Stalken?
zaterdag 28 mei 2011 om 20:20
zaterdag 28 mei 2011 om 20:27
quote:panter308 schreef op 28 mei 2011 @ 20:20:
[...]
Moet dat? Nee is nee meneer, je bent nu al bezig met stalken!
Ik hoop dat je die meid lekker met rust laat. Krijg nu al medelijden.Oke hier op een forum hoe je je situatie niet uit teleggen, maar prive denk ik wel. Ik probeer ook mijn anonimiteit te houden, maar wat ik bedoel is een beschuldiging moet je kunnen onderbouwen.
[...]
Moet dat? Nee is nee meneer, je bent nu al bezig met stalken!
Ik hoop dat je die meid lekker met rust laat. Krijg nu al medelijden.Oke hier op een forum hoe je je situatie niet uit teleggen, maar prive denk ik wel. Ik probeer ook mijn anonimiteit te houden, maar wat ik bedoel is een beschuldiging moet je kunnen onderbouwen.
zaterdag 28 mei 2011 om 20:33
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 19:30:
Niet terugreageren vind ik wel erg onvolwassen, je kunt op zijn minst laten weten geen contact verder te willen. (daarbij niet zien hoe belangrijk het voor de ander is)
Ano00, mijn nekharen gaan overeind staan bij je posts. Heeft er misschien mee te maken dat ik ook door zo'n onnozel iemand wordt lastiggevallen.
Jij hebt NIET het recht op een antwoord terug als de ander dat niet wil.
Dat het contact voor jou belangrijk is, geeft jou GEEN recht dat contact tegen haar wil in te leggen.
Zij is het jou NIET verschuldigd om aan te geven dat zij geen contact wil en dat geeft jou NIET het recht dat contact te forceren ('als ze geen contact wil dan moet ze dat maar zeggen').
Het lijkt of jij jezelf allerlei rechten toedicht ten nadele van haar en dat is echt heel erg fout!
Het feit dat jij je afvraagt of jouw gedrag stalken is, geeft al aan dat je daar of van bent beschuldigd, of zelf donders goed in de gaten hebt dat je fout bezig bent.
STOP ERMEE EN LAAT HAAR MET RUST!!!
Niet terugreageren vind ik wel erg onvolwassen, je kunt op zijn minst laten weten geen contact verder te willen. (daarbij niet zien hoe belangrijk het voor de ander is)
Ano00, mijn nekharen gaan overeind staan bij je posts. Heeft er misschien mee te maken dat ik ook door zo'n onnozel iemand wordt lastiggevallen.
Dat het contact voor jou belangrijk is, geeft jou GEEN recht dat contact tegen haar wil in te leggen.
Zij is het jou NIET verschuldigd om aan te geven dat zij geen contact wil en dat geeft jou NIET het recht dat contact te forceren ('als ze geen contact wil dan moet ze dat maar zeggen').
Het lijkt of jij jezelf allerlei rechten toedicht ten nadele van haar en dat is echt heel erg fout!
Het feit dat jij je afvraagt of jouw gedrag stalken is, geeft al aan dat je daar of van bent beschuldigd, of zelf donders goed in de gaten hebt dat je fout bezig bent.
STOP ERMEE EN LAAT HAAR MET RUST!!!
zaterdag 28 mei 2011 om 20:35
quote:12twister schreef op 28 mei 2011 @ 20:33:
[...]
STOP ERMEE EN LAAT HAAR MET RUST!!!Maar je kunt toch gewoon zeggen ik wil geen contact, iemand stuurt je een keer een brief en je antwoordt met ik wil geen contact.
[...]
STOP ERMEE EN LAAT HAAR MET RUST!!!Maar je kunt toch gewoon zeggen ik wil geen contact, iemand stuurt je een keer een brief en je antwoordt met ik wil geen contact.
zaterdag 28 mei 2011 om 20:37
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 20:35:[...]
Maar je kunt toch gewoon zeggen ik wil geen contact, iemand stuurt je een keer een brief en je antwoordt met ik wil geen contact.
Je gedachtengang en de patronen die ik (en ieder hier met mij) daarin herken(t), zegt mij voldoende...
CONCLUSIE: JIJ HOORT ACHTER SLOT EN GRENDEL
Maar je kunt toch gewoon zeggen ik wil geen contact, iemand stuurt je een keer een brief en je antwoordt met ik wil geen contact.
Je gedachtengang en de patronen die ik (en ieder hier met mij) daarin herken(t), zegt mij voldoende...
zaterdag 28 mei 2011 om 20:43
zaterdag 28 mei 2011 om 20:43
Het is triestig, de stalker voelt zich afgewezen, ze ziet hem niet staan. Waarom nou toch, denkt hij? ...Ik doe toch helemaal niets verkeerds? Ik dreig niet, ik bezoek haar niet op het werk, wat doe ik dan fout?
Ik snap er helemaal niets van, hoe kan het dat zij me niet wilt?
Ik voel met je mee meneer vind het sneu voor je....
Ik snap er helemaal niets van, hoe kan het dat zij me niet wilt?
Ik voel met je mee meneer vind het sneu voor je....
zaterdag 28 mei 2011 om 20:46
quote:panter308 schreef op 28 mei 2011 @ 20:37:
[...]
politie hier
Ja hallo ik wordt gestalkt in een topic over stalken
Wat gebeurd er dan
hij heeft gezegd dat ik het moet kunnen onderbouwen dat ik wordt gestalkt.
Ja, we gaan hem meteen oppakken prio1
[...]
politie hier
Ja hallo ik wordt gestalkt in een topic over stalken
Wat gebeurd er dan
hij heeft gezegd dat ik het moet kunnen onderbouwen dat ik wordt gestalkt.
Ja, we gaan hem meteen oppakken prio1
zaterdag 28 mei 2011 om 20:48
zaterdag 28 mei 2011 om 20:48
Ano je snapt hopelijk wel dat de reactie van Panter komt doordat ze je gedrag herkent en dat dus een misschien ietwat overtrokken reactie triggert he?
Als ik je zo lees doe je me ook denken aan mijn oh zo zielige en ik doe toch niks verkeerds-ex en kan dus ook vreselijk boos worden om wat ik van je lees.
Als ik je zo lees doe je me ook denken aan mijn oh zo zielige en ik doe toch niks verkeerds-ex en kan dus ook vreselijk boos worden om wat ik van je lees.