A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
Avond!

Heb nog niks gezien van nieuwe indeling, PD staat onder favorieten ofzo, dus zie de rest dan nog helemaal niet. Zo even kijken.

Hondje te logeren bij teckel was die van mij, altijd heel gezellig voor hun 2 (als ik Twin mag geloven, was er zelf uiteraard niet bij...), ik was een weekendje naar ouders die op vakantie zijn en Twin was zo lief om weer eens op te passen

Verder eigenlijk niks te melden.
Wát ongelooflijk lelijk zeg, die gele blokjes!
Bij mij zijn de gele blokjes nu weg? Of is dat alleen op deze pagina? Ik snap er weinig van. Vind ze in ieder geval wel erg lelijk. Weg ermee.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Weg ermee!! En rap wat!
Shocking! Ik zie de gele balkjes nog steeds...
Gele balkjes? Ik zie niets. Heb ik mooi gemist dus.

Sja.. een nieuwe indeling. Heb ik de afgelopen 11 jaar vaker gezien. En steeds werd er weer gemopperd dat het zo niet werkte, niets was, en dat het terugmoest. En steeds wende het. Ik ben er in elk geval nog steeds, dus..

Mijn zoon heeft vandaag verjaardagsfeestje. Voetballen met 8 jongens, was zijn idee. Blesseerde hij zich gisteren, dus was ik even bang dat spul van 12-17 in huis te hebben maar gelukkig viel dat mee. Ze zijn nu weg. Om half 3 komen ze terug voor film. En ijs. En chips. En patat.

Enzo

Elvis is tafeltennissen. Waarom kan ik dat niet? Weggaan bij kinderfeestje? Heeft hij wel vaker, maar zonder mij zo'n feestje regelen, ook al zijn het jongens en ook al gaan ze voetballen, dat zie ik 'm dan weer niet doen. Of ik kan het niet loslaten, kan ook

Hij heeft me trouwens wel toestemming gevraagd hoor, zo is hij dan weer wel

EN ik.. ik zou zó naar het asiel stappen voor deze lieve schatjes
Later is nu
Bofferd ben je dat je geen gele balkjes ziet!

Wat ben je lief voor Elvis dat hij met verjaardagsfeestjes mag gaan tafeltennissen!

Vanochtend op een rotonde een bejaarde man tegengekomen die met zijn auto tegen het verkeer in reed. Die zou of opnieuw les moeten krijgen of zijn rijbewijs afgepakt, niet best toch?
Zó, lekker link Jas!! Ik geloof dat bejaarden 1x per 5 jaar getest worden. Dat is toch echt veel te weinig, iemand kan ineens zo achteruit gaan.

Ik ben een paar dagen m'n ouders op gaan zoeken die op vakantie in buitenland zijn, goedkope vlucht en gratis kost en inwoning , wat wil je nog meer. Zon, zee en nog meer van al dat soort fijne dingen, was echt heerlijk
Inderdaad heel lief dat je Elvis zijn hobby laat uitvoeren terwijl jij een elftal kinderen moet vermaken... het lijkt mij ook vreselijk, kinderpartijtjes. Was het geslaagd?
Oh heerlijk dat je op die manier even lekker kon genieten van zon, zee en strand!

En ja die bejaarde man dat was echt link. Nu gingen we niet zo heel hard maar je zit toch even raar te kijken wanneer er zo iemand je tegemoet komt rijden.

Ik snap trouwens wel waar hij de fout in gegaan is. Het is een dubbele rotonde (waarbij je niet zomaar van de ene naar de andere baan kunt) waarbij hij de binnenste baan moest hebben.

Voor de rotonde staat er dan richting Joure etc een pijl naar links (bedoeld wordt de linker baan) en dan kom je automatisch op de goede baan op de rotonde.

Maar dan moet je de rotonde niet linksom nemen! (maar dus gewoon de linker baan en dan de rotonde zoals altijd rechtsom.)

Eh... snappen jullie het nog??
Tsss.... ik las je eerste berichtje en zag gelijk díe rotonde voor me, Jas! (denk ik) En.. we hadden het van de week op het werk nog over die rotonde, en dat er al eens iemand tegen het verkeer inreed. Nahja....

Kinderfeestje.. eerste voetballen viel tegen, film liep vast, 2e x voetballen was wel leuk. Groningen verloor 2x !!!!! maar hij was tevreden. Gelukkig. Was wel even sneu, dat beteuterde gezicht, omdat het voetballen niet zo leuk geweest was.

Overigens zit hij vol (goede??) ideeën. Eerst wil hij een BB kopen, maar dat mag niet want heeft ie niets aan bovendien net nieuwe foon van ons gehad. Nu wil hij een 'chill' kamer en dús een koelkastje Mag ie ook al niet, stomme ouders dat we zijn

Inmiddels wel 5 grote vuilniszakken troep uit z'n kamer. Ik ben trots op 'm en krijg de neiging ze na te gaan pluizen of hij niets weggooit, dat ik zonde vind

(zit op m'n handen )

Moet maar 's naar bed

toedels

Later is nu
Te ongeduldig..
Later is nu
Whoehahaha, dat zijn nog eens kinderwensen ;-p. Hele stomme ouders zijn jullie hoor

Had berichtje niet goed gelezen Jas, jullie réden daar dus echt (ik had bedacht dat je daar liep, geen idee waarom ik dat dacht....). Dan helemaal schrikken zeg, poeh! Ik snap het type rotonde, maar nog niet helemaal hoe die man dan verkeerd heeft kunnen gaan. Maar goed, hij deed het dus... gelukkig goed afgelopen!
Ah sneu van het voetballen en hahaha die kinderwensen! Een koelkastje da's vast de voorbereiding op zo'n grote... hoe heet dat ook alweer... zo'n inloopkamer vol bier.

