Het theehuis
donderdag 17 januari 2008 om 10:10
Sjees wat heb ik brak geslapen zeg. Vannacht nog ff liggen neuken, want man wilde zijn zaad verversen, prima hoor. Dus maar een leger verse meuk klaar gelegd. Ligt daarna heerlijk te knorren en ik aan het plafondstaren. Ben dus maar weer ff gaan forummen.
Toch in slaap gevallen en gedroomd dat de IUI niet doorging. Tuurlijk hou je dat gevoel dan de hele dag. Dus koffie in de ogen en maar gaan vandaag.
Waarom ken je niet naar muh avvie kijken Inad? Omdat je weet wat eronder hangt? hahahaha
Sjees morgen zijn we de 1e. Potje met meuk MOET om 8 uur daar zijn. Zo romantisch aan de keukentafel.
Vandaag geen huishouden. Heb geen ruk zin.
Toch in slaap gevallen en gedroomd dat de IUI niet doorging. Tuurlijk hou je dat gevoel dan de hele dag. Dus koffie in de ogen en maar gaan vandaag.
Waarom ken je niet naar muh avvie kijken Inad? Omdat je weet wat eronder hangt? hahahaha
Sjees morgen zijn we de 1e. Potje met meuk MOET om 8 uur daar zijn. Zo romantisch aan de keukentafel.
Vandaag geen huishouden. Heb geen ruk zin.
donderdag 17 januari 2008 om 10:19
Sorry dat krijg je als je veel met plastische mensen omgaat, alleen noemen die het gemeenschap, maar dan moet ik weer aan een sekte denken dus dan maar het hondje bij zijn staartje nemen. En trouwens zo'n IUI is plastisch. Zeker als je om half 8 zo'n potje staat te vullen.
Mijn niet aansteken, kan bruine kledder nu niet hebben.
Mijn niet aansteken, kan bruine kledder nu niet hebben.
donderdag 17 januari 2008 om 11:21
Whaha ik moet lachen om jullie!
Inad ouwe Draagoek Getuige
Hier drugs enzo maar ik heb nog wel even tijd weten te vinden om m`n snor te harsen Nu weer verder als kip zonder kop, heb niet echt het idee dat ik iets contsructiefs doe ofzo. Maar utkomtvastwelweergoed.
voor Raketje en alle Racers en ons TopicEi
Inad ouwe Draagoek Getuige
Hier drugs enzo maar ik heb nog wel even tijd weten te vinden om m`n snor te harsen Nu weer verder als kip zonder kop, heb niet echt het idee dat ik iets contsructiefs doe ofzo. Maar utkomtvastwelweergoed.
voor Raketje en alle Racers en ons TopicEi