Nieuw in Eindhoven
zondag 24 april 2011 om 10:36
He allemaal,.
Nieuw in Eindhoven, leuke meid die nieuwe vriend(inn)en wel kan gebruiken....
Hahaha zal t even uitleggen. Ik kom zelf uit Den Haag/Scheveningen en ga 14 mei verhuizen naar Geldrop (bij Eindhoven) om daar te gaan samenwonen. Nu ken ik hier best wel wat mensen, maar dat zijn allemaal vrienden van mijn vriend.
En ik zou het leuk vinden een eigen sociaal leventje hier op te bouwen, naast zijn vrienden.
Ik ben 31, ben gek op terrasje (liefst aan de Scheveningse boulevard maar dat wordt nu wat lastig ben ik bang ) ff ergens drankje doen, bbq aangooien. En wie weet als ik hier wat meer mensen ken, dat ik zelfs de sportschool (of een andere sport weer aan durf). Ow en ben vaak te vinden in o.a. the Rambler...want ben gek op bandjes (en wij beide op rock 'n roll).
Nou, ben benieuwd wat hier uit voort komt ...
Greetelzzzz Ing
Nieuw in Eindhoven, leuke meid die nieuwe vriend(inn)en wel kan gebruiken....
Hahaha zal t even uitleggen. Ik kom zelf uit Den Haag/Scheveningen en ga 14 mei verhuizen naar Geldrop (bij Eindhoven) om daar te gaan samenwonen. Nu ken ik hier best wel wat mensen, maar dat zijn allemaal vrienden van mijn vriend.
En ik zou het leuk vinden een eigen sociaal leventje hier op te bouwen, naast zijn vrienden.
Ik ben 31, ben gek op terrasje (liefst aan de Scheveningse boulevard maar dat wordt nu wat lastig ben ik bang ) ff ergens drankje doen, bbq aangooien. En wie weet als ik hier wat meer mensen ken, dat ik zelfs de sportschool (of een andere sport weer aan durf). Ow en ben vaak te vinden in o.a. the Rambler...want ben gek op bandjes (en wij beide op rock 'n roll).
Nou, ben benieuwd wat hier uit voort komt ...
Greetelzzzz Ing
vrijdag 29 april 2011 om 17:57
hey hey
ik ben marja ik ben 30 jaar en woon zelf nu een jaar in geldrop
woon samen
lijkt me leuk om met je in contackt te komen
mij mail adres is mraymakers@live.nl
dan mail ik je meteen terug werk inde zorg
ik ben marja ik ben 30 jaar en woon zelf nu een jaar in geldrop
woon samen
lijkt me leuk om met je in contackt te komen
mij mail adres is mraymakers@live.nl
dan mail ik je meteen terug werk inde zorg
woensdag 4 mei 2011 om 11:21
hey hey
waar woon je ergens in geldrop
wel leuk jij heb dezelfde leeftijd als ik ik ben 2 mei 31 geworden
je kan als je het leuk lijkt mij mailen
mraymakers@live.nl
waar woon je ergens in geldrop
wel leuk jij heb dezelfde leeftijd als ik ik ben 2 mei 31 geworden
je kan als je het leuk lijkt mij mailen
mraymakers@live.nl
woensdag 4 mei 2011 om 18:01
donderdag 5 mei 2011 om 09:13
Hoi Ing,
Ik ben nu alweer ruim een jaartje met mijn vriend in Eindhoven. Lijkt me nu ook wel leuk om eens andere mensen in deze omgeving te ontmoeten. Wij zijn ook geregeld in Geldrop op het terras te vinden trouwens! Als het je leuk lijkt, kun je me mailen op: crizzycrizzy0@hotmail.com
Lijkt me gezellig!
Ik ben nu alweer ruim een jaartje met mijn vriend in Eindhoven. Lijkt me nu ook wel leuk om eens andere mensen in deze omgeving te ontmoeten. Wij zijn ook geregeld in Geldrop op het terras te vinden trouwens! Als het je leuk lijkt, kun je me mailen op: crizzycrizzy0@hotmail.com
Lijkt me gezellig!
donderdag 26 mei 2011 om 23:06
quote:music_love schreef op 25 april 2011 @ 22:25:
Hoi Inge,
Goh! n hele stap zeg, verhuizen van het mooie scheveningen naar Geldrop!
Woon zelf in Heeze ( dorpje ernaast ).. ben 24 en sinds kort weer vrijgezel en nieuwe sociale contacten zijn meer dan welkom!
Hou ook erg van muziek, ben zelf weg van Anouk en Beth Hart.
Groetjes ElsWat is je msn? dan voeg ik je toe
Hoi Inge,
Goh! n hele stap zeg, verhuizen van het mooie scheveningen naar Geldrop!
Woon zelf in Heeze ( dorpje ernaast ).. ben 24 en sinds kort weer vrijgezel en nieuwe sociale contacten zijn meer dan welkom!
Hou ook erg van muziek, ben zelf weg van Anouk en Beth Hart.
Groetjes ElsWat is je msn? dan voeg ik je toe
zaterdag 28 mei 2011 om 16:25
zaterdag 28 mei 2011 om 18:06
Hoi Mari,
nee, hebben elkaar nog niet of weinig gesproken
voeg me anders toe op msn:
ingrid.bakker.1979@live.nl
Grtz Ing
nee, hebben elkaar nog niet of weinig gesproken
voeg me anders toe op msn:
ingrid.bakker.1979@live.nl
Grtz Ing
zaterdag 18 juni 2011 om 20:29
Hey!
Ook ik woon sinds enkele maanden in Eindhoven en ben daarom ook op zoek naar gezellige meiden om leuke dingen mee te ondernemen (terrasje, bios, uit eten, stappen etc.).
Ben benieuwd of jullie al een x-tje met elkaar hebben afgesproken? Of gaan jullie dat op korte termijn doen? Dan lijkt het me erg leuk om mee te gaan..
Groetjes,
Angela
Ook ik woon sinds enkele maanden in Eindhoven en ben daarom ook op zoek naar gezellige meiden om leuke dingen mee te ondernemen (terrasje, bios, uit eten, stappen etc.).
Ben benieuwd of jullie al een x-tje met elkaar hebben afgesproken? Of gaan jullie dat op korte termijn doen? Dan lijkt het me erg leuk om mee te gaan..
Groetjes,
Angela
donderdag 22 september 2011 om 18:35
zaterdag 24 september 2011 om 09:00
hey lieke
jij komt ook uit geldrop
leuk als je wil mag je mij mailen
ik woo samen in geldrop
mraymakers@live.nl
jij komt ook uit geldrop
leuk als je wil mag je mij mailen
ik woo samen in geldrop