En ja kan niet missen, is ongetwijfeld dezelfde rotonde!

Dat het daar (bij mijn weten) nog niet fout is gegaan is een groot wonder.

Dee gelukkig liep het goed af. Vriend zei dat de man helemaal verschrikt achter het stuur zat dus ik vermoed dat het hem geen tweede maal zal overkomen.
Hahaah, zo'n inloopkast met bier idd. Nou Dream, voor volgend jaar hoef je je hoofd niet meer te breken over een cadeau...

Die spookrijder laat het vast wel uit z'n hoofd, nog een keer een rondje de verkeerde kant op, tsssss, ga lekker achter de geraniums zitten
min

(even testen of ik zo'n doorgehaald woord ook kan copy pasten in een mail)
Nee, jammer, lukt niet. Was leuk geweest voor een komische noot...
Zal ook nog even iets typen.

Vandaag hebben we na alle drukte een hangdag ingepland. Even rust in de tent.

En jullie, hebben jullie nog plannen vandaag?
Geen spannende plannen hier voor vandaag. Ik had huis/tuin-houdplannen en daar is behoorlijk wat van gelukt. Was nodig. Niet alles gedaan wat ik wilde, maar wél weer dingen die ook nodig waren (ik ben nogal van de hak op de tak met schoonmaken enzo, doe je iets, zie je iets anders wat ook ineens dan moet... ik had wel lekker de gang ). Dus al met al een lekker dagje, vooral ook omdat ik in de tuin bezig ben geweest.

Morgen werken (zal wel erg rustig zijn) en morgenavond BBQ, zin in.

Geniet van de zon allemaal!
Haihai

Nou, ik had massa's plannen maar heb de eerste 2 vrije dagen (woensdag en donderdag) migraine gehad Heb nog wel Zoyla op visite gehad. Wijn hielp ook niet Bleek nog dat m'n migrainepillen op waren. Wow, paniek in de tent. Was wel blij dat m'n kinderen al 'groot' zijn, want ik kon dus donderdag avond helemaal niets meer en Elvis was weg. pfoei. Zou je zo een probleem kunnen hebben!

Verder doe ik dus kallum an. Elvis is trouwens wéér weg, dus ik 'mag' de boodschappen doen. Zit ik nu al zo'n 3 uur tegenaan te hikken
Later is nu
Ah wat enorm balen dat je migraine had en nu alleen de boodschappen mag moet doen. Blèh, zeker met dit warme weer.

Ik zou als ik jou was of het nu gaan uitstellen tot vanavond wanneer het wat koeler is (weet niet hoe het bij jullie is maar de Appie is hier tot 10 uur 's avonds open en gisteravond tussen 21.30 en 22.00 uur was het er zalig rustig, of ik zou nu gaan (zodat je het maar achter de rug hebt en de rest van de middag daar van kunt genieten) en mezelf belonen met of een tijdschrift, een boeket bloemen of wat lekkers. Of alledrie.

Veel succes en sterkte.

Dee die BBQ klinkt goed! En hahahaa heerlijk herkenbaar dat van de hak op de tak schoonmaken, ik eindig ook altijd heel ergens anders dan waar ik begonnen ben. (en vraag me dan ook vaak verwonderd af wat ik in het begin toch ook alweer aan het doen was??)
haha, ik zit hier nog steeds, idd. 's Avonds is vaak veel al weg, en de lidl niet open. Waar ook veel van onze boodschapen wegkomen. En het wordt een enkelbandje
Later is nu
quote:dreamer schreef op 04 juni 2011 @ 13:11:

haha, ik zit hier nog steeds, idd. 's Avonds is vaak veel al weg, en de lidl niet open. Waar ook veel van onze boodschapen wegkomen. En het wordt een enkelbandje

Goedzo!!

Kom op meid, je kunt het. Ik kon het gisteravond ook in mijn uppie ondanks dat mijn tong op de grond hing en ik bek-af was.
boodschappen zijn binnen. Was ik de portemonnaie vergeten, die heeft LD nagebracht. Dat kostte me een ijsje (en één voor mezelf) Enkelbandjes waren er niet eens Dus een V*va gekocht, terwijl er hier nog 2 tijdschriften liggen, die nog niet uitzijn. En vanalles lekkers, heel slecht voor mij, eigenlijk. Maar goed.. ~zucht~

Mezelf zielig vinden is ook slecht

~zit aan rosé met gevulde brie~

LD wil niet eens boodschappen opruimen Doet ze voor haar vader wel
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven