A new Perfect Day
woensdag 29 september 2010 om 09:05
g
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow,
You're going to reap just what you sow...
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh such a perfect day,
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow...
Later is nu
zondag 8 mei 2011 om 01:36
Een schatje idd, Rakker!
Hebben jullie daar ook last van...? Ik heb al een paar keer geprobeerd hier te posten maar dat lukt gewoon niet. Kan paar woorden typen en dan slaat ie vast. Of zoals nu, verschijnen de letters heel traag. In andere topics geen last van. Afgelopen week ook al een paar keer zo geweest. Raar. Ook op werk, dus ligt echt aan topic, niet aan forum.
Dus ik zeg even doei, wnat dit reageert voor geen meter (kijken of het posten lukt, het heeft maar een half uurtje geduurd om dit te typen, gelukkig lekkere muzier erbij op Ned 3)
Hebben jullie daar ook last van...? Ik heb al een paar keer geprobeerd hier te posten maar dat lukt gewoon niet. Kan paar woorden typen en dan slaat ie vast. Of zoals nu, verschijnen de letters heel traag. In andere topics geen last van. Afgelopen week ook al een paar keer zo geweest. Raar. Ook op werk, dus ligt echt aan topic, niet aan forum.
Dus ik zeg even doei, wnat dit reageert voor geen meter (kijken of het posten lukt, het heeft maar een half uurtje geduurd om dit te typen, gelukkig lekkere muzier erbij op Ned 3)
zondag 8 mei 2011 om 10:00
Maken we gewoon een spel van joh
Hier ook
Ik hoop dat ik hier (vandaag) niemand mee voor het hoofd stoot. Taart is van marktplaats, vandaar dat de naam niet klopt.
Ik geloof het ook met moeite hoor, vanaf de zomer gewoon 2 middelbarescholieren (is dat eenwoord?) hier in huis. Wanneer is dat gebeurd?
Hier ook
Ik hoop dat ik hier (vandaag) niemand mee voor het hoofd stoot. Taart is van marktplaats, vandaar dat de naam niet klopt.
Ik geloof het ook met moeite hoor, vanaf de zomer gewoon 2 middelbarescholieren (is dat eenwoord?) hier in huis. Wanneer is dat gebeurd?
Later is nu
zondag 8 mei 2011 om 23:09
dinsdag 10 mei 2011 om 14:02
maandag 16 mei 2011 om 21:24
woensdag 18 mei 2011 om 11:53
zaterdag 21 mei 2011 om 14:18
quote:Dee_ schreef op 15 mei 2011 @ 22:47:
Ik hou het niet bij hier jongens!
(Jas heeft wel een mailtje. Ik zeg het maar even, kun je het over 3 maanden lezen, mail ik je over 3 maanden weer terug ).
Heerlijk dat je zo lekker (en zo dichtbij!) uit eten geweest bent! Nooit verkeerd een goed restaurant in de buurt.
Mooie en zonnige dag allemaal!
Ik hou het niet bij hier jongens!
(Jas heeft wel een mailtje. Ik zeg het maar even, kun je het over 3 maanden lezen, mail ik je over 3 maanden weer terug ).
Heerlijk dat je zo lekker (en zo dichtbij!) uit eten geweest bent! Nooit verkeerd een goed restaurant in de buurt.
Mooie en zonnige dag allemaal!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
zondag 22 mei 2011 om 00:28
Die zonnige zondag ging ik vandaag al helemaal vanuit, maar de voorspellingen lijken niet zo positief, gelukkig heb ik er vandaag alles uitgehaald wat er maar uit te halen viel;)
Fijn dat beetje extra tijd voor jezelf Dreamer, het wordt ooit rustiger en dan is het ook weer zo stil
Ik heb dit weekend gezellig een hondje te logeren, de beste vriend van teckel, het heeft wel wat 2 hondjes.
Fijn dat beetje extra tijd voor jezelf Dreamer, het wordt ooit rustiger en dan is het ook weer zo stil
Ik heb dit weekend gezellig een hondje te logeren, de beste vriend van teckel, het heeft wel wat 2 hondjes.
.
donderdag 26 mei 2011 om 17:54