Het theehuis
donderdag 17 januari 2008 om 14:32
Nee, Jezus.
Mozes liet water uit een gaan om Joodse volk door te laten toen ze op de vlucht waren voor Farao van Egypte, toch Eowyn??
(en nee, ik heb dat niet van The Prince of Egypt, maar gewoon echt vanuit de bijbel, moest vroeg van ouders mee naar de kerk )
Ik doe niet aan discussies op dit moment, heb zelfs de hele kind suiker eet discussie aan me voorbij laten gaan. Ik doe even alleen maar kleptopics en onzintopics. Heb zoveel gediscussieerd in hele lange forumleven )
Maar goed, gewoon voor de lol:
Suiker - niet te neurotisch doen en ook niet overvoeren
War - Ughh, what is it good for? Absolutely nothing
Geloof - aan een ieder te beslissen hoe en wat. Ik ben agnostje.
Mozes liet water uit een gaan om Joodse volk door te laten toen ze op de vlucht waren voor Farao van Egypte, toch Eowyn??
(en nee, ik heb dat niet van The Prince of Egypt, maar gewoon echt vanuit de bijbel, moest vroeg van ouders mee naar de kerk )
Ik doe niet aan discussies op dit moment, heb zelfs de hele kind suiker eet discussie aan me voorbij laten gaan. Ik doe even alleen maar kleptopics en onzintopics. Heb zoveel gediscussieerd in hele lange forumleven )
Maar goed, gewoon voor de lol:
Suiker - niet te neurotisch doen en ook niet overvoeren
War - Ughh, what is it good for? Absolutely nothing
Geloof - aan een ieder te beslissen hoe en wat. Ik ben agnostje.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 17 januari 2008 om 14:50
Ok, het feest kan beginnen, de eerste verjaardagskaart is binnen (Lieve Vish en Nemo ) en... de verjaardagskroontjes/ -mutsen/ - hoedjes zijn klaar. Mocht even duren ,maar dan heppie ook wat.
Foto's staan nog op camera. Moet eerst laptop opruimen want geen plaats meer voor nieuwe foto's op beide schijven.
En nu ga ik Moon sjurlocken en stalken.
Foto's staan nog op camera. Moet eerst laptop opruimen want geen plaats meer voor nieuwe foto's op beide schijven.
En nu ga ik Moon sjurlocken en stalken.