Poes kwijt....
maandag 30 mei 2011 om 23:01
Ik ben mijn lieve Oliviertje kwijt... Sinds gistermiddag is ze niet meer thuis geweest. Eerst denk je, die komt zo wel ergens vandaan piepen, maar langzaam word ik toch steeds ongeruster.
Het is jaren een binnenkat geweest, sinds twee jaar woon ik in een huis met tuin en is ze stapje voor stapje meer buitenkat geworden. Nu met het mooie weer is ze veel buiten maar ze is nog nooit 's nachts weg geweest en eigenlijk komt ze altijd meteen aanrennen als ik haar roep (of dan toch 5 minuten later).
Wil even mn verhaal kwijt... ik weet wat ik moet doen, heb al roepend door de buurt gelopen, morgen bel ik dierenbescherming en amivedi en als ze er 's avonds nog niet is ga ik briefjes ophangen. Maar mn poezenmoederhart is zo ongerust! Dat wou ik even kwijt...
Het is jaren een binnenkat geweest, sinds twee jaar woon ik in een huis met tuin en is ze stapje voor stapje meer buitenkat geworden. Nu met het mooie weer is ze veel buiten maar ze is nog nooit 's nachts weg geweest en eigenlijk komt ze altijd meteen aanrennen als ik haar roep (of dan toch 5 minuten later).
Wil even mn verhaal kwijt... ik weet wat ik moet doen, heb al roepend door de buurt gelopen, morgen bel ik dierenbescherming en amivedi en als ze er 's avonds nog niet is ga ik briefjes ophangen. Maar mn poezenmoederhart is zo ongerust! Dat wou ik even kwijt...
maandag 30 mei 2011 om 23:10
Ga vanavond nog met een zaklamp en een pakje of bakje brokjes door de buurt lopen. Roepen, rammelen met de brokjes en met je zaklamp onder de struiken/auto's en in bomen en steegjes schijnen. Kattenoogjes lichten namelijk op door de lamp.
Succes en hopelijk heb je haar gauw weer thuis!!
Succes en hopelijk heb je haar gauw weer thuis!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
maandag 30 mei 2011 om 23:14
maandag 30 mei 2011 om 23:18
dinsdag 31 mei 2011 om 00:38
quote:Sangsaa schreef op 30 mei 2011 @ 23:49:
Zul je altijd zien, open je een topic over het schaap, komt het doodleuk aanlopen als je nog één keer de tuin inloopt...
Olivier is weer thuis dus!
En dan vooral met een blik van: hoezo was ik weg? Ik wist waar ik was, maar jij was er niet/
of:
Ik doe nooit zoiets, het is allemaal jouw schuld (of iets van die strekking)
Zul je altijd zien, open je een topic over het schaap, komt het doodleuk aanlopen als je nog één keer de tuin inloopt...
Olivier is weer thuis dus!
En dan vooral met een blik van: hoezo was ik weg? Ik wist waar ik was, maar jij was er niet/
of:
Ik doe nooit zoiets, het is allemaal jouw schuld (of iets van die strekking)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 31 mei 2011 om 00:49