Morgen komt mijn iPad 2

27-05-2011 17:59 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na lang denken heb ik 'm toch gekocht.

Mijn iPad komt morgen!!!!!

Wat moet ik er echt op zetten? Ik heb ook twee kinderen van 3 en 4 jaar.

Tips en advies zijn van harte welkom.
Ik heb er ook een maar vind het nog steeds een overbodig ding. Het is groter dan mijn iPhone, wat soms lekker is.

Angry birds is een must! En ik heb wat zoo-spelletjes en puzzels erop staan.
Smurfen, Tiny Wings, maar boven alles vind ik FaceTime (videobellen) echt het vetst!
De zeppelin app, erg leuk.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Joehoe, ik heb m ook vorige week gekregen! Ben dus net als jij opzoek naar Apps die erop moeten. Erg handig is uitzending gemist en RTL grmist. Kun je lekker in bed kijken terwijl man kijkt naar de wedstrijd. En ik heb de VIVA App erop gezet
Jammer, ik moet nog een paar dagen wachten....maar tot die tijd hoop ik op goede tips.
Voor je kinderen:

Tekenblok! Vinden ze hier helemaal geweldig! Je kan op foto's tekenen, stickers plakken etc. Is de ¤ 1,59 echt waard!

Cut the rope

labyrint

air hockey
Mijn kleinzoon van 3 is gek op talking Larry en andere beesten waar je tegen kunt praten, memory in vele uitvoeringen te vinden, lola de alfabettrein, create a car, kleur apps die ze zelf in kunnen kleuren, enfin er zijn honderden aps voor kids te vinden

Ik gebruik zelf de bluefire reader, airvideo, nu, weatherpro, viva-app en mail lezen. Kortom er is zoveel en iedereen heeft zijn eigen ding dus blijft moeilijk kiezen
Ohhhh ik krijg hem ook volgende week binnen! Ik lees mee voor de tips!
Ik heb KID art erop, create à car voor mijn zoontje van 5, match anima 's, een soort memory, en leuke tip ga eens naar app shopper iedere dag leuke nieuwe en ook gratis apps altijd leuk!
Wie gebruikt hem zakelijk? En wat doe je er dan zakelijk mee?
JAAAAAAA! Hij is verzonden! Vrijdag hoop ik 'm binnen te hebben!

Ik ga alle tips even bekijken, heb er al zin in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven