Om blij van te worden...

22-05-2011 21:11 43 berichten
'Gejat' van een ander forum: een topic waar je dingen kan delen waar je blij van wordt. Een plaatje dat je net tegen gekomen bent bijvoorbeeld, of nieuwe schoenen, of een film, of... wat dan ook.

Om zelf goed te beginnen hier werd ik vandaag blij van

@dubiootje

Koeien die in het voorjaar voor het eerst weer naar buiten mogen, daar kan ik echt heel lang heel blij van worden! Alleen al nu ik me dat beeld voor ogen haal, word ik al blij!
Alle reacties Link kopieren
quote:Friia schreef op 22 mei 2011 @ 21:38:

[afbeelding]

Ik ken het filmpje maar ik kan er naar blijven kijken. Net als het mooie filmpje van die leeuw die was opgevangen en uitgezet is in het wild en gek werd toen hij zijn redders zag.

Je hebt er veel filmpjes van maar 1 vind ik het mooist qua muziek, even kijken of ik het nog kan vinden.

Wat er niet verteld is, de man die voor die leeuw in het wild zorgde is door die leeuw gedood. Dat is iets minder, beetje boel. Ik zoek het mooie nummer even op als het lukt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
MV, er is ook en boek van dat verhaal, echt een aanrader! (Al kan ik me niet herinneren dat deze leeuw de verzorger had gedood, ik dacht dat het een andere leeuw was. Nou ja, het filmpje is en elk geval prachtig, ik moet er elke keer een beetje van huilen).
Ahh, dat poesje!

Ik heb deze al elders ook gepost maar ik word zo blij van deze deelnemer aan Britain's got Talent! met mij de hele zaal trouwens:

http://www.youtube.com/watch?v=ZAkdmsgkWoE
Deze met het irritante nummer bedoelde ik niet maar kan even niet snel de goede vinden. Hetzelfde filmpje maar met mooiere muziek eronder. Maar omdat je hier ook kan lezen hoe en wat heb ik toch voor deze link gekozen.

Maar door die stomme muziek erger ik mij terwijl bij die andere ik bijna niet kon stoppen met janken. Maar zet het geluid uit zou ik zeggen.

http://www.youtube.com/watch?v=brEzaKnJIJc

Is hem ook niet, maar beter;

http://www.youtube.com/watch?v=_iWvQZVDuWo&feature=related

Ook niet die ik destijds had gezien, die muziek was er perfect bij, kon bijna niet stoppen met janken zo mooi was het, dus deze is het ook niet maar mooier dan die anderen.

http://www.youtube.com/watch?v=TVeP4Jb1 ... re=related
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh ja, dat filmpje van die leeuw. GEWELDIG! Ik dacht in eerste instantie dat het fake was en was toen al ontroerd. Toen ik eenmaal hoorde wat het echte verhaal was, hield ik het helemaal niet meer droog.
Ik werd gisteren blij van het Nijntje museum
Ik zag vandaag een hele moie schoolbeker met Nijntje erop, daar werd ik ook blij van, Een Nijntje museum helemaal!

Ik ben blij dat ik zo in bed ga liggen!
Ik heb het filmpje gevonden die ik bedoelde. Sorry maar de muziek doet een hoop.

http://www.youtube.com/watch?v=ZDZaWgf_bk0
Vooral de winkel met allemaal Nijntje/Dick Bruna spullen was erg leuk!

Deze hoort er ook bij hoor!
Tristan, die is zó lief!

Ik liet vanmorgen de hond uit, en omdat het zulk vies weer was, had ik mijn laarzen aan. Toe ik de deur uitliep kwam ik opa en oma en een kleindochter van een jaar of 3 of 4 tegen.

Oma: 'Kijk, nog een hond!'

Kind: 'Ja, nog een!'

Opa: 'Deze is wel wat kleiner'

Kind: 'Heeft laarzen aan!'

Opa: 'Wat? Heeft de hond laarzen aan?'

Het kind liet toen zo'n heerlijke lach horen, dat maakt me blij!
Vandaag de hele dag naar de bbc-serie van Cranford gekeken. En tja, dat vind ik enorm leuk dus. Die ouwe roddeltantes zijn om te gieren...

Ennuh... mijn zelf gebreide armwarmers zijn af, iets wat Vriend erg grappig vindt.
Laatst fietste ik door de miezerregen door een redelijk drukke straat. Overal chagrijnige gezichten en balende mensen omdat de weg eigenlijk te smal en onduidelijk is.

Maar...alle verkeer moest stoppen omdat een 2-jarig jongetje overstak op het zebrapad met zijn vader.

Hij bleef halverwege dol-enthousiast staan (er kwam meer en meer verkeer uit alle hoeken en gaten) want het ventje zag een politie-auto. Hij zwaaide en riep maar iedereen: "kijk, kijk, politie!!" . De politiemannen deden de zwaailichten even aan.

Prompt verscheen er bij vele mensen een grote glimlach op het gezicht.

Wat een geluk!
Ik ben blij dat mijn zoontje morgen weer thuiskomt van het weekend bij zijn vader!
quote:tassie22 schreef op 29 mei 2011 @ 23:19:

Ik ben blij dat mijn zoontje morgen weer thuiskomt van het weekend bij zijn vader!En tassie, is ie inmiddels thuis?
Ja daar ben ik ook altyd blij om tassie heerlijk alsof die eeuwen weg is

geweest haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven