A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
Een schatje idd, Rakker!

Hebben jullie daar ook last van...? Ik heb al een paar keer geprobeerd hier te posten maar dat lukt gewoon niet. Kan paar woorden typen en dan slaat ie vast. Of zoals nu, verschijnen de letters heel traag. In andere topics geen last van. Afgelopen week ook al een paar keer zo geweest. Raar. Ook op werk, dus ligt echt aan topic, niet aan forum.

Dus ik zeg even doei, wnat dit reageert voor geen meter (kijken of het posten lukt, het heeft maar een half uurtje geduurd om dit te typen, gelukkig lekkere muzier erbij op Ned 3)
Oh, krijg ineens een melding van een crash report van Adobe (waar ik echt echt echt niks mee gedaan heb vanavond ;-p) . Nu ineens gaat ie weer goed. Wat een gezeik!
En gefeliciteerd alvast met LE Dream, jee 12! Dochters van vriendinnen zijn dit jaar 12 geworden en gaan gewoon naar de middelbare school. Kan het nog niet geloven (en de moeders nog minder )

Veel plezier bij je ouders.
Zit nog lekker met de openslaande deuren open hier, bij jullie ook nog lekker? Wat een heerlijkheid!
By the way, wat zien die lippen hiernaast er vies uit zeg, zo'n klein stukje, bah.

5 op een rij! (of is dat geen spel )
Maken we gewoon een spel van joh

Hier ook

Ik hoop dat ik hier (vandaag) niemand mee voor het hoofd stoot. Taart is van marktplaats, vandaar dat de naam niet klopt.

Ik geloof het ook met moeite hoor, vanaf de zomer gewoon 2 middelbarescholieren (is dat eenwoord?) hier in huis. Wanneer is dat gebeurd?
Later is nu
Gefeliciteerd Dreamer en ik vind het een mooie taart

Hahaha Dee geweldig die rijtjes, ik heb gisteravond heel lang buiten gezeten, idd heerlijk!

Een snoepie is het Jas fijn straks weer een pup in huis.

Ik heb eigenlijk weer niks te melden
.
Zo ben er weer. Het was een heel zonnig weekend.

Dreamer van harte gefeliciteerd met LE! Ja wat gaat het hard en snel allemaal hè?

Tweeling, ja ik zie er heel erg naar uit om weer een hond in huis te hebben, heb er echt zin in!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alles goed met jullie? 't Is zo stil hier.
Jaa., goed hier, maar druk op het werk! En thuis ineens weinig zin in pc. Is ook wel eens goed

heb je fotootje Jas?
Later is nu
Is weer eens wat anders hè, geen zin in pc. Ik moet zelf ook wennen nu na het weekend weg, zit in een ander ritme en ook meer met mijn neus in boeken.

Foto van puppy? Ja heb ik, zal 't zo naar je toesturen! Ik stuur het even via FB.
't Is een lieffie
Later is nu
Ja ze is een droppie en erg lief.
Thanks voor de blogtip Jas, heb nu eindelijk kunnen reageren!

Kom later weer hier terug voor reactie :-)

Slaap lekker!
Ha Dee mooi dat het gelukt is en mijn vermoeden over op welke blog je gereageerd zou hebben klopte. (was ook niet zo moeilijk...)
Ik hou het niet bij hier jongens!

(Jas heeft wel een mailtje. Ik zeg het maar even, kun je het over 3 maanden lezen, mail ik je over 3 maanden weer terug ).
Want?

Te druk?

Haaaaaiii luitjes.. alles wel?

Hierwel

Gisteren blije heren in huis wegens een voetbalspelletje
Later is nu
Haha, nee, ik bedoelde meer dat ik de "vele" reacties hier de laatste paar dagen niet meer bij kon houden

Hier ook alles goed.

Fijn dat de heren gisteravond blij waren (vorige week natuurlijk wat minder ). Ik had op Twente gehoopt, maar Ajax wel verdiend gewonnen geloof ik.

Ik heb voor vanmiddag wat extra tijd voor mezelf. Jippiee.. LE heeft een feestje en ik zou hem weg moeten brengen naar een activiteitencentrum. Nu blijkt dat hij nog met de jarige meekan in de auto. Scheelt toch weer. Ik moet al zoveel van hot naar haar op m'n vrije dag.
Later is nu
Lekker Dream, genoten van je extra vrije tijd? Hier uit eten geweest vanavond bij nieuw buurtrestaurant om de hoek, was lekker!
quote:Dee_ schreef op 15 mei 2011 @ 22:47:

Ik hou het niet bij hier jongens!

(Jas heeft wel een mailtje. Ik zeg het maar even, kun je het over 3 maanden lezen, mail ik je over 3 maanden weer terug ).

Heerlijk dat je zo lekker (en zo dichtbij!) uit eten geweest bent! Nooit verkeerd een goed restaurant in de buurt.

Mooie en zonnige dag allemaal!
Die zonnige zondag ging ik vandaag al helemaal vanuit, maar de voorspellingen lijken niet zo positief, gelukkig heb ik er vandaag alles uitgehaald wat er maar uit te halen viel;)

Fijn dat beetje extra tijd voor jezelf Dreamer, het wordt ooit rustiger en dan is het ook weer zo stil

Ik heb dit weekend gezellig een hondje te logeren, de beste vriend van teckel, het heeft wel wat 2 hondjes.
.
Leuk Tweeling dat je een hondje te logeren had! Vond teckel vast ook erg leuk.

Ik zal ons topic even omhoog doen, anders is het zo zoeken in al die pagina's. Voorlopig vind ik het maar onhandig, die nieuwe indeling... nou ja, zal vanzelf wel gaan wennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven