een coole moeder worden om iets anders.
quote:Moonlight82 schreef op 28 mei 2011 @ 01:35:

Ik zal wel nooit een coole moeder worden. Ben één keer verslaafd geweest aan een spel en toen ik dat helemaal uitgespeeld had, nooit meer ergens aan begonnen.Jaaa flauwekul meid. Een gamende moeder is gewoon suf. Welke normale moeder doet dat!
quote:Chatterly schreef op 28 mei 2011 @ 01:42:

[...]

Jaaa flauwekul meid. Een gamende moeder is gewoon suf. Welke normale moeder doet dat!Moeders die ze niet alle 7 in de bovenkamer hebben
quote:_yellowlove_ schreef op 28 mei 2011 @ 00:50:

Ik spui nog door yell-o-loog

Soms voel ik me gewoon zo alleen, en dan wil ik zo graag een arm om me heen. OF het gevoel hebben dat ik voor iemand bijzonder ben. Ik weet dondersgoed dat de wereld niet om mij draait, en dat mensen niet kunnen ruiken dat ik me kut voel maar soms wil je gewoon even vastgehouden wordne en dat iemand zegt dat het allemaal weer goedkomt.

Ik haat dat ellendige gevoel van binnen, zo leeg. waarom voel ik me zo, wanneer word ik weer normaal, wanneer ben ik weer leuk genoegJe bent een lief en mooi mens en ik lees je graag.
quote:mika65 schreef op 28 mei 2011 @ 01:44:

[...]

Moeders die ze niet alle 7 in de bovenkamer hebben

Toch heb ik mezelf nooit echt gek gevonden. Ben niet alledaags, maar heb toch altijd mijn verantwoordelijkheden serieus genomen. Geprobeerd een goed voorbeeld voor mijn kinderen te zijn. Volgens mij hebben ze geen schade opgelopen door mijn 'anderszijn'.

Trusten allemaal
Trusten Chat ik ga ook, doei all
Hoi lieverds!!

Hoe ist met jullie?

Kon gister niet meer opbrengen op t forum teurg te komen, ex z'n spelletjes gaan door, ben er zo moe van. Gelukkig heb ik mn huisje, maar de strijd wordt grimmiger. Hij dwarsboomt waar hij kan, vooral nu ik doorzet en daar baalt hij natuurlijk van. Eerst probeerde hij het m.n. op de 'lieve' manier, met hoop dat ik hem zou terugnemen, nu wordt het almaar lelijker met macht uitoefenen. Het is aan de ene kant voor mij dan wel makkelijker om niet meer schuldig te voelen. Als hij zo doet, dan kan ik het (nu) ook, dan kan hij bijv. ook fluiten naar zijn spullen. Maar ik word bang voor de consequenties, ik ken hem, zn familie en zn vrienden, en wil geen stenen door de ruiten en familie gevechten e.d..Dus ik hoop maar dat hij eens tot inzicht komt dat het niets uithaalt hoe hij bezig is.

Moon, kippen en pony's klinkt nog leuk tot nu toe? nee serieus... Ik zou het best zien zitten hoor, alst maar niet te ver afgelegen is van de stad.

Yellow ik leef met je mee en ik ken je gevoel. Het is ook eenzaam. Ik mis het ook die liefde, troost vinden bij iemand die je lekker vastpakt en de geborgenheid. Idd dat er iemand rondloopt voor wie jij speciaal bent, zijn nr. 1 en die trots is dat jij zijn vrouwtje bent. In mijn single perioden kon ik vaak redelijk happy zijn, maar toch is het niet wat ik wilde, samen met iemand is voor mij toch meer compleet. Voor mij ben jij in elk geval wel speciaal, zou je zo een knuffel willen komen brengen in RL!

Tegenwoordig zijn veel mensen bewust single, sommige zeggen dat ze nooit meer willen samenwonen/trouwen, of zowiezo blijven latten. Ik weet niet wat ik wil, zowiezo natuurlijk eerst opkrabbelen en beter worden. Maar het vertrouwen in relaties/mannen is flink gedaald. eElke keer weer van die drama gevallen, mensen die kicken op drama/spanning, terwijl ik daar zo'n hekel aan heb. Wil geen drama meer, alleen maar positieve spanning en geen dramas!!!

Daarom heb ik een van mn favo nummers nu weer keihard opgezet, 10 keer achter elkaar en lekker vals meezingen (de buren kunnen ook ff de pot op ;) )

Mary J Blige "No More Drama"

Kus!
Goedemorgen allemaal,

Ik ga vanaf nu weer reageren, julliie hebben veel geschreven, heel veel knuffels voor iedereen die het moeilijk had.

Wat betreft meeten, ik heb al eerder aangegeven dat ik iedereen graag zou meeten hoor. Niet dat Moon alleen niet leuk is, maar allemaal lijkt me eigenlijk heel leuk.

Ik denk wat betreft mijn eenzaamheid dat ik moet proberen om me niet teveel aan te trekken van dingen die in mijn hoofd zitten. Ik moet toegeven dat ik het hier dan ook heb, dan voel ik me kut, en dan is er even niemand, of iemand heeft zelf een probleem (logisch, daar is het het topic ook naar) en dan voel ik me weer zo 'minderwaardig' ofzo. Stom he.
En ik zal geen taken meer geven... Het was echt maar een grapje
Yellow je kunt me toch mailen als je behoefte hebt. Wat ben je ook een raar ding.

Ik zou jullie ook graag willen meeten maar tis zo ver weg. Naja misschien een volgende keer als bruintje het kan trekken.

Panter ik ben zo iemand die nooit meer wil samenwonen. Is gek eigenlijk ik ben nu al weer 2 jaar alleen maar heb geen behoefte aan die schouder om me heen. Eigenlijk ook maar goed want dan zat ik weer aan iemand vast.

Gaat het nu wat beter met je Panter?

Vroeg ik je gisteren ook maar heb je kinderen?
Is er iets mis gegaan met de taken? Ik moest daar iedere keer zo om lachen

Eh, voor mij geldt wel dat ik voor nu een 'kleine' meet prettig zou vinden. Als het op korte termijn zou zijn bedoel ik.

Mijn ervaring met grote meets is dat ik ze heel leuk vind, maar dat het wat meer organisatie vergt, vaak meer reistijd is en dat ik achteraf gesloopt ben. Het kost me veel energie en dat is het zeker ook waard.

Maar een mini-meet met iemand die dichtbij woont is voor mij op dit moment makkelijker (bijv dat Choco een middag komt of dat ik een keer met Yellow afspreek als ik toch in haar stad ben).

Dat is als ik even eerlijk ben over meeten Dus een grote meet: erg leuk, maar ik zie dat nog niet binnen een paar weken gebeuren eigenlijk. Of iemand moet nu heel veel zin hebben om iets te regelen :-)

Ik ben weer wakker nadat ik even heel ver weg was. Ik weet de laatste dagen niet eens waar ik ben, als ik wakker word.

Heftig gedroomd over de kerk en alle mensen die daarbij horen. Was ik maar wat verder weg verhuisd dan was het logisch om te stoppen met alles

Heb het idee dat ik het er wel erg vaak over heb. Naja wie het vervelend vindt worden kan me blocken

Als ik een relatie zou hebben, zou het ook lastig zijn als ik veel bezig ben met v-werk. Het weekend van een activiteit gaat veel tijd daarin zitten. Als je een relatie hebt is dat voor 'de ander' ook niet altijd leuk.

Zeker niet als ie in Brabant woont en zijn kippen en pony's eten moet geven (nee ik haal me niet meteen van alles in mijn hoofd met die gast)

Het is meer dat het voor mij wel 'tijd'' wordt om eens echt op zoek te gaan naar de liefde. Ik heb nooit lange relaties gehad maar zocht het ook nooit op. En ik ben nu 28, bijna 29 (!), er breekt een tijd aan dat ik t misschien wel moet gaan opzoeken.

(even enter want ik ben nog niet uitgeschreven maar t wordt zo lang)
Vriendin van mij is iets ouder dan ik en had nooit echt een relatie gehad. Op een gegeven moment ging ze met een datingsite aan de slag (een betaalde, redelijk serieus) en zette andere dingen tijdelijk op een laag pitje want het daten kostte ook tijd.

En nu heeft ze een vriend. Een leuke, hij is stapelgek op dr. Ik bedoel maar, het hoeft niet altijd te lukken, maar als je niks doet en altijd in t zelfde kringetje (oude) mensen zit, dan gebeurt er niet zo veel.

Behalve dat die oude mensen verliefd op je worden.

(en jij op een getrouwde kerel)
Nou, dat was het weer voor de zaterdagmorgen. Zo eens kijken of ik vandaag beter rechtop kan staan dan gisteren.

Het waait weer gigantisch. Hoop dat die mensen in die dozen niet weggewaaid zijn (of wel )

Ik heb weinig zin om naar buiten te gaan.
Werd me wakker met hoofdpijn niet normaal meer. Maar ja zijn nou richting spido en hebben gereserveerd voor de pannenkoekenboot.

De Rotterdampas geeft korting op allerlei activiteiten in en rond Rotterdam nu ga ik gratis naar de spido bv.

Neefje is ovigens 8 jaar.
_yellowlove_, 2 uur geleden

En ik zal geen taken meer geven... Het was echt maar een grapje.

Sukkelino. Je bent een lieverd
Oh Mika, ik heb mijn best gedaan geen kater te krijgen. Resultaat is dat ik nu nóg tipsy ben

Was gezellig
Pfff... Hoe overleef ik dit..

Ben nog half dronken en zit in Diemen. Moet zo met de auto naar vriendin die in Amsterdam woont en daarna ook nog naar Amstelveen.

It's gonna be a thrill ride
Goedemiddag meisjes,

Veel geschreven weer.

Iebel, veel plezier met neefje. Fijn dat hij zo'n supertante heeft. Volgens mij heerst er iets. Ik heb ook al 2 dagen hoofdpijn. Kijken we allemaal uit met komkommers trouwens? In Duitsland vallen ze met bosjes. Vind het toch raar hoor, die bacterie.

Moon, als het vrijwilligers werk te veel wordt kun je toch gewoon minder gaan doen? Straks heb je het veel te druk met de kippen, je kunt natuurlijk niet overal tegelijk zijn.

Panter, wat heftig dat je zo bang moet zijn voor ex. Ik zelf kamp met irreële angsten, overbezorgdheid etc, maar voor jou moet dit echt heftig zijn. Pas goed opjezelf.

Yellow, het lijkt mij ook leuk om jullie te ontmoeten. Maar realiseer me wel dat ik in een andere leeftijd doelgroep val.

Als we wel meeten moet jij ook komen hoor Mika. Als de kosten het probleem zijn wil ik met alle plezier jouw treinkaartje betalen.

Choc, jij bent wel een beetje gek geloof ik

Ik ga zo even naar dochter. Ze heeft nu alle meubelen binnen. Ben erg benieuwd hoe ze haar huishouden bestiert

Fijne dag allemaal.
Ik ga een poging doen tot douchen.

Ik zou 14 uur bij vriendin zijn. Maar wat een file stond er he?

Kwam net een vriend om 12.50 uit zn bed. Wij, man en ik, zitten hier wakker te worden. Zegt ie heel droog 'jeeeeezus man wat een file vandaag!' Ok, denken wij, wat vaag zeg, op zaterdagmiddag? En hoe weet ie dat nou he?

Blijkt dat ie om 13 uur moest beginnen met werken

Jahaa het was een zeer geslaagde avond (nacht)!
Chat watsup met komkommers?

Doet me erg denken aan vanacht die komkommers

Dr kwam vanacht een vriendin van onze vrienden langs en die kende ik nog niet. Ze lwam binnen met een heeeeele grote roze tas. Maar echt groot he! Dus ik, roze liefhebber eerste klas, vraag of ze lekker gewinkeld heeft.

Blijkt ze ladies night consulente te zijn

Dus ik heb me vanacht omringd met gigantisch veel 'speelgoed'. Heb me geweldig verbaasd over wat er allemaal op de markt is. En na 3 flessen wijn was dat natuurlijk helemaal lachwekkend
quote:Chatterly schreef op 28 mei 2011 @ 13:48:

Moon, als het vrijwilligers werk te veel wordt kun je toch gewoon minder gaan doen? Straks heb je het veel te druk met de kippen, je kunt natuurlijk niet overal tegelijk zijn.

Nee kan beter eerst stoppen met vw, dat geeft meer ruimte.

Minder doen met vw heb ik al zo vaak geprobeerd, dat lukt niet.

Of je doet wel minder, maar houdt toch 3 avonden vrij in één week omdat de vergadering nog verschoven kan worden

Choco, nou dat klinkt lekker allemaal. Doet me denken aan mijn studententijd, dat soort wazige ochtenden.

Geen last meer van
En die mannen lachen natuurlijk! Ik voelde me net een kind in een snoepwinkel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven